בחירות לרשויות המקומיות 18' חדשות בארץ חריש חדשות

מהפך ב-חריש – מוטי אדרי (“כולנו”) הצטרף לאריק מויאל

האם החל המהפך הפוליטי ב-חריש? המועמד מוטי אדרי יושב ראש רשימת "כולנו" בחר לחבור אל המועמד מר אריק מויאל העומד בראש רשימת "חריש בדרך חדשה (שסימנה - ק)"◄שני המועמדים שנותרו במרוץ לפי שעה מר יצחק קשת ומר גבי קדוש, מילאו את פיהם מים לפי שעה◄המועמד לראשות חריש, אריק מויאל; "מדובר על תמיכה גורפת כלפי של תושבים ביישוב, הן באופן מוצהר והן באופן סמוי, תמיכה זו, קיבלה משנה תוקף בחבירתו של מר אדרי היקר אל רשימת "חריש בדרך חדשה (שסימנה - ק)".
0
0
מוטי אדרי חבר אל אריק מויאל בבחירות ל-חריש
מוטי אדרי עם אריק מויאל

מִי שֶׁלֹּא רָאָה שִׂמְחַת חריש -לֹא רָאָה שִׂמְחָה מִיָּמָיו  של פעילים – זאת כשמר מוטי אדרי, יושב ראש  רשימת “כולנו” הודיע, כי חודש לפני הבחירות בחריש, בחר לחבור אל המועמד המוביל מר אריק מויאל, יושב ראש רשימת “חריש בדרך חדשה”. האם החל המהפך בעיר חריש? ימים יגידו

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המועמד יושב ראש רשימת “כולנו” מר אדרי, הסיר את מועמדותו ובחר לחבור אל המועמד מר אריק מויאל. אין ספק, כי מדובר בדרמה של ממש שהתחוללה בסוף השבוע שעבר, כאשר אל וועדת הבחירות המרכזית, הוגשה רשימתו “חרשי בדרך חדשה” בראשותו של עורך דין אריק מויאל, ממנה עולה, כי מתחרהו המועמד מר אדרי, הסיר את מועמדותו לראשות המועצה ויתמודד על חברות במועצת העיר, תוך כדי הבעת תמיכה מלאה בעורך דין מויאל.

אין ספק, כי למהלך זה, יש  משמעות והשפעה בהכרעה על דמותו של ראש העיר הבא של חריש.

זאת ועוד; מעמדו של מר יצחק קשת ראש המועצה המתמודד בראש רשימת מח”ל, נחלש משמעותית זאת בשל החבירה בין מר אדרי למר מויאל והשלכותיה, כאמור, אמורות להשפיע על תוצאות הבחירות הקרובות.

שני המועמדים הנותרים במרוץ מר יצחק קשת ומר גבי קדוש, מילאו את פיהם מים, לפי שעה.

מנגד בעקבות החבירה של נציגם מר אדרי, הביעו שרי “כולנו” את שביעות רצונם של המהלך של חברם שאמר; “כי בחבירתו זו אל מר מויאל, הוא מניח גם תשתית חשובה לחיזוק מעמדה של ‘רשימת כולנו’ בבחירות בכנסת הבאה”.

ברחוב החרישי, דווקא נשמעו קולות רמים של תמיכה במהלך. המועמד עורך דין מויאל, לא הצליח להסתיר את שביעות רצונו מן הסחף הנוטה כלפיו והתמיכה ההולכת והמתרחבת עבורו.

המועמד מר אדרי,, שחבר למויאל מר אדרי ענה לשאלת כתב ‘חריש נט’ וגילה; “מר קשת יצחק, רצה שאחבור אליו. אני מאשר שהופעלו עלי בהתחלה לחצים לסגור עם מר קשת אך דחיתי אותם כשהבנתי, כי מדובר על תמיכה גורפת כלפי מר אריק מויאל של תושבים ביישוב, הן באופן מוצהר והן באופן סמוי.

 אדרי; “מצאתי באריק איש של אמת איש של עשייה שבא לשנות ולקדם את חריש מתוך תשוקה ואהבה גדולה למקום”

תמיכה זו, קיבלה משנה תוקף עם חבירתי אל מר אדרי היקר ואל רשימת “חריש בדרך חדשה (שסימנה – ק)” כמספר 2, זהו שלב ראשון בבניה נכונה של הנהגת העיר.

יש לזכור, כי כי צעדו של מר אדרי הוא ראשון בחבירות נוספות המוצעות לי בימים אלו ממש, כאשר לנגד עיניי עומדת מעל לכל נוחות בפופולריות שלי השיקול והדאגה לכל המגזרים בעיר חריש, הן של בוחרי המרכז, הן של בוחרי הימין והן של בוחרי השמאל והן של הקהל החילוני, הדתי והחרדי כאחד”.

כתב חריש נט שפרסם לראשונה את דבר החבירה, מציין, כי המועמד מספר 2 ברשימתו של עורך דין אריק מויאל, מר מוטי אדרי, הוא תושב חריש, אשר כיהן במגוון תפקידים מוניציפליים ביניהם; סגן ראש עיריית רמת השרון כ-15 שנה, ראש מועצת בסמ”ה במשך כ- 6 שנים בהן הוביל את המועצה להתפתחות בתחומים רבים, כגון; חינוך ותשתיות, יושב ראש וועדות תכנון ובניה מרכז (אפק) ואזורים נוספים, וכן שימש כסגן יושב ראש מועצת עירון.

עם הרקורד המרשים שכזה של ניסיון, אשר מביא איתו מר אדרי, מועיל לכל הצדדים לעיר ולמועמדים כאחד. מר מוטי אדרי, נשמע אופטימי לגבי החבירה עם מר אריק מויאל ואמר, כי; “מצאתי באריק איש של אמת איש של עשייה שבא לשנות ולקדם את חריש מתוך תשוקה ואהבה גדולה למקום”, אמר אדרי.

אריק הוא שילוב של מועמד צעיר מחד ומאידך אדם מאוד מנוסה עם 14 שנות ניסיון בתפקידים ניהוליים בכירים חלקם במשרדי הממשלה.

אני אביא את הניסיון  הרב שלי בכדי לעזור ולסייע לאריק מויאל לנצח המערכה ולהפוך את חריש לאחת הערים המובילות בישראל, זה אפשרי ואני מאמין שהציבור בחריש, ייתן לנו להוכיח זאת”. סיכם מר אדרי.

ותשקוט חריש, 40 שנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן