דיני תעבורה ותחבורה תחבורה ציבורית

מאסר 18 חודשים לנהג מונית שהורשע בביצוע עבירות מס

בית המשפט, ציין בהחלטתו, נגד נהג המונית עופר ארד, כי; "בחנתי מחד את חומרת העבירות, שהיא משמעותית הן נוכח הימשכות העבירות והן נוכח הסכומים המדוברים. בנוסף נתתי דעתי לעברו הפלילי של הנאשם, הכולל הרשעות מתחומים שונים הגם שלא בעבירות מס. בשים לב לענישה הנוהגת, עונש משמעותי של מאסר בפועל הינו בלתי נמנע...".
0
0
18 חודשי מאסר לנהג מונית שהורשע בביצוע עבירות מס | צילום: ויקיפדיה
מאסר 18 חודשים לנהג מונית שהורשע בביצוע עבירות מס | מונית, הדמייה | צילום: ויקיפדיה

בית משפט השלום בירושלים (כב’ השופט אוהד גורדון) גזר 18 חודשי מאסר בפועל על עופר ארד בגין עבירות מס שביצע בין השנים 2002-2009 בעת שסיפק שירותי הסעות, עסק כנהג מונית והשכיר מוניות לנהגים.

  ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הנאשם עופר ארד הורשע בעבירות מרמה ואי דיווח לפי פקודת המסים, הן כבעל עסק שסיפק שירותי הסעה והן בהשכרת מוניות לנהגים אחרים.

דוברת מחוז ירושלים של משרד המשפטים עורכת דין אפרת אורן, מסרה, לפורטל כאן נעים, כי;  האישומים השונים מציגים הימנעות מדיווח על הכנסות בסכומים משמעותיים של מאות אלפי שקלים, בסכום מצטבר של כ- 3 מיליון ₪.

 כב’ השופט אוהד גורדון; “בשים לב לענישה הנוהגת, עונש משמעותי של מאסר בפועל הינו בלתי נמנע”

בית המשפט, ציין בהחלטתו, כי; “בחנתי מחד את חומרת העבירות, שהיא משמעותית הן נוכח הימשכות העבירות והן נוכח הסכומים המדוברים. כב’ השופט אוהד גורדון, הוסיף וקבע;בנוסף נתתי דעתי לעברו הפלילי של הנאשם, הכולל הרשעות מתחומים שונים הגם שלא בעבירות מס. בשים לב לענישה הנוהגת, עונש משמעותי של מאסר בפועל הינו בלתי נמנע”. (עמוד 4).

הנאשם עופר ארד עשה את האמור עד נובמבר 2009, אז נעצר ונחקר על ידי חקירות מס הכנסה – מרכז. את התיק ניהל עורך דין  עמיחי מרקס מטעם פרקליטות מחוז ירושלים.

אל גזר דין נגד עופר ארד מיום 24.05.17.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן