אינטרנט חדשות צרכנות

טריגון גוף התאורה, יזהה הלקוח ויכוונו למוצר שירצה

שיתוף פעולה בין טריגון תאורה הישראלית ל-MOCA הספרדית, שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא בשורה לעולם הקמעונאות, גוף התאורה, יזהה את הלקוח בחנות ויכוון אותו אל המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין, יוצג לראשונה בתערוכת יורושפ היוקרתית בראשית חודש מרץ בגרמניה. החידוש מועמד ל'פרס שירות הענן הנייד הטוב' ביותר ב'תערוכת GSMA בעיר ברצלונה'.
0
0

שיתוף פעולה ישראלי ספרדי בין ‘טריגון תאורה’ לבין חברת ‘MOCA המתמחה ב- BIG DATA, מביא בשורה חדשה לעולם הקמעונאות ויוצג לראשונה בתערוכת ה”יורושפ” שתתקיים בעיר דיסלדורף, גרמניה בראשית חודש מרץ 2017. זו תהיה הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית תציג בתחום התאורה בתערוכת היוקרתית שנערכת אחת לשלוש שנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המומחיות של המערכת היא בניתוח מידע רב ממספר בלתי מוגבל של גורמים, קופות, אתר אינטרנט, אפליקציה וחיישנים, שמסייעים לנתח את תנועת הצרכנים והעדפות הקניה שלהם.

האלגוריתם שפותח מנתח וחוזה העדפות הלקוח אשר באות לידי ביטוי בחיפוש באינטרנט ואו בתוך האפליקציה של בתי המסחר. כתוצאה מהניתוח הזה, יכולה האפליקציה לכוון את הלקוח אל ה”מבצעים החמים” בבית המסחר ולהציע לו את המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין כאשר הוא בסניף עצמו, אבל לא רק.

טריגון גוף התאורה, יזהה הלקוח ויכוונו למוצר בו יגלה עניין
ביתן טריגון בתערוכת ERUOSHOP

המערכת, יכולה למשל לזהות את האפליקציה שלכם כאשר אתם נוחתים בנמל תעופה בארץ זרה, לברך אתכם על בואכם ולספר לכם היכן נמצאות האטרקציות שבהם גיליתם עניין.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא בשורה לעולם הקמעונאות. החידוש חוסך מבתי העסק המון, הן בפן של; מלאי, סידור סחורות, תקשורת ישירה עם כל לקוח וכמובן את הצורך לפרוס רשתות תקשורת שכן הכול נמצא בתוך גופי התאורה עצמם, אשר ממילא מותקנים בחנויות.

 טריגון תאורה: לקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות

החידוש שמציגות שתי החברות מועמד לפרס בקטגורית; ‘שירות הענן הנייד הטוב ביותר לשנת 2017’ ב-תערוכת המובייל היוקרתית GSMA שתתקיים בסוף פברואר בעיר ברצלונהGSMA Global Mobile Awards 2017.

גוף תאורה חכם של טריגון
גוף תאורה חכם של טריגון

הבעלים של טריגון תאורה, מר גיא ג’ון; “הפתרון שאנחנו מציעים עומד לחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף, השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק – לקוח, עומד לשפר את חווית הקניה שלו. המערכות שלנו הן חלק בלתי נפרד מגופי התאורה, מה שהופך את התחזוקה שלהן לפשוטה ויעילה יותר.

השימוש באפליקציות אינו חדש, החידוש הוא בכך שלקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות לפני רכישה, המערכת אף יודעת לזהות את הלקוח כשהוא נכנס לאזור מסוים בחנות, לזכור שהוא חיפש מוצר מסוים ולספר לו שהמוצר הזה, נמצא כאן על המדף ובמחיר מבצע.

הכי חשוב, המערכות שלנו יכולות לשנות ולעזור ל‘צרכנים עם צרכים מיוחדים’ אם זה בניווט קולי בחנויות או בקניונים, ב-חיפוש חנייה ובעוד עשרות מצבים שונים בחיי היום יום, השמיים הם הגבול “.

█ טריגון תאורה

טריגון תאורה, הינה חברה משפחתית הפועלת בשוק הישראלי כ-18 שנים ומרכזה ביישוב בית חרות שבשטח השיפוט של עמק חפר. המומחיות של טריגון היא בתאורה בכלל וב’תאורה מחמיאה‘ לחנויות. בין הלקוחות של טריגון בישראל, נמנים; אורבניקה, קרולינה למקה, טופ טן, הודיס, קבוצת פוקס, סופר פארם, רולדין, קניוני עזריאלי ואחרים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן