פלילים

כתב אישום נגד רון נחום בגלל רצח ארטיום ווילוב ביום הולדתו

מעילת הבקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, עולה, כי לחובת המואשם ברצח רון נחום, עבר פלילי הכולל 17 הרשעות קודמות בעבירות אלימות, רכוש סמים ביניהן; הרשעה בעבירת ניסיון רצח משנת 1998 בגינה נדון המשיב לעונש מאסר של 12 שנה ◄ בין השעה 22:25 ב-19.12.17 לשעה 03:50 ב-20.12.17 בערך, שהו נחום והמנוח ווילוב בדירה. במהלך השהות בדירה, גמלה בלבו של הנאשם נחום, החלטה לגרום למותו של המנוח. על מנת להוציא לפועל את ההחלטה להמית, הפעיל הנאשם נחום, אלימות כלפי המנוח, באופן שאינו ידוע, ומבלי שקדמה לכך התגרות מצידו של המנוח.
0
0
רון נחום (במרכז) בגלל הנאשם ברצח ארטיום ווילוב (משמאל)
רון נחום (במרכז) בגלל הנאשם ברצח ארטיום ווילוב (משמאל) ברקע: אתר חירייה

רון נחום, בן 53 מהעיר רמת גן, מואשם ברצח חברו ארטיום ווילוב זכרו לברכה וכן בשיבוש מהלכי משפט – כך עולה מכתב אישום שהוגש הבוקר (שישי, י”ז בשבט תשע”ח) אל בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, נגדו על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי). כזכור, בעקבות מציאת גופתו של ארטיום ווילוב באתר האשפה בחירייה, ולאחר חקירה מאומצת של משטרת ישראל, נעצר רון נחום והיום הוארך מעצרו עד להחלטה אחרת שתתקבל בהמשך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ב‘אתר חירייה’ הממוקם לרגלי הר הפסולת הגדול במדינת ישראל, שהפך עם סגירת המזבלה בשנת 1998 לפארק תעשייתי המרכז בשטחו מגוון מתקנים מתקדמים לטיפול בסוגי אשפה עירוניים. פארק המיחזור, נמצאה ביום 31/12/17, גופתו של המנוח ארטיום ווילוב זכרו לברכה  כשהוא ערום בפלג גופו העליון, מופשל מכנסים ותחתונים, באופן דומה לאופן בו נגרר על ידי נחום, כפי שנראה במצלמות האבטחה הסמוכות לדירתו.

חוות דעת ראשונית מן ‘המכון לרפואה משפטית’ לפיה עקב שינויים קשים בגופה לאחר המוות, לא ניתן להעריך וקבוע את סיבת המוות ולאבחן ממצאים חולניים או חבלתיים שיכלו להיות קשורים למוות.

מעילת הבקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, עולה, כי לחובת רון נחום, המואשם ברצח עבר פלילי הכולל 17 הרשעות קודמות בעבירות אלימות, רכוש, סמים, ביניהן; הרשעה בעבירת ניסיון רצח משנת 1998 בגינה נדון המשיב לעונש מאסר של 12 שנה.

דוברת מחוז תל אביב של משרד המשפטים עורכת דין עדי לבני, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; יש במעשיו של הנאשם רון נחום, כדי להעיד על סיכון הנשקף ממנו לביטחון הציבור בכללותו.

הנאשם רון נחום, הכחיש בחקירתו כל קשר והיכרות עם חברו ארטיום ווילוב זכרו לברכה, וטען, כי הוא לא היה מעולם אצלו בבית וכן הכחיש את מעורבותו ברצח המתואר בכתב האישום; “אני לא רצחתי”. משהוצג בפניו סרטון הוידאו של מצלמות אבטחה  מ”קפה טקסי” הוא אישר, כי מזהה את עצמו, אך הכחיש היכרות עם המנוח.

כאשר החוקרים, הציגו בפניו גם סרטונים שבהם נראים השניים הולכים יחדיו, טען הנאשם ברצח, כי המנוח היה זה ש”הזדנב אחריו”.

עיון בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת דין גלי חצב, נציגת פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) מתבררת תמונה עגומה שהובילה לרצח המזעזע; ב- 19.12.17 בשעות הצהריים, חגג המנוח את יום הולדתו ה- 37, יחד עם ידידים בדירה בעיר רמת גן. בהמשך היום, נפגשו המנוח ווילוב והנאשם נחום, ושהו יחדיו ברחוב ביאליק ברמת גן.

║ החוקרים, הציגו בפני הנאשם רון נחום, סרטונים שבהם נראים השניים הולכים יחדיו, לטענתו, המנוח היה זה ש”הזדנב אחריו”

בשעה 21:50 בערך, ניסו השניים לקבל שירות בפאב ברחוב, אך בשל העובדה שנראו שתויים לעובדים במקום, הם מנעו זאת מהם. בהמשך, נכנסו הנאשם רון נחום והמנוח ארטיום ווילוב אל חנות ברחוב, שם קנה זה האחרון, עבור שניהם שני בקבוקים של משקה אלכוהולי.

אחר כך, צעדו הנאשם והמנוח לעבר הבניין בו מצויה דירת הנאשם, ונכנסו אליו. זמן קצר לאחר מכן, יצאו מהבניין, וחזרו ונכנסו אליו פעם נוספת.

בין השעה 22:25 ב-19.12.17 לשעה 03:50 ב-20.12.17 בערך, שהו נחום והמנוח ווילוב בדירה. במהלך השהות בדירה,  גמלה בלבו של הנאשם נחום, החלטה לגרום למותו של המנוח. על מנת להוציא לפועל את ההחלטה להמית, הפעיל הנאשם נחום, אלימות כלפי המנוח, באופן שאינו ידוע, ומבלי שקדמה לכך התגרות מצידו של המנוח.

בשעה 03:50 או בסמוך לכך, נכתב בכתב האישום, גרר הנאשם נחום את המנוח ווילוב מדירתו דרך חדר המדרגות עד ליציאה מהבניין. בהמשך, גרר אותו על שביל הגישה של הבית, כשהוא אוחז בידיו של ווילוב כשהוא שכוב על גבו על הארץ, לעבר חדר אשפה הנמצא בבניין סמוך.

כל אותה העת היה ווילוב, עירום בפלג גופו העליון, נעול בנעליו, כאשר מכנסיו ותחתוניו מופשלים. הנאשם השאיר את המנוח בחדר האשפה או בסמוך וכעבור מספר דקות שב לבדו לדירה. כתוצאה ממעשיו של רון נחום הנאשם, נגרם מותו של המנוח ווילוב זכרו לברכה.

בתאריך 20.12.17 בשעות הבוקר, ניקה הנאשם נחום, את חדר המדרגות ואת המעקה שבחדר על מנת להעלים ראיות למעשה הרצח.

בהמשך, הביא הנאשם מיכל חומר ניקוי וניקה באמצעותו ובאמצעות מטאטא שני כתמים על המדרכה, שנוצרו במהלך גרירת המנוח על ידי הנאשם.

ב- 31.12.17, נמצאה גופתו של המנוח באתר הפסולת חירייה, בתוך ערימה גדולה של אשפה. בעת מציאת הגופה היה המנוח ארטיום ווילוב זכרו לברכה, כשהוא עירום בחלק גופו העליון, נעול בנעליו כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים.

מעצרו של רון נחום, הנאשם ברצח הוארך היום עד להחלטה אחרת.

 אל כתב האישום נגד רון נחום 02-02-18.

◄ אל בקשת המעצר עד תום ההליכים נגד רון נחום.

0
0



אודות הכותב

עורך דין אלירן נעים

הכותב, הינו עורך דין. בעל משרד אלירן נעים – משרד עורכי דין. בעל תואר ראשון במשפטים ומחזיק ברישיון עריכת דין בישראל.
עורך דין אלירן נעים, משמש בין היתר גם כיועץ משפטי של אתר האינטרנט כאן ישראל (כאן נעים). המשרד בבעלותו עוסק בתחומי המשפט האזרחי על כל נושאיו בדגש על תחומי המשפט המודרנים כמו; דיני אינטרנט, קניין רוחני, לשון הרע, ועוד. המשרד משרת מגוון לקוחות פרטיים ומהסקטור העסקי | להתקשרות; 050-7415351 | ‏‎@elirannaimlaw‎‏ | elirannaim@gmail.com.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן