חדשות בריאות מודיעין

מדא סייעו ליילד 2 תינוקות במהלך פינוי לבית החולים

ביום שישי האחרון, צוות אמבולנס מדא בעיר מודיעין, זכה למאורע נדיר: במהלך בהפרש של כמה שעות הם סייעו ליילד 2 תינוקות במהלך הפינוי לבית החולים ◄ מתנדבת נוער במגן דוד אדום הצעירה שקד רון-טל; "זה היה מרגש מאוד עבורי, אני מרגישה ברת-מזל שניתנה לי הזכות הגדולה להיות חלק מצוות, שיילד לא אישה אחת אלא שתי נשים במשמרת אחת. אני מאחלת ליולדות ולמשפחותיהן הרבה מזל טוב ולנו עוד הרבה ימים כאלו".
0
0
מתנדבי נוער מדא עם התינוק מימין: זיו במברגר, נעה אוסטר ושקד רון-טל | צילום: מדא
מתנדבי נוער מדא עם התינוק מימין: זיו במברגר, נעה אוסטר ושקד רון-טל | צילום: מדא

אמבולנס אחד, משמרת אחת, שתי לידות כך החל יום שישי האחרון (12.1) לא מפתיע, למעשה כמו כל יום רגיל עבור צוות אמבולנס של מדא מתחנת העיר מודיעין, בראשות נהג האמבולנס וחובש רפואת חירום יצחק כהן, והמתנדבים נעה אוסטר, זיו במברגר ושקד רון-טל. אלא שאת המשמרת הזו, הם לא ישכחו, לאחר שבמהלך בוקר אחד הוזנקו לשני אירועים של יולדות במודיעין עילית, ובשני המקרים כרעו היולדת ללדת באמבולנס – והצוות המסור קיבל את הלידה.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר

מתנדבת נוער מדא, שקד רון-טל עם התינוק שנולד באמבולנס | צילום: דוברות מדא
מתנדבת נוער מדא, שקד רון-טל עם התינוק שנולד באמבולנס | צילום: דוברות מדא

הלידה הראשונה, הייתה סמוך לשעה שבע בבוקר, לאחר שהצוות פינה יולדת בת 37 אל בית החולים שערי צדק, ובמהלך הפינוי יילד צוות האמבולנס בן.

דובר מגן דוד אדום, מר זכי הלר, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינהכי עוד טרם שכחה ההתרגשות, ובשעה עשר בבוקר, כבר הוזעק הצוות לפנות יולדת בת 41 אל בית החולים מעייני הישועה.

רצה הגורל וגם במהלך פינוי זה, היו אלו אנשי הצוות שקיבלו את הלידה במהלך הפינוי – הפעם נולדה בת.

מתנדבת נוער במגן דוד אדום הצעירה שקד רון-טל; “זה היה מרגש מאוד עבורי, אני מרגישה ברת-מזל שניתנה לי הזכות הגדולה להיות חלק מצוות, שיילד לא אישה אחת אלא שתי נשים במשמרת אחת. אני מאחלת ליולדות ולמשפחותיהן הרבה מזל טוב ולנו עוד הרבה ימים כאלו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן