כאן בית שמש פלילים

כתב אישום נגד מרים בת עמי מנדלב בגין רצח אביה

בשלב מסוים, ביקשה הנאשמת מרים בת עמי, מהאב לצאת להתאווררות, אולם הוא סירב לבקשתה ובין השניים התפתח ויכוח. בהמשך לכך, נטלה הנאשמת סכין מטבח, ניגשה לאב, שעמד על מדרגות הבית ודקרה אותו דקירה עמוקה. כתוצאה מכך, נפל בוריס מנדלב ז"ל, על המדרגות כשהוא מדמם. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.
0
0
כתב אישום נגד מרים בת עמי מנדלב, בת 35 מבית שמש, בגין רצח אביה | צילום מסך ערוץ 2 | עיבוד: שולי סונגו ©
כתב אישום נגד מרים בת עמי מנדלב, בת 35 מבית שמש, בגין רצח אביה | צילום מסך ערוץ 2 | עיבוד: שולי סונגו ©

כתב אישום נגד מרים בת עמי מנדלב, בת 35 מהעיר בית שמש, בגין רצח אביה בוריס מנדלב ז”ל, הוגש מטעם פרקליטות מחוז ירושלים, אל בית המשפט המחוזי בעיר ירושלים באמצעות עורכת דין שירה קני-טל.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו ב’טוויטר’.

מכתב האישום, עולה, כי הנאשמת מרים בת עמי מנדלב, סובלת מבעיית התמכרות לאלכוהול, בשל כך, נהג אביה בוריס מנדלב ז”ל, לנעול אותה יחד איתו בביתם וזאת במטרה להשגיח עליה ולמנוע ממנה לצאת ולצרוך ‘אלכוהול’.

​על פי כתב האישום בתאריך 21.5.2017, נסעה הנאשמת מנדלב, יחד עם הוריה אל בית החולים הדסה עין כרם, אולם עם הגעתם לבית החולים, בשל הקושי לאתר מקום חניה ולנוכח השיפור שחל בתחושתה של הנאשמת, החליטו לשוב לביתם.

הנאשמת מרים בת עמי מנדלב, נטלה סכין מטבח, ניגשה לאב, שעמד על מדרגות הבית ודקרה אותו דקירה עמוקה.

כששבו בשעות הצהריים לביתם, נעל האב בוריס, את דלת הכניסה לבית, כשהוא שומר את המפתח בכיס מכנסיו, זאת במטרה למנוע מן הנאשמת בת עמי מנדלב את האפשרות לצאת מהבית. אמה של הנאשמת, פנתה לנוח בחדרה, בעוד הנאשמת ואביה נותרו בסלון הבית.

בשלב מסוים, ביקשה הנאשמת מרים בת עמי, מהאב לצאת להתאווררות, אולם הוא סירב לבקשתה ובין השניים התפתח ויכוח. בהמשך לכך, הנאשמת מנדלב, נטלה סכין מטבח, ניגשה לאב, שעמד על מדרגות הבית ודקרה אותו דקירה עמוקה.

כתוצאה מכך, נפל בוריס מנדלב ז”ל, על המדרגות כשהוא מדמם. אמה של הנאשמת מרים בת עמי, אשר שמעה את המנוח נאנח, יצאה מחדרה ומצאה אותו שכוב על המדרגות.

האם, שלפה את מפתחות הבית מכיס מכנסיו של בעלה המנוח ויצאה מן הבית על מנת להזעיק עזרה.

הפרקליטות מסכמת את כתב האישום, נגד מרים בת עמי מנדלב, כי במעשיה גרמה הנאשמת במזיד למותו של אביה בוריס מנדלב ז”ל. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן