אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל אריה והתאמתו ליתר בני המזלות האסטרולוגיים

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת, כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם אשר נולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מן הנאמר, ביחס לעצמכם. מזל אריה - הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל קשת. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד מזל שור, מזל עקרב ומזל דלי. הכוכב השליט של מזל אריה הוא השמש.
0
0
מזל ראיה והתאמתו ליתר המזלות האסטרולוגיים | עיבוד צילום: שולי סונגו
מזל ראיה והתאמתו ליתר המזלות האסטרולוגיים | עיבוד צילום: שולי סונגו

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, מנסה האסטרולוגיה למצוא התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אלא על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח המפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות לבדוק התאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

בימים אלה חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא, ליתר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

על מזל אריה;

מזל אריה – הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל קשת. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד מזל שור, מזל עקרב ומזל דלי. הכוכב השליט של מזל אריה הוא השמש.

יסוד האש – באסטרולוגיה מייצג את כוח החיים, כוח הבריאה. זהו הכוח המניע לחפש, להתפתח, לגלות ולחקור, לחוות חוויות חדשות, לראות עולם, להתנסות וליהנות. יסוד האש מקושר לאנרגיה הפועלת שבנו, כך שיסוד זה יכול להביא לפעולה, עשיה, ביטוי, ויחד עם זאת להביא לעצירה ושליטה של פעולה.

מזל אריה –  נחשבים לאמיצים, אוהבים, חזקים, נדיבים,  אופטימיים, שאפתנים, ובעלי שמחת חיים אוהבים לתת, בעלי תשוקה וצופים לעתיד.  בצד השלילי, הם תובעניים, שתלטנים, עצלנים, אגוצנטריים וחסרי סבלנות.

המזלות השייכים ליסוד האש: הם מזל טלה מזל אריה ומזל קשת.

מזל אריה

מזל אריה עם אריה – Leo & Leo;  -זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע

מזל בתולה

מזל אריה עם מזל בתולה – Leo & Virgo; – בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה”בלגן” שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל מאזנים

מזל אריה עם מזל מאזניים – Leo & Libra; שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב , כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל עקרב

מזל אריה עם מזל עקרב – Leo & Scorpio; –  זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות !

מזל קשת

מזל אריה עם מזל קשת – Leo & Sagittarius; – זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד !!

מזל גדי

מזל אריה עם מזל גדי – Leo & Capricorn; – זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל דלי

מזל אריה עם מזל דלי – Leo & Aquarius ; – שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין האחד את השני. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה !!!

מזל דגים

מזל אריה עם מזל דגים – Leo & Pisces; – זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל טלה

מזל אריה עם מזל טלה-Leo & Aries; – שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל שור

מזל אריה עם מזל שור-Leo & Taurus; -זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב !!!

מזל תאומים

מזל אריה עם מזל תאומים – Leo & Gimini; – זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!

מזל סרטן

מזל אריה עם מזל סרטן – Leo & Cancer;  – למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

בברכת התאמה זוגית מוצלחת.

Sending
User Review
0 (0 votes)
0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן