מסים

כתב אישום כנגד הזמר מייק קרוצ’י בגין העלמות מס

כתב אישום הוגש גם כנגד מנהלת ענייניו הכספיים של הזמר מייק קרוצ'י, בגין עבירות של הגשת דו"ח כוזב וניהול ספרי חשבונות כוזבים; הנאשמת, בידיעת הנאשם, רשמה בטופס ההזמנה ובחשבוניות האירוע סכומים מופחתים ובכך יצרה, מצג שווא, כי אלו הם הסכומים שקיבל הנאשם בגין האירוע.
0
0
כתב אישום כנגד הזמר מייק קרוצ'י בגין העלמות מס
כתב אישום כנגד הזמר מייק קרוצ’י בגין העלמות מס

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון, ד’ באייר התשע”ז) אל בית המשפט השלום בבאר שבע, כתב אישום כנגד הזמר מייק קרוצ’י ונגד מנהלת עסקיו, אליס ויצמן, שניהם תושבי באר שבע, בגין השמטת הכנסות בהיקף של כ- 289,971 ₪ במהלך השנים 2008-2013.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר‘.

על פי כתב האישום, אשר הוגש באמצעות עורך דין שלום שיפר, הנאשם הינו זמר אשר נהג להופיע באירועים פרטיים ובעיקר ב’חינות‘. הנאשמת הינה חמותו של הנאשם ועבדה אצלו כשכירה בניהול ענייניו הכספיים של הנאשם, הזמנות אירועים, הוצאת חשבוניות ללקוחות ולעתים גם בגבייה.

דוברת מחוז דרום של פרקליטות מחוז דרום (פלילי) עורכת דין מיטל אולק אמויאל, מסרה לפורטל ’’כאן נעים’  | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה, כי; “כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של הגשת דו”ח כוזב וניהול ספרי חשבונות כוזבים – עבירות בהתאם לפקודת מס הכנסה.

על כך שבמספר רב של הזדמנויות, בתקופה שבין 2008-2013, הנאשמים לא דיווחו על מלוא הכנסותיו של הנאשם, באופן שהנאשמת, בידיעת הנאשם, רשמה בטופס ההזמנה ובחשבוניות האירוע סכומים מופחתים ובכך יצרה, מצג שווא, כי אלו הם הסכומים שקיבל הנאשם בגין האירוע.

 קרוצי מייק – כתב אישום.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן