אסטרולוגיה

מזל דגים – תחזית מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ

מזל דגים הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל עקרב. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל בתולה ומזל קשת. הכוכב השליט של מזל דגים הוא נפטון, אם כי לפני גילויו של נפטון, כוכב צדק היה ה הכוכב השליט.
0
0
מזל דגים – מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ
מזל דגים – מזל החודש מ-19 בפברואר עד ה-20 במרץ

מזל דגים הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל סרטן ומזל עקרב. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל בתולה ומזל קשת. הכוכב השליט של מזל דגים הוא נפטון, אם כי לפני גילויו של נפטון, כוכב צדק היה ה הכוכב השליט. מזל דגים הוא אחד המזלות שבגלגל המזלות. באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל דגים” הוא מי שנולד בין ה-19 בפברואר לבין ה-20 במרץ. במסורת היהודית מתייחס מזל דגים אל חודש אדר. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל דגים האסטרולוגי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הדגים במיתולוגיה היוונית אלו הדגים אליהם שינו את צורתם אפרודיטה וארוס במטרה לחמוק מהטייפון המפלצתי. הדגים מתוארים כשהם קשורים יחדיו כדי שלא יאבדו זה את זה.

לפי הקבלה בני מזל דגים מאופיינים כבעלי אמונה והבנה גדולים, רגישים המכירים את נפש האדם על רזיה השונים.

בני מזל דגים ניחנו בצבעוניות רבה באופי וכשרון רב לחיקוי. הם יודעים להסתגל לזמנים ולמצבים קשים, ויש להם סבלנות רבה. הם נוטים להיות סלחניים וחולמים על עולם טוב יותר. מאידך בני מזל דגים לוקים באופי בעל סתירות רבות: אהבה – שנאה, ענווה – כוחניות, ועוד
.
◕ תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3
◕ אלמנט: מים, משתנה.
◕ סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני
◕ איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים
◕ נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

█ תכונות חיוביות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

█ תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לבני מזל דגים

★ שפע:

השנה עד לאוקטובר 2017 יבקר הכוכב במקום המקושר בהתעסקות עם כספים שמגיעים לכם מאחרים. גם אלה החייבים לכם באמת וגם כאלה שאתם חושבים שמגיע לכם מהם.

נראה שסגנון חייכם והאירועים השונים, גרם לכך שאתם סומכים רק על עצמכם, אך בכל זאת אתם בכיוון הנכון בגיוס עזרה וכספים מאנשים שדעתכם ומעמדכם האישי החברתי והמקצועי חשוב להם.

ייתכן ואלה מצויים במעגל הראשון של חייכם ולכן חשוב שתהיו סבלניים אליהם. הצורך הפיזי שלכם לחיבה יתגבר ותמצאו את האנשים שיתנו לכם זאת. לאחר אוקטובר יעבור הכוכב למזל עקרב הוא בית הלימודים והנסיעות שלכם וחייכם יועשרו בשתי תחומים אלה

★ קושי:

מבחינה מקצועית אתם נמצאים הפעם בתקופה מאוד לא פשוטה והיא הידיעה שאתם מוכנים לקחת על עצמכם עוד ועוד אחריות, אך נראה שהפעם אתם מרגישים די עייפים מכל התהליך .

זה הזמן לשאול את עצמכם האם אינכם רוצים לשנות את סגנון עיסוקכם? אתם בדיוק בשלים לכך, ובמידה ואתם נמצאים במקום שאתם מרגישים שסוחט אתכם אנרגטית ומקצועית – זה הזמן.

תקופה משמעותית שבה החיים יכריחו אתכם להגיע להחלטות תהייה בין החודשים בין מאי ועד ספטמבר 2017. החלטותיכם ייבחנו מול המציאות ויבוצעו שינויים.

בברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן