רפואה דחופה

מדא הציל גבר עם כוויות ליד אתר בניית תחנת הרכבת בתל אביב

חובש בכיר במגן דוד אדום ועמו כונן מדא מר חיליק מן שהגיע רכוב על אופנוע מד"א סיפרו; "ראינו אש ועשן יוצאים ממבנה מפחון באתר בנייה סמוך לבניית תחנת הרכבת (ארלוזרוב) בעיר תל אביב, הבחנו בפצוע וחילצנו גבר כבן 50 כשהוא בהכרה, הוא סבל מכוויות בדרגות ב' ג' בפלג גופו העליון והיה כאוב מאוד".
0
0
מדא, הציל גבר עם כוויות ליד אתר בניית תחנת הרכבת בתל אביב
מדא, הציל גבר עם כוויות ליד אתר בניית תחנת הרכבת בתל אביב

מגן דוד אדום ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, חילץ הציל הלילה (שני, כ”ד בשבט התשע”ז)  גבר כבן 50 עם כוויות סמוך לאתר בניית תחנת הרכבת (ארלוזרוב) בעיר תל אביב. המשטרה חוקרת לפי שעה את נסיבות המקרה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בשעה 02:28 לפנות בוקר, דווח אל ‘מוקד מדא’ של מרחב דן על גבר עם כוויות סמוך לאתר בניית תחנת הרכבת (ארלוזרוב) בתל אביב.

חובשים ופאראמדיקים של מדא, העניקו מיד טיפול רפואי לגבר האלמוני (50) בזירת האירוע כשהוא שרוי במצב קשה עם כוויות בדרגה ב’ ובדרגה ג’ בפלג גופו העליון. לאחר טיפול ראשוני הוא פונה אל חדר המיון של  בית החולים איכילוב‘.

מגן דוד אדום, חילץ הציל גבר עם כוויות ליד אתר בניית תחנת הרכבת בתל אביב
צוות כיבוי נאבק לכבות שריפה בצריפון אתר בניית תחנת הרכבת בתל אביב בה שהה גבר בן 50 שנכווה קשה וטפל על ידי מדא

חובש בכיר במגן דוד אדום ועמו כונן מדא מר חיליק מן שהגיע רכוב על אופנוע מד”א סיפרו; “ראינו אש ועשן יוצאים ממבנה מפחון באתר בנייה, הבחנו בפצוע וחילצנו גבר כבן 50 כשהוא בהכרה, הוא סבל מכוויות בדרגות ב’ ג’ בפלג גופו העליון והיה כאוב מאוד…”.

“הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית חולים איכילוב הסמוך כשמצבו מוגדר קשה”. הוסיפו וסיכמו את הלילה הסוער חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן