גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה חדשות בריאות

לתעדף הטיפול בבני הגיל השלישי בחדרי מיון והאשפוז

הפנייה בכתב אל סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, היא יוזמה חדשה של מר נתן וולוך, יושב ראש סיעת הגמלאים בעיר תל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעיריית תל אביב; "אני סבור, כי הגיעה העת שמדינת ישראל תגבש תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל השלישי, בבתי החולים. במסגרת תעדוף זה, לא ייאלצו המבוגרים להמתין בתור בחדרי המיון ובמסגרת אשפוזם, לא יאושפזו במסדרונות המחלקות".
0
0
נתן וולוך
נתן וולוך

יושב ראש סיעת הגמלאים בעיר תל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעיריית תל אביב מר נתן וולוך, פנה בסוף השבוע אל סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, בקריאה לגבש תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל  השלישי בחדרי מיון ובמחלקות האשפוז בבתי החולים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מר וולוך, המשיך וכתב בפנייתו החשובה, אל סגן שר הבריאות הרב ליצמן, כי; אני פונה אליך בעניין דחוף וחשוב, המובא לפתחי פעם אחר פעם; בני הגיל השלישי, במדינה מגיעים לא פעם עם בעיות בריאות שונות לבתי החולים, נעזרים בחדרי המיון ומתאשפזים במחלקות השונות.

בחדרי המיון, הם פוגשים מציאות קשה; הם נאלצים להמתין שעות על גבי שעות בתור, כשהם חשים ברע ולעתים סובלים מחולשה…”.

זאת ועוד, מאשים יושב ראש סיעת הגמלאים בעיר תל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעיריית תל אביב מר וולוך; “גם במחלקות האשפוז המצב לא טוב יותר, ופעמים רבות הם מאושפזים במסדרונות המחלקה, חשופים לעין כל, חלשים ופגיעים.

מר וולוך, טוען ומזהיר, כי; “המצב הזה בלתי נסבל. לא ייתכן שאדם מבוגר, הזקוק לשירותי בתי החולים הציבוריים בישראל, ייאלץ להמתין שעות בתורים ולפגוע עוד בבריאותו השברירית ממילא.

לא ייתכן שאדם מבוגר יאושפז על מיטה במסדרון בית החולים ולא לזכות למינימום הכבוד והפרטיות המגיעים לו, בפרט כשהוא חולה וחלש כל כך.

“אני סבור, כי הגיעה העת שמדינת ישראל תגבש תוכנית דחופה לתעדוף הטיפול בבני הגיל השלישי, בבתי החולים. במסגרת תעדוף זה, לא ייאלצו המבוגרים להמתין בתור בחדרי המיון ובמסגרת אשפוזם, לא יאושפזו במסדרונות המחלקות.

אדוני, הגיע הזמן שמדינת ישראל, בהגיעה לשנתה ה-70, תתייחס בכבוד הראוי לאזרחיה המבוגרים, גם ובמיוחד בבואם לקבל טיפול בבתי החולים, ותעשה כל שביכולתה על מנת להיטיב את הטיפול בהם ולהקל את סבלם וכאבם”. סיכם נתן וולוך יושב ראש סיעת הגמלאים בעיר תל אביב ומחזיק תיק הגמלאים בעיריית תל אביב את פנייתו אל סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן