בנקים

מטריקס IT תסייע בהקמת המערכת לשיתוף נתוני אשראי

צעד נוסף של בנק ישראל לקידום הקמת מאגר נתוני האשראי - החליט להתקשר עם חברת מטריקס IT, בנושא הקמה, תפעול ותחזוקה של  המערכת לשיתוף נתוני אשראי בישראל. ההסכם כולל תפעול ותחזוקה לתקופה של שנה לאחר ההקמה, עם אופציה להארכה.
0
0
חב' מטריקס IT תסייע בהקמת המערכת לשיתוף נתוני אשראי בישראל | צילום: ויקיפדיה
חב’ מטריקס IT תסייע בהקמת המערכת לשיתוף נתוני אשראי בישראל | צילום: ויקיפדיה

בנק ישראל, הודיע היום (ראשון, י”ז בסיוון התשע”ז) כי חברת מטריקס IT, תסייע בהקמת המערכת לשיתוף נתוני אשראי בישראל. כידוע, בהתאם לחוק נתוני אשראי התשע”ו-2016,  בנק ישראל, פועל להקמה של מערכת לשיתוף בנתוני אשראי בישראל, הכוללת מאגר נתוני אשראי מרכזי.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו ב’טוויטר’.

מאגר נתוני האשראי יסייע להגברת התחרות בשוק האשראי הקמעונאי בכך שהוא ירחיב את המידע העומד לרשות נותני האשראי בבואם להעריך את רמת סיכון האשראי של הלקוח, ירחיב את הנגישות לאשראי, ויהווה בסיס מידע לא מזוהה שישפר את היכולת של בנק ישראל לעקוב אחר ההתפתחויות בשוק האשראי הצרכני.

דובר בנק ישראל מר יואב סופר מסר לפורטל כאן נעים, כי; בכך ישמש את בנק ישראל לשם ביצוע תפקידיו, לרבות לצורכי מחקר מאקרו כלכלי ופיתוח כלי מדיניות אפקטיביים. בנק ישראל החליט להתקשר עם חברת מטריקס IT, בנושא הקמה, תפעול ותחזוקה של  המערכת לשיתוף נתוני אשראי בישראל.

ההסכם כולל תפעול ותחזוקה לתקופה של שנה לאחר ההקמה, עם אופציה להארכה.

 חברת מטריקס IT

מטריקס אי.טי בע”מ היא חברת IT או בעברית חברת טכנולוגיית מידע ישראלית, חברת בת של חברת פורמולה מערכות שהיא עצמה חברת בת של חברת אסקו הפולנית. נכון לסוף שנת 2015 מעסיקה מטריקס כ-7,750 עובדים. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד תל אביב 100, במדד תל אביב טק-עילית ובמדד החברות הגדולות המחלקות דיבידנד – מדד תל דיב.

מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי שילוב מערכות (אינטגרציה), פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה, שירותי תשתית,ייעוץ אסטרטגי וארגוני, Offshore, מיקור חוץ, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה.

עם לקוחותיה של מטריקס, נמנים מגוון גופים וחברות בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, חינוך ואקדמיה, בריאות והמגזר הממשלתי וציבורי, הייטק ויצרני תוכנה בלתי תלויים (ISVs).

מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2015 הגיע ל-2.3 מיליארד שקל. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2016 הגיע לכ-2.5 מיליארד שקל.

בשנת 2016 דירגה חברת המחקר והייעוץ STKI את מטריקס כמובילת שוק שירותי ה-IT בישראל אחת-עשרה שנים ברציפות, וחברת הייעוץ IDC דירגה אותה כראשונה בקטגוריה, זו שנה שמינית ברציפות. עוד על מטריקס אי.טי בע”מ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן