חדרה ספורט ישראל

חדרה מקום 3 בטורניר בברצלונה מחפשת את החלוץ לֵאוֹ מסי

קבוצת ילדים ב' של הפועל חדרה, סיימה במקום השלישי והמכובד בטורניר בינלאומי בכדורגל, בברצלונה, בקטגוריה U13 ◄ כדורגלן בעברו הרחוק וכיום ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, לא הסתיר את גאוותו מן ההישג ובירך את השחקנים והצוות המקצועי על ההישג והצהיר, כי; "אנו נמשיך להשקיע בחינוך בכלל ובחינוך לספורט בפרט, אני יותר משמח שהמהפכה שמתחוללת בעיר חדרה בתחום הכדורגל מתחילה לתת את פירותיה הן בקבוצת הבוגרים והן בקבוצות הילדים והנוער של העיר חדרה".
0
0
קבוצת ילדים ב' של הפועל חדרה, סיימה במקום השלישי והמכובד בטורניר בינלאומי בכדורגל, בברצלונה, בקטגוריה U13+ | צילום: דוברות עיריית חדרה
קבוצת ילדים ב’ של הפועל חדרה, סיימה במקום השלישי והמכובד בטורניר בינלאומי בכדורגל, בברצלונה, בקטגוריה U13+ | צילום: דוברות עיריית חדרה

לידיעתו של הכדורגלן לְיוֹנֵל אנדרס “לֵאוֹ” מסי קוצ’יטיני (לִיאוֹנֵל; בספרדית: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini) הכדורגלן-קפטן נבחרת ארגנטינה, המשחק בעמדות החלוץ והקיצוני הימני בקבוצת ברצלונה – אחד מילדי קבוצת הכדורגל ילדים ב’ של הפועל חדרה, מאחוריך, ראה הוזהרת!

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

וכך למה ועל מה המהומה השמחה? קבוצת ילדים ב’ של הפועל חדרה סיימה במקום השלישי והמכובד בטורניר בינלאומי בכדורגל, בעיר ברצלונה, בקטגוריה U13. בטורניר לקחו חלק מועדונים רבים ויוקרתיים באירופה וברחבי העולם. אגב;

ביום רביעי האחרון, התארחו שחקני קבוצת הכדורגל ילדים ב’ של הפועל חדרה,  בלשכתו של ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן ובנוכחות ממלא מקומו ראש העיר מר טל אליהו.

במעמד זה נשא דברים קפטן הקבוצה טומי צימרמן, אשר הודה לכל חברי המשלחת; למנהל הקבוצה מר איתי פידלר, למאמן הקבוצה מר יוסי אשטמקר, למנהל המקצועי וכדורגלן העבר המצטיין מר ישראל צרפתי ולחברי הצוות המקצועי מר יניב חכימי ומר אלרן רובין.

“ההישג בו זכינו במקום שלישי ב‘קטגוריה U13’ נתנה לנו תחושת גאווה והרגשה שאנו לא נופלים ברמתנו מקבוצות ממועדונים מכובדים וגדולים בעולם”. אמר בלי כל היסוס קפטן הקבוצה טומי צימרמן.

כדורגלן מצטיין בעברו הרחוק וכיום ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, לא הסתיר את גאוותו מן ההישג ובירך את השחקנים והצוות המקצועי על ההישג והצהיר, כי; “אנו נמשיך להשקיע בחינוך בכלל ובחינוך לספורט בפרט, אני יותר משמח שהמהפכה שמתחוללת בעיר חדרה בתחום הכדורגל מתחילה לתת את פירותיה הן בקבוצת הבוגרים והן בקבוצות הילדים והנוער של העיר חדרה“.

איך הצליח החלוץ לֵאוֹ מסי להגיע מקבוצת הילדים לאגדה

אז לכל הילדים של קבוצת ילדים ב’ של הפועל חדרה, תמשחיכו לחלום ולהאמין, התברר לנו שכדי להצליח עבר גם מיודענו על פי ויקיפדיה-לֵאוֹ מסי, החל כבר בגיל 5, החל לשחק כדורגל והצטרף לקבוצת גראנדולי שאימן אביו. בגיל 7 עבר מסי אל אחת מקבוצות הילדים של ניואל’ס אולד בויס, אחת משתי הקבוצות הבכירות של העיר רוסאריו (לצד רוסאריו סנטרל).

שחקני קבוצת ילדים של הפועל חדרה, וקברניטיה בלשכתו של ראש העיר צביקה גנדלמן ובנוכחות מממלא מקום ראש העיר טל אליהו
שחקני קבוצת ילדים של הפועל חדרה, וקברניטיה בלשכתו של ראש העיר צביקה גנדלמן ובנוכחות מממלא מקום ראש העיר טל אליהו | צילום: דוברות עיריית חדרה

בגיל 11, אובחן מסי כסובל מ’הפרעת גדילה’ והחל לעבור טיפול יקר ב’הורמון גדילה’ בעלות 900 דולר לחודש. במשך שנתיים הסתדרה המשפחה עם מימון הטיפול, בעזרת ביטוחים רפואיים ועזרה של ניואלס, אך בשלב מסוים הופסקה התמיכה ומשפחתו של מסי, נאלצה לחפש פתרון חדש.

תחילה פנתה המשפחה לריבר פלייט ולאחר שזה לא צלח, סוכנים שראו את יכולתו של מסי בניואלס קישרו אותו אל המנהל הטכני של מועדון הכדורגל ברצלונה דאז מר קרלס רשאק, שזימן את מסי למבחנים בברצלונה בספטמבר 2000.

לאחר תהליך ארוך של דיונים וסיכומים שנמשך כ-4 חודשים, נחתם ההסכם הראשוני לצירופו של מסי לברצלונה, כולל כיסוי עלויות הטיפול והמעבר.

מסי, עבר לברצלונה והחל בקבוצת נערים ב’ של המועדון. תחילת דרכו של מסי במועדון כללה מספר בעיות, שהעיקרית שבהן הייתה אי-הסדר בין התאחדות הכדורגל הספרדית לארגנטינאית, שמנע ממנו לשחק במשחקי ליגה, ולכן הוא מיעט לשחק בעונתו הראשונה במועדון. כאמור להמשך סיפור המרתק של הילד העקשן עד לגדולתו לחצו כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן