מזל החודש

מזל בתולה שואפים לשלמות בעלי יכולת חשיבה אנליטית

מזל בתולה מזל החודש בין ה-24 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר 2017. גבר בן מזל בתולה, חייב להיות מאוהב כל הזמן, הוא אינו יכול לחיות ללא אהבה גדולה. הוא ראוותן, תיאטרלי ודרמטי. הוא מבקש אישה שתעריץ אותו ותהיה הקהל שלו, הוא קנאי ביותר ודורש צייתנות ◄ אישה בת מזל אריה מתנהגת כמלכה, כלביאה טורפת, היא חיונית, אצילית, אי- אפשר לשלוט בה, היא דורשת כבוד וסביבה מכובדת.
0
0
מזל בתולה בין ה-24 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל בתולה בין ה-24 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בני מזל בתולה (בין ה-24 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר 2017) מתאפיינים בשאיפה לשלמות בדומה לבתולה המסמלת שלמות, שגורם להם להיות רגישים וערים לפרטים הקטנים, לפעמים עד כדי איבוד היכולת לראות את התמונה השלמה, משום כך הם עלולים לשגות בניתוח הנתונים. הם בעלי יכולת חשיבה אנליטית ובדרך כלל גם מסודרים ומקפידים על הופעה נאה ועל סביבת מחיה נאה נקייה ומאורגנת. המזל מתאים לחודש אלול שהוא חודש המיועד לתשובה, תיקון המעוות, שינוי, והליכה לקראת שלמות הקיום שלנו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

★ גבר בן מזל בתולה, בדרך כלל אינו רומנטיקן. הוא עומד עם הרגליים על הרקע, מונחה על ידי ההגיון, נוטה לחומרנות. גירויים אינטלקטואליים מרגשים אותו, יותר מאשר בתחומי הרגש. הוא נוטה לביקורתיות מופרזת אך הוא בעל חוש להגינות.

★ אישה בת מזל בתולה, מחפשת אהבה אמיתית זכה וטהורה אם משום שזהו חלום בלבד היא נוטה להישאר רווקה. אף היא כמו הגבר ביקורתית ואי אפשר לסובב אותה בכחש.

הגבר הנכסף הוא האיש שיבין אותה ואת מושגיה על האהבה, שיהיה אינטלקטואל ופדנט בניקיון וסדר.

★ התיקון של מזל בתולה, הוא להכיר בעובדה, כי שהשלמות שייכת רק לאלוהינו שבשמים, ואין לצפות  לשלמות אצל בני אדם. כמו כן עליהם ללמוד להבדיל בין “ביקורת בונה” – לבין “ביקורת הורסת” – בפרט בין בני הזוג והילדים.

הם חייבים להפנים שקודם יש לברר האם הם רואים את התמונה המלאה לפני שהם חורצים משפט.

█ מאפייני מזל בתולה:

סמל המזל; אישה מחזיקה בשיבולים.
 איבר בריאותי רגיש; מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.
 אלמנט; אדמה.
 איכות; משתנה – יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

█ תכונות חיוביות:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים.

אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים.

מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של “תן וקח”, בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

 תחזית שנתית לשנת 2017, לילידי המזל

שפע;

עד לסוף חודש אוקטובר 2017 עדיין יכולים אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ליהנות מהאפשרות שמביא אתו הכוכב יופיטר.

בשבילכם זוהי תקופה מצוינת לביסוס מעמדכם הכלכלי. נראה שתקבלו הזדמנויות חדשות מבחינה כספית ותוכלו להתנהל בדרך כזו שתעשיר את הקופה הפרטית שלכם.

מחודש נובמבר 2017, יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ואז תהייה לכם ההזדמנות למעבר מקום מגורים, או לחלופין לשפץ את מקום המגורים שלכם ולעשותו נעים יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם.

היזהרו מהוצאות מיותרות בין אפריל 2018 ועד לאוגוסט 2018.

קושי;

מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים אתכם ועם הסביבה הקרובה שלכם במעגל הראשון של חייכם, הוא בית המשפחה.

ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שאתם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר.

בינואר 2018, יעבור כוכב זה למקום המקושר עם צעירים מכם במשפחה אך נראה שהקשיים שחוויתם יחדיו, יהיו גם המנוף להתחיל מערכת יחסים חדשה וממקום יותר נכון ואמתי.

שינויים משמעותיים יכולים לקרות בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2018.

* בברכת מזל טוב.
___________

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן