חקלאות ישראל קיבוץ

חקלאי ישראל למשטרה: בצעו מלחמת חורמה בטרור החקלאי

מזכל התנועה הקיבוצית מר ניר מאיר, על הטרור החקלאי; "שבוע חדש, טרור ישן, ואף אחד לא עושה דבר כדי להגן על חקלאי ישראל" - קצנו בהודעות של כוונות לעשות או התפארות במקרים בודדים בו מובאים האשמים לדין, אני ממשיך ודורש מהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן וממפכל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשייך, הכריזו מלחמת חורמה בטרור החקלאי ומבצעיו"! ◄מזכל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן; מצב בלתי נסבל בו החקלאים הפכו לקורבן של הטרור החקלאי והמדינה עומדת מנגד ולא עושה כלום...".
0
0
ניר מאיר | גלעד ארדן | רוני אלשיך
מימין: ניר מאיר | גלעד ארדן | רוני אלשיך | צילום: שגיא בן-יצחק | רקע: ויקיפדיה

הקיבוצים והמושבים, סוערים ומודאגים שוב. כזכור, ערב חג הפסח נערך מסע של משאיות, עליהן הוצבו הכלים שהוצתו במסגרת הטרור החקלאי ושלטי מחאה, שעברו בעיר חיפה ליד ביתו של שר האוצר, בכיכר רבין בעיר תל אביב, ליד ביתו של השר לביטחון פנים וליד ביתו של שר החקלאות ובכנסת ישראל בירושלים והינה בעודם מפגינים ומציגים מיצג של ציוד חקלאי, הכה שוב; ‘הטרור החקלאי’. כאשר כ-35 גלגלי טפטוף לכיסוי (צינורות השקיה) על פני כ- 400 דונם של שטח חקלאי לקראת עונת הנבטת חמניות של קיבוץ מזרע השוכן במרכזו של עמק יזרעאל, צפונית למחנה עמוס, הוצתו הלילה והסבו נזק בעשרות אלפי שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מזכל התנועה הקיבוצית, מר ניר מאיר, הגיב הבוקר (יום ראשון, כ”ג בניסן התשע”ח) בזעם על פגיעה נוספת בחקלאי ישראל וטען; “שבוע חדש, טרור ישן, ואף אחד לא עושה דבר כדי להגן על חקלאי ישראל. שוב נופלים  החקלאים ורכושם קורבן לטרור חקלאי, הגובה נזק ישיר ועקיף במיליוני שקלים…”.

לדברי מאיר; “הבעיה שכמו לפני שבוע בעמק הירדן ובמקרים דומים בעבר, עובדי האדמה, אינם זוכים להגנת הגופים האמונים על שמירת החוק והסדר מטעם המדינה.

קצנו בהודעות של כוונות לעשות או התפארות במקרים בודדים בו מובאים האשמים לדין, אני ממשיך ודורש מהשר לביטחון פנים, מר גלעד ארדן וממפכל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשייך – הכריזו מלחמת חורמה בטרור החקלאי ומבצעיו! הקצו לכך, משאבים וכוחות מיד, עשו את תפקידכם והפסיקו את הפגיעה באנשי העמל המעבדים והשומרים על קרקעות המדינה“.

█ התאחדות חקלאי ישראל: החקלאים הפכו לקורבן של הטרור החקלאי והמדינה עומדת מנגד ולא עושה כלום

דוברת התאחדות חקלאי ישראל, הגב’ דפנה כהן-נוריאל, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי במקביל לקריאתו של מזכל התנועה הקיבוצית, השמיע את דעתו גם מזכל התאחדות חקלאי ישראל מר אבשלום (אבו) וילן על המצב והצורך למיגור טרור החקלאי ברחבי ארץ ישראל במיידי.

לטענתו של (אבו) וילן; ״נוצר מצב בלתי נסבל בו החקלאים הפכו לקורבן של הטרור החקלאי ואילו המדינה עומדת מנגד ולא עושה כלום. על המדינה, להחמיר את הענישה כלפי המפגעים ולפצות את החקלאים שנפגעו אנושות גם כלכלית וגם מוראלית“. סיכם את קריאתו מזכל התאחדות חקלאי ישראל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן