חדרה

ילדי חדרה ממשפחות קשות יום העולים לכיתה א’ זכו בילקוטים

מחזיק תיק הרווחה והמשנה לראש העיר חדרה ר' בועז ביטון; "ישנם ילדים ממשפחות קשות יום, שלא יכולות להרשות לעצמם לחדש את הציוד ומסתפקים בציוד מן השנה הקודמת, אך מתפקידנו הוא להאיר פנים לילדים אלו ולתת להם את ההזדמנות להרגיש שווים בין שווים, למען יהיה ראשם עסוק אך ורק בלימודים.
0
0
מחזיק תיק הרווחה בעיריית חדרה והמשנה לראש העיר ר' בועז ביטון | עיבוד צילום: שולי סונגו
מחזיק תיק הרווחה בעיריית חדרה והמשנה לראש העיר ר’ בועז ביטון | עיבוד צילום: שולי סונגו

ביוזמת המחלקה לתרבות וקהילה ומחזיק תיק הרווחה בעיריית חדרה והמשנה לראש העיר ויושב ראש סניף תנועת ש”ס בחדרה, ר’ בועז ביטון, יחולקו כ-100 ילקוטים לילדים וילדות העולים לכיתה א’. בנוסף לילקוט האורטופדי, יחולקו קלמר ומכשירי כתיבה הכוללים: עפרונות, מחק, מחדד, מספריים, דבק וסרגל ועוד.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

החופש הגדול בעיצומו ומרבית הילדים, כבר הסתערו על החנויות והתחדשו בילקוטים, קלמרים, מחברות וכל היתר… אממה? לא כולם עשו את זה, ולא כי לא רצו… אלא, כי לא יכלו. לא מעט ילדים ממשפחות קשות יום, נאלצו לוותר על התענוג שבחידוש הציוד לבית הספר ולהסתפק במה שיש…

המשנה לראש העיר חדרה ומחזיק תיק הרווחה ר’ בועז ביטון, החליט כמדי שנה בשנה, להירתם לעזרת אותם הילדים וליזום חלוקה של לא פחות מכ-100 ילקוטים חדשים ואיכותיים הכוללים בתוכם מכשירי כתיבה איכותיים לכל אותם הנזקקים ובעיקר משפחות ברוכות הילדים ברחבי העיר חדרה.

 ילדי חדרה עם ציוד חדש היא תחילת שנה ברגל ימין, יכולה להשפיע על מהלך הלימודים בכל השנה

לדברי מחזיק תיק הרווחה והמשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון; “ישנם ילדים ממשפחות קשות יום, שלא יכולות להרשות לעצמם לחדש את הציוד ומסתפקים בציוד מן השנה הקודמת, אך מתפקידנו הוא להאיר פנים לילדים אלו ולתת להם את ההזדמנות להרגיש שווים בין שווים, למען יהיה ראשם עסוק אך ורק בלימודים.

ההרגשה הטובה של ילד שמקבל ציוד חדש היא גדולה וענקית לאין שיעור ותחילת שנה ברגל ימין, יכולה להשפיע על מהלך הלימודים בכל השנה”.

“צריך לציין, כי ההרשמה לחלוקת 100 הילקוטים לילדים וילדות העולים לכיתה א, תעשה על בסיס קריטריונים של רווחה ומצב סוציו – אקונומי של כל משפחה החפצה בסיוע המיוחד שאותו נעניק ברצון רב.

פרטים והרשמה; לשכת המשנה לראש העיר, קומה ג’, עיריית חדרה או בטלפון; 052-4434628. שנה טובה ובהצלחה בלימודים ובכלל, לכל המשפחות וילדיהם התלמידים החדשים”. הוסיף וסיכם מחזיק תיק הרווחה והמשנה לראש העיר חדרה ר’ ביטון“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן