אסטרולוגיה בלי עין הרע מזל החודש

מזל מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר

בני מאזניים רואים הכול באיזון – לכל דבר יש כמה צדדים. הם אינם שיפוטיים, כי בשל ראייתם העמוקה ורגישותם לכל היבט ולכל פרט – חסרה להם יכולת החלטה. בן מאזניים מחפש איזון, ודוגל בשוויון ובחוסר אפליה. אם תמליץ לו בחום ובהתלהבות על דבר מה, מיד ימצא את חסרונות ההצעה, ויציע אפשרות מקבילה..
0
0
מזל מאזניים
מזל מאזניים

בחודש תשרי נמדדים מעשיו של האדם ונשקלים על המאזניים, ומכאן גם הקשר עם מזל החודש. בני מאזניים מחפשים איזון, ודוגלים בשוויון ובחוסר אפליה. עליהם ללמוד לבטוח באחר, ולהבין שעשיית טעויות היא חלק בלתי נמנע מתהליך הצמיחה האישית. מעשים,אפילו שגויים סופם שיגיעו לשלמות אם ייעשו בכוונה טובה ובלב נקי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כמו כל מזלות האוויר, בני מזל מאזניים, הם חברותיים, פתוחים, חמים, ואמינים, מבינים את כאבו של האחר ופועלים לסייע לו.  למרות שנוגה השליט של מזל מאזניים, הוא כוכב האהבה – בני מזל זה אינם החלטיים במערכות יחסים, ונרתעים מהתחייבות. הם חוששים לאהוב או להיות נאהבים – בתירוץ “הגיוני” הבא מתוך חשש להיסחף רגשית, ומפחד לאבד את זהותם ואת חשיבתם ההגיונית.

גבר בן מאזניים הוא הגיוני ומתמרן את בת זוגו לעשות כרצונו. קשה לו להגיע להחלטה ולהתחייב. אישה בת מאזניים היא בעלת מחשבה שנונה וחריפה, מקסימה והגיונית, מעשית ומחפשת תכליתיות אך אינה פתוחה רגשית.

★ מאפייני מזל מאזניים :

סמל המזל: כפות מאזניים.
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
אלמנט: אויר.
אופי בולט: יוזם.

 תכונות חיוביות:

אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

 תכונות שליליות:

חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית כללית 2018-2019 לילידי המזל:

 שפע;

הכוכב יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם כמה חודשים ונראה שמבחינה כספית, זוהי שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר מעניק גם שפע כלכלי.

זוהי שנה  של פריחה כלכלית, תוכלו לממש את כל תכניותיכם ולתכנן לעצמכם עתיד כספי טוב יותר. היזהרו  מבזבוז יתר בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2019.

ייתכן שיבואו אליכם בהצעות שונות שייראו לכם קוסמות וזה יהיה בדיוק הזמן הנכון להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים ולוודא שאינכם שוגים בראיית העובדות, כיוון שתקופת כוכב השפע בנסיגה מביאה חוסר ראייה נכון שאחר כך יהיה קשה לעתים, לאחות את השברים.

★ אתגר;

הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי מבקר אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם הוא בית המשפחה.

נראה שמסיבות שאינן תלויות בכם אתם חייבים לדאוג לאחד מבני המשפחה המבוגרים מכם והדבר עלול להדאיג אתכם. היחסים בבית יכולים להיות טעונים יותר, כיוון שאתם עלולים לטעון שמרבית הנטל נופל עליכם ואינו מתחלק שווה בשווה בין האנשים התלויים בדבר.

ייתכן ותרגישו שכל דבר שאתם מתאמצים בשבילו מגיע אליכם קשה יותר ואתם חייבים לטרוח מעל ומעבר למה שתכננתם מלכתחילה, וכך עד לסוף 2019.

 בברכת מזל טוב.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן