צבא | משטרה | ביטחון

מאסר עולם לחבר חוליית טרור שרצחה את מלאכי רוזנפלד

הצעיר מלאכי רוזנפלד נרצח ביום 29 ביוני 2015 בידי חוליית טרור של החמאס◄השופטים בבית המשפט הצבאי; "סברנו, כי עונש של מאסר עולם מבטא נכונה את מידת הסלידה ושאט הנפש ביחס למכלול המעשים שבהם הורשע הנאשם, אשר ניתן לראותם כרצף של פעילות עבריינית אחת".
0
0
מאסר עולם לחבר חוליית הטרור שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי"ד | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מאסר עולם לחבר חוליית הטרור שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי”ד | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

דובר צהל, מסר אתמול (שני, (ה’ בתשרי התשע”ח) כי ‘בית המשפט הצבאי ביהודה’ הטיל עונש של מאסר עולם, פיצויים בסך 325,000 ₪ וקנס בסך 25,000 ₪ על אמג’ד חאמד, חבר חוליית חמא״ס אשר ביום 29 ביוני 2015, ביצעה פיגוע הירי בו נרצח מלאכי רוזנפלד בן ה-25, השם יקוב דמו ונפצעו חבריו שנסעו עמו ברכב, חננאל כהן, יאיר הופר ושי מימון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

פיגוע הירי, אירע ב‘ציר אלון’ קטע כביש צדי ליד התנחלות שילה באזור בנימין. הנאשם חאמד, הורשע בכך שהיה שותף לרציחתו של הצעיר מלאכי השם יקוב דמו, בניסיון לרצוח עם חבריו ארבעת האזרחים.

חבריו של רוזנפלד שנסעו עמו ברכב; חננאל כהן, יהיה הופר ושי מימון, תושבי כוכב השחר שנפצעו באורח בינוני ב‘פיגוע ירי’ ממארב לעבר הרכב (סמוך לשעה 23:00) שבו נסעו בדרכם לביתם ממשחק כדורסל בצומת שבות רחל, סמוך לישוב שילה ברכב שנסע לכיוון המקום שבו ארבו לו המחבלים מחוליית חמאס בצד הכביש ופתחו בצרור יריות לעבר חזית הרכב מטווח קצר יחסית.

█ “עונש של מאסר עולם מבטא נכונה את מידת הסלידה ושאט הנפש ביחס למכלול המעשים שבהם הורשע הנאשם”

צבא הגנה לישראל, הודיע, כי משתתף בצער משפחתו של מלאכי רוזנפלד השם יקוב דמו ובכאב חבריו שנפצעו בפיגוע וימשיך למצות את הדין במלוא החומרה עם פעילי טרור.

לפחות 15 כדורים בקוטר 9 מילימטר פגעו במכונית שנעצרה כעבור 200 מטרים ויושביה שנפצעו הזעיקו עזרה. כן, הואשם אמג’ד חאמד, במעורבות בשני ניסיונות פיגוע נוספים ובעבירות ביטחון נוספות.

כב’ השופטים, קבעו; “את מעשיו הקשים של הנאשם, לא נותר אלא להלום בעונש החמור – עונש של מאסר הולם והשמתו מאחורי סורג ובריח עד סוף ימיו” – השופטים הוסיפו וציינו, כי; “סברנו, כי עונש של מאסר עולם מבטא נכונה את מידת הסלידה ושאט הנפש ביחס למכלול המעשים שבהם הורשע הנאשם, אשר ניתן לראותם כרצף של פעילות עבריינית אחת”.

שלושים שנות מאסר ופיצויים בסך 325 אלף שקלים נגזרו בתחילת השנה על מחבל נוסף מהחוליה הטרוריסט עבדאללה אסחאק. משפטו של אדם שלישי אשר היה מעורב באותו פיגוע, עדיין מתנהל.

צבא הגנה לישראל, הודיע, כי משתתף בצער משפחתו של מלאכי רוזנפלד השם יקוב דמו ובכאב חבריו שנפצעו בפיגוע וימשיך למצות את הדין במלוא החומרה עם פעילי טרור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן