זכרון יעקב חדשות מינויים במגזר הציבורי

מהנדס המועצה המקומית זִכְרוֹן יַעֲקֹב החדש ישראל בן ישראל

בתפקידו האחרון שימש מר בן ישראל, כמהנדס העיר חריש והיה שותף מרכזי להקמתה. הבאתם של תכניות התחדשות עירונית באמצעות הידען המהנדס בן ישראל, לכדי ביצוע והמעידות על כוונת ראש מועצת זכרון יעקב מר זיו דשא שנבחר לפני בדיוק שנתיים (יולי 2016) להמשיך במלוא המרץ את תכניות הפיתוח של המושבה.
0
0
ישראל בן-ישראל, מהנדס
ישראל בן-ישראל, מהנדס

ישראל בן ישראל הוא מהנדס המועצה המקומית זִכְרוֹן יַעֲקֹב, החדש. כך מדווח אתר זכרון יעקב | אתר החדשות המקומיות של זכרון יעקב. המהנדס בן ישראל, הנו בעל ניסיון רב בליווי תכנון סטטוטורי ל’תכניות מתאר’ ולתכניות מפורטות ובקידום תכניות התחדשות עירונית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מר בן ישראל, הוא אדריכל בעל ניסיון בתכנון אדריכלי וניהול פרויקטים בתחומים מגוונים במגזרים הפרטיים והמינוי ציבוריים.

הבאתם של תכניות התחדשות עירונית באמצעות הידען המהנדס בן ישראל, לכדי ביצוע והמעידות על כוונת ראש מועצת זכרון יעקב מר זיו דשא אשר נבחר החודש לפני בדיוק שנתיים (יולי 2016) להמשיך במלוא המרץ את תכניות הפיתוח של המושבה.

בתפקידו האחרון שימש מר בן ישראל, כמהנדס העיר חריש והיה שותף מרכזי להקמתה.

█ זִכְרוֹן יַעֲקֹב צפויה לשמור על ה“ריאות ירוקות” ואף להרחיב אותן בשל מקצועיותו של המהנדס בן ישראל

ניכר, כי ה’תכנון עירוני הירוק’ הוא אחד מתחומי מקצועיותו של המהנדס בן ישראל, עקב כך, עשויה והמושבה זכרון יעקב צפויה לשמור על ה“ריאות ירוקות” ואף להרחיב אותן.

המהנדס בן ישראל, גם שם דגש מיוחד בתכניותיו בנושא תכנון ‘נגישות’ ל’תנועת הולכי הרגל‘ והמושבה המתפתחת זִכְרוֹן יַעֲקֹב, עשויה להפיק מכך תועלת מרובה בעתיד.

כמו כן, בעבר כיהן כמהנדס העיר רחובות, אדריכל העיר ראשון לציון ואף עבד במגזר הפרטי.

המהנדס בן ישראל, הוא בוגר בצלאל באדריכלות ומביא עמו ניסיון רב בשלל נושאים, ניסיון שיתרום רבות לפיתוחה המתוכנן של המושבה זִכְרוֹן יַעֲקֹב בהתאם לעקרונות תוכנית המתאר ולמדיניות המועצה המקומית והעומד בראשה מר זיו דשא.

ברכות למר ישראל בן ישראל מהנדס המועצה החדש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן