חג פּוּרִים צל"ש מעורבות בקהילה

לתת מהלב, תחלק לילדי חדרה ממשפחות נצרכות תחפושות

עמותת 'לתת מהלב', בראשות רבי ניסים אביטן, יוצאת בפרויקט מיוחד ונרחב עבור ילדי העיר חדרה, הָבָה נַרְעִישָׁה; "אין ילד שלא מגיע לו" חלוקת תחפושות לילדים ממשפחות נצרכות ◄ עמותת 'לתת מהלב', יוצאת מגדרה: רק לתת אתם בואו בהמוניכם ותיקחו תחפושת התפורה למידותיכם... חַג פּוּרִים, חַג פּוּרִים, חַג גָּדוֹל הוּא לַיְּהוּדִים! מַסֵּכוֹת, רַעֲשָׁנִים, שִׁיר וְרִקּוּדִים!
0
0

 😛 יש איש אחד בעיר חדרה שאינו מתחפש בפורים. הוא מחופש כבר כל ימות השנה לאיש רגיל, אבל הבה נדייק הוא גם לא מחופש הוא כזה איש רגיל אבל צדיק אמתי התורם למען הקהילה הנצרכת, כל השנה בשמש ובצל בחורף ובקיץ בסתיו ובאביב בימי השפע ובצוק העתים. איש של נתינה ובעיני המקבלים, איש העושה ניסים ונפלאות לנצרכים ושמו בישראל ובעיקר בעיר חדרה, איך לא כשהוא עונה לשם; ניסים… בשבילכם, רבי ניסים אביטן.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מר אביטן הוא יושב ראש עמותת ‘לתת מהלב’ אשר הודיע השבוע, כי היא יוצאת בפרויקט מיוחד ונרחב עבור ילדי העיר חדרה – חלוקת תחפושות לילדים ממשפחות נצרכות. רוצו להרשמה בלשכת המשנה לראש העיר חדרה ויושב ראש תנועת ש”ס בעיר הרב מר בועז ביטון, גם הוא איש יקר מאד.

בעמותת ‘לתת מהלב’, אומרים, כי; “ימי החגים שמשתרבבים להם לתוכם של ימות שיגרה אפרוריים ותלולים, מסבים לכולנו עונג רב. הנה ‘חג הפורים’ מתקרב וכבר באופק ניכרת אווירה שמחה ומרוממת. החנויות מתמלאות בשלל של תחפושות ססגוניות ומרהיבות. משלוחי מנות מעטורים ומעוצבים מבצבצים מבעד לשולחנות עמוסי כל טוב. וברקע מתנגן לו שיר שמח ועליז. כבכול שנה, כל ילד ביום כזה מגשים את חלומו ומניח לדמיון להוליך אותו איך יראה ומה ירצה כשיהיה גדול בין כל שלל הרעיונות והפנטזיות…

יש ילד שרוצה להיות ‘ליצן’ והשני חולם כבר שנים להראות כמו; ‘טרזן’ ויש גם כזה שרוצה להיות ספיידרמן, או הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה, מי שהיה פוסק ומחבר חרדי ספרדי, שכיהן כרב הראשי הספרדי בשנים; 1973–1983 והיה מנהיגה הרוחני ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש”ס מאז הקמתה. חתן פרס ישראל לספרות תורנית לשנת תש”ל. וזה לא נגמר, תרתי משמע…

עמותת לתת מהלב בכרזה לחלוקת תחפושות לילדים ממשפחות נצרכות בעיר חדרה | צילום: להמחשה בלבד
עמותת לתת מהלב בכרזה לחלוקת תחפושות לילדים ממשפחות נצרכות בעיר חדרה | צילום: להמחשה בלבד

אך למען האמת, נודה ולא נבוש, לנו ההורים יש מועקה אחת גדולה. כולנו רוצים לשמח ובוודאי לשמוח עם ילדינו. לטפח, לתת, להעניק, לפנק… אך הנטל הכספי שרובץ תחת עומס ההוצאות בתקופות של חגים, מכניס אותנו למקומות אפלים. המון לחץ, מועקה, תסכול וייאוש. אנחנו מנסים לדשדש בין לחסוך, לדחוק להסתפק…ואף מסבירים לילד שזה רק מותרות ולא העיקר, אך בשבילו תחפושת של פורים, זהו כל העולם!

█ עמותת לתת מהלב; “כל מי שמרגיש נצרך, ייפנה וננסה לעזור לו…”

אי לכך, בהרבה רגישות ואמפתיה לזולת, בראייה מרחבית לעזרה ותושייה. שמה לה עמותת “לתת מהלב” בראשות מר ניסים אביטן, מטרה אחת. לעזור לזולת ככל הניתן. וכמו בשנים שעברו לפני חגים, מועדים וימים טובים, שיבואו עלינו לברכה, נטלה עמותת “לתת מהלב” חלק ענק בעשייה וערכה פרויקט של חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות בעיר חדרה.

תושבים רבים קבלו סלים של מצרכים בסיסיים וחיוניים שחסכו עבורם חלק משמעותי בהוצאות הברוכות. כמו-כן, חולקו תווי קניה רבים למשפחות נצרכות שעבורם כל מענק או סיוע, זאת עזרה! גם הפעם שינסו מותניים חברי העמותה והעומד בראשה חבר הנהלת עירית חדרה מר ניסים אביטן, ויצאו בפרויקט מיוחד עבור ילדי העיר חדרה והסביבה. והפעם, באופן מפתיע, החליטו, כי תיערך חלוקה מיוחדת של תחפושות חדשות יפהפיות ומגוונות לילדים שמשפחתם מתקשה בהוצאות החג.

התחפושות לפורים, נמסר, יותאמו לכל ילד לפי צורך ולפי מידה, בקונספט מעורר השראה של פרויקט “לכל ילד מגיע” נערכת העמותה לביקוש והתאמה… וניתן יהיה להירשם לקבלת התפושות, כמובן אצל המשנה לראש העיר חדרה ויושב ראש תנועת ש”ס מר בועז ביטון בלשכתו שבעיריית חדרה.

יושב ראש העמותה 'לתת מהלב', רבי  ניסים אביטן, ציון לשבח על פועלו למען הקהילה
רבי ניסים אביטן

יושב ראש העמותה ‘לתת מהלב’, רבי  ניסים אביטן, פונה לתושבים במילים חמות; “כל מי שמרגיש נצרך ייפנה וננסה לעזור לו. לבקש עזרה זאת מזמן כבר לא בושה! היום זה אני, מחר זה אתה… באמת שכולנו באותה סירה…בטוב וברע”. “סח לי אחד” – ממשיך ואומר רבי אביטן ומצוטט את אותו אדם שנקלע לקשיים כלכליים מצטברים; “זה מחמם את הלב לראות שיש פה מי ששומע מקשיב ונותן זה יוצר תחושה של ביטחון ועוצמה ויותר מהכל אתה מרגיש שאתה לא לבד”…

אכן, מסכם המשנה לראש העיר חדרה רבי בועז ביטון העומד בראש והמנצח על תזמורת העשייה הגדולה, כשהוא אומר; “חשוב לי מכל לתת מענה של עזרה ועשייה. אני חש את מצוקתם של אנשים רבים שפונים אלי בתחומים שונים ואני מנסה לעזור ולתת. התחושה הזאת שהצלחת לסייע לעוד אחד ועוד אחד, מציפה אותי באדרנלין מטורף וזה נותן לי כח לפעול לעשות ולסייע”.

ועל פועלו הרב למען הקהילה בגלוי ובסתר בעיר חדרה ושכונותיה ראוי יושב ראש עמותת ‘לתת מהלב’ הצדיק והאיש היקר רבי ניסים אביטן, שיזכה למצוות בריאות שלמה ואריכות ימים ל-‘ציון לשבח (צל”ש) מעורבות בקהילה’ של אתר – פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל ערי וישובי ישראל. רַשׁ-רַשׁ-רַשׁ! 😛

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן