גלריית אנשים כאן חולון תערוכות | מוזיאונים

חולון: צביקה פיק בגלריית החווה ב’תערוכת מעלה, מעלה’

במהלך הביקור נפגש צביקה פיק עם כארבעים תלמידי י”ב במגמת המוסיקה ב’תיכון קריית שרת‘ שוחח עם התלמידים ושיתף אותם בתובנות ובחוויות מהקריירה הארוכה והמפוארת, הנמשכת כבר עשרות שנים. צביקה פיק, ענה בסבלנות על כל השאלות, הדגיש את חשיבותה של עבודה קשה ורצינות לצד הכישרון הטבעי ואפילו ערך אודישן מאולתר לתלמיד בשם; נדב, אשר ביצע את השיר; "דיווה", זוכה האירוויזיון.
0
0
הזמר, המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, ב'גלריית החווה' עם תלמידי המוסיקה בתיכון קריית שרת בעיר חולון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הזמר, המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, ב’גלריית החווה’ עם תלמידי המוסיקה בתיכון קריית שרת בעיר חולון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הזמר, המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, טרח והגיע השבוע לביקור ב’תערוכה מעלה, מעלה’ בעיר חולון, התערוכה מוצגת כשהיא כל כולה נוצרה בהשראתו של המאסטרו בכבודו ובעצמו ומציגה גם אוספים נדירים ופריטים אישיים שלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך הביקור נפגש צביקה פיק עם כארבעים תלמידי י”ב במגמת המוסיקה ב’תיכון קריית שרת‘ שוחח עם התלמידים ושיתף אותם בתובנות ובחוויות מהקריירה הארוכה והמפוארת, הנמשכת כבר עשרות שנים.

לאחר שהתלמידים, סיירו ב’תערוכה מעלה, מעלה’, הם נחשפו לתרבות הישראלית וההיסטוריה של עולם המוסיקה והעיצוב, קיבלו הסברים על תקליטי זהב, שערי מגזינים, תכניות טלוויזיה פופלריות; ‘עוד להיט‘ ו’זהו זה‘ – שהיו ה’כוכב נולד‘ ו’האקס פקטור‘ של פעם.

דוברות עיריית חולון, הגב’ נורית בייסקי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; תלמידי י”ב במגמת המוסיקה בתיכון קריית שרת, ישבו כולם לשיחה, מעין כתת אמן פרטית והציגו שאלות למאסטרו פיק. הם התעניינו בדעותיו על תעשיית המוסיקה והריאלטי של היום, שאלו על מקורות ההשראה שלו ועל התמודדות עם קשיים ביצירה ובפרסום ועוד ועוד.

 ב’גלריית החווה’ התארח המעצב אביעד סייביץ, ממשתתפי “התערוכה מעלה מעלה”

צביקה פיק, ענה בסבלנות על כל השאלות, הדגיש את חשיבותה של עבודה קשה ורצינות לצד הכישרון הטבעי ואפילו ערך אודישן מאולתר לתלמיד בשם; נדב, אשר ביצע את השיר; “דיווה“, זוכה האירויזיון, שירה של הזמרת דנה אינטרנשיונל, שזכה בתחרות האירוויזיון ה-43, שהתקיימה בעיר ברמינגהאם, בריטניה, ב-9 במאי 1998. מילותיו של השיר נכתבו על ידי יואב גינאי והוא הולחן על ידי צביקה פיק. , “ויוה לדיוה“.

בנוסף התארח ב’גלריית החווה’המעצב אביעד סייביץ, ממשתתפי “התערוכה מעלה מעלה“, אשר הסביר את תהליך היצירה של עבודתו, עליה זכה לביקורות מצוינות.

התערוכה מעלה מעלה” היא על שם האלבום כפול (בשנת 2004 של הזמר צביקה פיק בהופעה חיה), היא מרתקת מומלצת ביותר לביקור של תושבי העיר חולון; צעירים ומבוגרים כאחד, למי שעוד לא היה בה ותעניין כל מי שמתחבר למוסיקה, לתרבות, לעיצוב או סתם גדל וחי פה בעשרות השנים שחלפו.

‘גלריית החווה’ רחוב הנחושת 1 פינת רח’ המלאכה, אזור התעשייה חולון, שעות פתיחה; ד’, ה’ בשעות; 20:00-17:00, ו’, ש’ בשעות; 14:00-10:00. אוצרי התערוכה; רפי וזאנה ודוקטור גיא מורג צפלביץ’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן