נתניה עיר פלילים פלילים

מגב עצר תושב נתניה שנעזר בבנו בן ה-9 לגנוב

מדובר במקרה קשה בו, לכאורה, השתמש אב בבנו לביצוע עבירות התפרצות וגניבה שעל פי החוק שידול קטין לביצוע עבירה פלילית זו עבירה חמורה שבמידה ותתברר, תפעל המשטרה למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריין. מפקד הפעילות של שוטרי משמר הגבול; "מצער לראות ילד בן 9 שגדל ומתחנך בתוך מציאות של פשע ועבריינות שעלולה להשפיע עליו למשך כל חייו".
0
0

משמר הגבול או בראשי תיבות: מג”ב, הוא הזרוע המבצעית של משטרת ישראל, שמטרתהּ לתת מענה לבעיות בנושאי ביטחון פנים, לוחמה בטרור, לחימה בפשיעה קשה, אבטחת מתקנים רגישים, אבטחת האזורים הכפריים ומניעת גניבות חקלאיות, ומאבק בהפרות סדר לא האמינו שגם בזאת ייאלצו להתמודד במסגרת תפקידם, אתמול (חמישי, כ”ט שבט ה’תשע”ז) כאשר הגיעו אל גבר כבן 40 החשוד מלווה בבנו הקטן בן ה-9 למגוריהם של עובדים זרים ביישוב במועצה האזורית עמק חפר ועצרו אותם.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

 על פי דוברות המשטרה (מגב), החשוד ובנו בן ה-תשע, שפרצו למקום הצליחו לגנוב אלפי דולרים, מחשב לפטופ, איפד ורכוש רב אשר היה שייך לעובדים שהתגוררו במקום. מניתוח מהיר של הממצאים תוך שימוש ב‘צילומי האבטחה’ הצליחו שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל לאתר את החשוד ולהביא למעצרו.

משמר הגבול עצר תושב נתניה שהתלווה ונעזר בבנו בן ה-9 לביצוע גניבות | צילום: דוברות המשטרה
משמר הגבול עצר תושב נתניה שהתלווה ונעזר בבנו בן ה-9 לביצוע גניבות | צילום: דוברות המשטרה

השוטרים, שעצרו אותו הבחינו שהחשוד לבש את אותם בגדים אתם על פי החשד ביצע את ההתפרצות. עוד עלה, החשד, כי אין מדובר במקרה ראשון בו האב החשוד (40) נעזר בבנו (9) בביצוע התפרצויות וגניבות רכוש וכי ככל הנראה, השניים, פעלו כך גם במקרים נוספים.

משמר הגבול עצר תושב נתניה (40) שנעזר בבנו בן ה-9 לביצוע גניבות | צילום: דוברות המשטרה
משמר הגבול עצר תושב נתניה (40) בצילום אשר נעזר בבנו בן ה-9 לביצוע גניבות | צילום: דוברות המשטרה

החשוד תושב נתניה, נעצר והועבר להמשך חקירה של משמר הגבול ופרטי האירוע הועבר גם לטיפול של גורמי הרווחה. במשטרה, מציינים, כי מדובר במקרה קשה בו, לכאורה, השתמש אב בבנו לביצוע עבירות התפרצות וגניבה*.

על פי החוק *שידול קטין לביצוע עבירה פלילית נחשבת עבירה חמורה שבמידה ותתברר בסופו של ההליך החקירתי, תפעל המשטרה למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריין. מפקד הפעילות של שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל הוספו, כי; “מצער לראות ילד בן תשע שגדל ומתחנך בתוך מציאות של פשע ועבריינות שעלולה להשפיע משמעותית עליו למשך כל חייו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן