נדל"ן פלילים

מטה יהודה: מסלול ספורט מוטורי לא חוקי פונה

מסלול הספורט המוטורי הוקם כפלישה אל אדמות המדינה בשטח של כ-2 דונם, שטח פתוח ממזרח ל-כפר אוריה. המסלול הבלתי חוקי כלל כ-10 רמפות ומכשולים, ששימשו ככל הנראה ל'פעלולי רכיבה על אופנועים' ◄ המסלול פונה באמצעות המפקחים בליווי 'שוטרי יחידת משמר הגבול' ◄ במידה ומקימי המסלול, יאותרו הם יהיו חשופים לתביעה כספית שתוגש על ידי רשות מקרקעי ישראל.
0
0
מפקחי רשות מקרקעי ישראל מפנים אתר בנייה לא חוקי | צילום ארכיון: רמ"י | עיבוד צילום: שולי סונגו©
מפקחי רשות מקרקעי ישראל מפנים אתר בנייה לא חוקי | צילום ארכיון: רמ”י | עיבוד צילום: שולי סונגו©

מפקחי רשות מקרקעי ישראל, פינו פלישה לאדמות המדינה ב’שטחי מועצה אזורית – מטה יהודה’ שבמחוז ירושלים והסירו סכנה לשלום הציבור; מסלול בלתי חוקי למרוצי אופנועים, שהוקם על ידי מסיגי גבול, ללא היתר או אישור, על שטח פתוח בבעלות המדינה.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

הפינוי של מפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ב’רשות מקרקעי ישראל‘ בוצע בליווי כוחות של משטרת ישראל. המדובר היה במסלול המירוצים בלתי חוקי, שהוקם על ידי אלמונים, תוך כדי ביצוע עבירת הסגת גבול במקרקעי ציבור, אשר היווה סכנה למשתתפים במרוצים, לצופים ולעוברים במקום.

מדוברת רשות מקרקעי ישראל נמסר, כי המסלול, הוקם כפלישה אל אדמות המדינה בשטח של כ-2 דונם, שטח פתוח ממזרח ל-כפר אוריה. המסלול הבלתי חוקי כלל כ-10 רמפות ומכשולים, ששימשו ככל הנראה ל’פעלולי רכיבה על אופנועים‘.

המסלול, פונה באמצעות המפקחים בליווי ‘שוטרי יחידת משמר הגבול‘ (מג”ב) מתחנת מטה יהודה זאת בסיוע ציוד מכני הנדסי כבד, מתוקף צו לפינוי הקרקע.

 הקמת המסלול על אדמות המדינה ללא אישור רשות מקרקעי ישראל, היא עבירה פלילית של הסגת גבול

במסגרת הפינוי פני הקרקע, הושבו לקדמותם. המפקחים, החזירו את הקרקע למאגר הקרקעות הציבורי. בנוסף הוצבו במקום שלטים המזהירים מפני פלישות חוזרות.

מנהל מרחב ירושלים בחטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל, מר יואב ששון, אמר; “הפעלת מסלול מוטורי באופן פיראטי, מהווה סכנה של ממש לרוכבים, לצופיהם ולעוברים במקום.

מדובר בשתי עבירות שונות – מעבר להיבט המשפטי המגביל הפעלת מסלולים לספורט מוטורי, ללא רישיונות, הקמת המסלול על אדמות המדינה ללא אישור רשות מקרקעי ישראל, היא עבירה פלילית של הסגת גבול בפני עצמה”.

מר ששון, הוסיף והדגיש, כי; “המסלול פונה על ידי מפקחי הרשות, העוסקים בשמירה על הקרקעות הציבוריות לטובת הציבור כולו. במידה ומקימי המסלול, יאותרו הם יהיו חשופים לתביעה כספית שתוגש על ידי רשות מקרקעי ישראל,  הן על עלויות הפינוי שנגרמו לקופת המדינה עקב פעילותם הלא חוקית והן על דמי השימוש הרטרואקטיבי בקרקע – זאת ללא קשר להליך הפלילי“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן