חדשות חדשות עסקים חריש חדשות

חריש: דור אלון, סופר פארם ו’רשת Bגוד’ נכנסות לעיר

תנופת מסחר בחריש בעקבות הסכם שלוש עסקאות משמעותיות בשטחי המסחר של קבוצת MORE – חנן מור; דור אלון, סופר פארם ו'רשת Bגוד' נכנסות לחריש; שוכרות שטחים מקבוצת MORE בקניון MORE SHOP בחריש המתפתחת כשבמרץ  2019, צפויים לאכלס את העיר למעלה מ-30,000 תושבים ◄ חנן מור, יושב ראש קבוצת MORE; "אנו שמחים לחתום על הסכמים משמעותיים נוספים עם רשתות מובילות בתחומן, שראשיהן מזהים גם הם את הפוטנציאל הגבוה בעיר חריש ובמרכז MORE SHOP, שיהווה אבן שואבת עבור תושבי העיר והערים הסמוכות לה. הגברת קצב האכלוס של העיר, דורשת העמדת כל השירותים הנדרשים לתושבים.
0
0

מגמת אכלוס המרכזים המסחריים בעיר החדשה; ‘חריש’ נמשכת במלוא התנופה. קבוצת MORE – חנן מור, מדווחת בימים אלה על שלוש עסקאות משמעותיות בשטחי המסחר של הקבוצה בעיר. במרץ 2019, עם פתיחת ‘קניון ‘MORE SHOP תפתח גם תחנת הדלק הראשונה בעיר, אותה תפעיל חברת דור אלון. ההסכם בין הצדדים נחתם לתקופה (הכוללת אופציות) של 20 שנים וצפויה להיפתח בתחנה גם חנות נוחות ‘אלונית’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

לכתב אתר האינטרנט החדש ‘חריש נט’ שיעלה בקרוב לרשת, נמסר, כי בנוסף, יפתחו בקניון סניפים של רשת הפארם המובילה ‘סופר פארם’ אשר תשכור חנות בשטח של כ- 500 מטרים רבועים בקניון לתקופה של 15 שנים וסניף של ‘רשת Bגוד’ בשטח 400 מטרים רבועים, שהושכר למשך עשור.

חנן מור, יושב ראש ובעלים MORE, רקע: חריש
חנן מור, יושב ראש ובעלים MORE, רקע: חריש

שלושת העסקאות מצביעות על מגמה של כניסת רשתות וחברות לעיר חריש, שמגלות עניין בעיר הממוקמת בצפון השרון ומסתמנת כמרכז כלכלי מוביל בעל פוטנציאל מסחרי גבוה, בזכות תמהיל התושבים שמאכלס אותה והקרבה שלה לערים גדולות באזור השרון והצפון.

על רקע הצמיחה המהירה של העיר, נמצאת קבוצת MORE במשא ומתן עם גורמים מסחריים נוספים שצפויים להיכנס למרכזי הקניות השונים של הקבוצה בעיר.

יפה אפרתי תקשורת” ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל, המתמחה במתן שירותי ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי לחברות פרטיות, רשתות לצד חברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים, מסרה לאתר האינטרנט החדש לחריש נט‘ | אתר החדשות המקומיות של חריש, שיעלה בקרוב לרשת באמצעות הגב’ דינה אברהם, כי; ‘קניון MORE SHOהינו הקניון הגדול של העיר חריש הממוקם בכניסה אליה ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות של המותגים הבינלאומיים והישראלים המובילים ביותר, וצפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומהערים הסמוכות לה.

הקניון, צפוי להיפתח בחודש מרץ  2019, אז צפויים לאכלס את העיר למעלה מ-30,000 תושבים. העסקה הנוכחית מסמלת את המשך תנופת המסחר בחריש, כשיותר ויותר רשתות מגלות עניין במרכזי המסחר בעיר וצפויות לפתוח בהם סניפים.

אירוע המסחר היומיומי ב-חריש | צילום: אנסטסיה פרילוצקי
אירוע המסחר היומיומי ב-חריש

הרשתות שחתמו על הסכמים מצטרפות לשורה ארוכה של רשתות שכבר שכרו חנויות בקניון, בהן; ‘שופרסל’ שצפויה להקים את אחת מחנויות הדגל שלה; סטימצקי, קפה גרג, ‘רשתKIWI  – בגדי ילדים’ ורשתות נוספות.

את העסקאות הנוכחיות, כמו גם הקודמות, יצגה וליוותה מטעם קבוצת MORE, חברת Retale בראשות עורכת דין שירה שגב מור ועורך דין טל שניצר.

█ חנן מור, יושב ראש קבוצת MORE; “אנו משוכנעים, כי חריש, נמצאת במסלול הנכון להוות מרכז עסקי ועוגן כלכלי משמעותי בצפון השרון”.

מחברת דור אלון, נמסר, כי; “החברה מעניקה שירות איכותי במתחמי התדלוק והמסחר שלה הפרוסים בכל רחבי ישראל, תהיה גאה לשרת בעתיד גם את תושבי חריש ולהיות חלק מפיתוחה המואץ של העיר.

דור אלון, שמחה לחבור לפעילות הענפה והדינמית של קבוצת חנן מור בעיר חריש ולהפעיל במיקום האסטרטגי ביותר בעיר מתחם תדלוק ומסחר בסטנדרטים הגבוהים של דור אלון, שיספק לנהגי ותושבי חריש והסביבה מוצרי דלק ומוצרים בחנות האלונית, סביב השעון”.

מחברת סופר פארם, נמסר; “כרשת בתי המרקחת של המדינה – אנחנו מזהים צורך הולך וגדל בשירותים של סופר-פארם בחריש ושמחים להגיע לראשונה לעיר. לעיר חריש פוטנציאל מסחרי גבוה ואנו בטוחים, כי הסניף, יזכה להצלחה”.

חנן מור, יצחק קשת ואבי מאור
חנן מור, יצחק קשת ואבי מאור

מנכל ובעלים של ‘רשת Bגוד’ מר אופיר בן אברהם; “אנו שמחים ונרגשים להגיע לעיר החדשה חריש. בסביבה של העיר פרוסים סניפים רבים, אך עם זאת אנו מאמינים ויודעים שרשת Bגוד היא אבן דרך בכל האזור הזה ולכן החלטנו על פתיחת סניף גם בחריש.

כמובן שאנו רואים את הצמיחה והגדילה של העיר החדשה וללא ספק מאמינים בה. יתרה מזאת, בזכות הרשתות החברתיות אנו שומעים גם את הקולות של תושבי חריש שרוצים בנו ואנו בהם ואי אפשר להתעלם מרחשים אלו, שהביאו אותנו לחתימה מהירה מול אנשי קבוצת MORE“.

חנן מור, יושב ראש קבוצת MORE; “אנו שמחים לחתום על הסכמים משמעותיים נוספים עם רשתות מובילות בתחומן, שראשיהן מזהים גם הם את הפוטנציאל הגבוה בעיר חריש ובמרכז MORE SHOP, שיהווה אבן שואבת עבור תושבי העיר והערים הסמוכות לה. הגברת קצב האכלוס של העיר, דורשת העמדת כל השירותים הנדרשים לתושבים.

כבעלת שטחי מסחר רבים הממוקמים באזורים מרכזיים בעיר, זוכה קבוצת חנן מור להתעניינות רבה מצד גופים אסטרטגיים לשכירת שטחים בחוזים ארוכי טווח. אנו משוכנעים, כי חריש, נמצאת במסלול הנכון להוות מרכז עסקי ועוגן כלכלי משמעותי בצפון השרון”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן