פלילים צער בעלי חיים

יהודה ואנונו עָלֶק גבר על תוכים כשהתעצבן שרף אותם

הנאשם יהודה ואנונו (62) תושב ראשון לציון, צבר ריבוי עבירות לפי 'חוק צער בעלי חיים' כשהתוכים של הדייר–השכן שלו עיצבנו אותו הוא שרף אותם כשזה לא היה מספיק בעיניו תקף הנאשם ואנונו את הדייר שלו המתלונן ואיים עליו ברצח ושיבוש מהלכי משפט ◄ואנונו, הבעיר כלוב העשוי בחלקו מעץ בתוך שטח של בית בשכונת מגורים מיושבת, הביא לפגיעה ברכוש ואף סיכן במעשיו את חיי אדם.
0
0
התוכים ששרדו והתוכים שנשרפו על ידי יהודה ואנונו מראשון לציון, בגלל שהיוו מטרד לגביו | צילום: משטרת ישראל
התוכים ששרדו והתוכים שנשרפו על ידי יהודה ואנונו מראשון לציון, בגלל שהיוו מטרד לגביו | צילום: משטרת ישראל

יהודה ואנונו (62) תושב ראשון לציון, צבר ריבוי עבירות לפי ‘חוק צער בעלי חיים’ כשהתוכים של הדייר–השכן שלו עיצבנו אותו הוא שרף אותם כשזה לא היה מספיק בעיניו, אף תקף ואנונו הנאשם את המתלונן ואיים עליו ברצח ושיבוש מהלכי משפט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

לפי התסריטים, לפי ‘חוק צער בעלי חיים’ לפי כל היגיון וכאן גם נכנסות הרבה אמוציות של כותב שורות אלו (מגדל תוכים) מדובר בסרט אימה של ממש בחיים, ממש כך. הגיבור של עלילת הזוועה, הוא תושב ראשון לציון בן 62, העונה לשם יהודה (בן נסים) ואנונו, הנתון במעצר (מיום שלישי, שעבר 15.8.17).

היום (חמישי, ב’ באלול התשע”ז) הוגש בבית משפט המחוזי מרכז, על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום קשה ומזעזע כנגד מיודענו יהודה ואנונו, בהאשמות של הצתה, תקיפה, איומים, ונקצר ונאמר ריבוי עבירות לפי ‘חוק צער בעלי חיים’ היזק לבעל חיים ושיבוש מהלכי משפט.

ואנונו, עָלֶק (לכאורה, כביכול) גבר נגד ציפורים והדייר ושכנו, יצא למסע ההרס וההרג, לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך דין מיכאל סטופ, הנאשם מתגורר בבית פרטי בעיר ראשון לציון ומשכיר יחידת דיור בחצר הבית למתלונן, שם גידל המתלונן כ-100 תוכים, גוזלים וביצים בתוך כלוב גדול העשוי בחלקו מעץ.

בין הנאשם ואנונו (המשכיר), למתלונןשוכר) התגלע סכסוך בעקבות טענת הנאשם, כי גידול התוכים, מהווה מטרד עבורו ועבור שכניו ועל רקע טענתו, כי המתלונן, אינו עומד כנדרש בתשלומי שכר הדירה.

בתאריך 15.8.17, ניגש הנאשם אל המתלונן ודרש ממנו לפנות את כלוב התוכים. הדייר-המתלונן, סירב ובתגובה אמר לו הנאשם; “אני אסגור את זה בדרך שלי, אני אשרוף לך את המקום”.

העָלֶק גבר ואנונו, כשהוא אומר משהו, שום דבר לא יעצור אותו. הפרקליטות, התרשמה ממנו, כי; “הוא חסר עכבות בהמשך“.

ואנונו, הבעיר כלוב העשוי בחלקו מעץ בתוך שטח של בית בשכונת מגורים מיושבת, הביא לפגיעה ברכוש ואף סיכן במעשיו את חיי אדם.

בשעת ערב, כבר הגענו לשלב ההוכחות. הנאשם ואנונו, נטל רצועת בד, טבל אותה בחומר דליק, הבעיר אותה והשליכה בוערת לתוך הכלוב, ביודעו, כי האש שתידלק תפגע ב‘תוכים’ ואף תגרום להם סבל חמור ולמותם.

בשלב זה החלה להיסדק תדמית ההעָלֶק גבר של יהודה ואנונו, בכוונה להסתיר את מעורבותו באירוע, הוא נמלט מ”זירת הפשע” שליד ביתו באמצעות קלנועית והתיישב נינוח בפיצרייה סמוכה.

הנאשם ואנונו, שחי בסרטי אימה, אף החליף את בגדיו ונעליו, בכוונה להכשיל חקירה עתידית.

התוכים שנשרפו על ידי יהודה ואנונו מראשון לציון, בגלל שהיוו מטרד לגביו | צילום: משטרת ישראל
התוכים שנשרפו על ידי יהודה ואנונו מראשון לציון, בגלל שהיוו מטרד לגביו | צילום: משטרת ישראל | עיבוד שולי סונגו

כתוצאה ממעשיו של הנאשם ואנונו, אחזה אש גדולה שהתפשטה בכלוב הציפורים והביאה למותם ופציעתם של תוכים רבים ולנזק רב לכלוב. האש, כובתה על ידי לא פחות מארבעה צוותי כיבוי.

לפי אישום אחר כפי שעולה מכתב האישום, ביום 14.6.17, על רקע הסכסוך האמור, תקף הנאשם את המתלונן ואיים עליו ברצח.

לאחר שהמתלונן התקשר אל המשטרה והזעיק עזרה, הנאשם ואנונו, המשיך באיומיו, קילל וגידף את המתלונן ואיים עליו באומרו; “אני אשחט אותך“.

בבקשת המעצר, כתב עורך דין סטופ, המבקש בשם המדינה לעצור את מעשיו של הנאשם יהודה ואנונו, כתב, כי: “מסוכנותו של המשיב נלמדת ממעשיו – המשיב (יהודה ואנונו), איים על המתלונן במספר הזדמנויות ובסופו של יום לא בחל באמצעים ומימש את איומו להצית את כלוב התוכים.

המשיב ואנונו, הבעיר כלוב העשוי בחלקו מעץ בתוך שטח של בית בשכונת מגורים מיושבת, הביא לפגיעה ברכוש ואף סיכן במעשיו את חיי אדם.

העָלֶק גבר האדון יהודה ואנונו; “הביא למותם האכזרי בסבל רב של מספר בעלי כנף ואף מכך ניתן ללמוד כי הוא חסר עכבות” נכתב בין השאר בכתב האישום המזעזע.

אל כתב אישום נגד יהודה ואנונו נגד יהודה ואנונו אל בקשת מעצר נגד יהודה ואנונו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן