חדרה חינוך

חדרה מקבלת את השנה חדשה במנהלים חדשים בבתי ספר 

במספר בתי ספר בעיר חדרה, תיפתח שנת הלמודים החדשה תשע"ט עם מנהלים חדשים את שנת הלימודים תשע"ט; חני קרשטינו, אלי ארביב, עידו הכט עידו, שרית אוזן-פניאל ? מנהלת אגף החינוך של עיריית חדרה, הגב' סיגלית איציקוביץ, בירכה את המנהלים הנכנסים על תפקידם החדש ואיחלה להם הצלחה ושנת לימודים פורייה ורבת עשייה.
0
0
מנהלים חדשים בבתי ספר בחדרה
מנהלים חדשים בבתי ספר בחדרה

במספר בתי ספר בעיר חדרה, תיפתח שנת הלימודים התשע”ט הבאה עלינו לטובה עם מינויים של מנהלים חדשים; בבית ספר על שם “אילן רמון” תחליף הגב’ שרית אוזן-פניאל את המנהלת הוותיקה עפרה אלפסי, ב”בית ספר מופת חופים” יחליף מר עידו הכט את המנהלת הגב’ איילת ארבל. מנהל חדש, גם לחטיבת הביניים ב”בית ספר חופים” העונה לשם מר אלי ארביב. את “בית ספר המכיל” בית ספר חדש הנפתח השנה בחדרה, תנהל הגב’ חני קרשטינו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בבית ספר על שם “אילן רמון” תחליף הגב’ שרית אוזן-פניאל את המנהלת הוותיקה הגב’ עפרה אלפסי, שהובילה את בית הספר בעקביות להישגים רבים ומרשימים.

אוזן-פניאל, נשואה + 3, מתגוררת בעיר יקנעם. היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך ומנהיגות, ממכללת אורנים.

עבדתי במשך כ-19 שנים ב”בית ספר החיטה“, כמחנכת, מנהלת חטיבה צעירה וסגנית.

בנוסף הדריכה כשנתיים בבתי ספר בתחום החטיבות הצעירות. בחודשים האחרונים, ניהלה את “בית ספר קציר” במקום מנהלת שיצאה לחופשת לידה.

עם בחירתה לתפקיד אמרה, הגב’ אוזן-פניאל; “אני שמחה ומאוד מתרגשת להצטרף ולקחת חלק בחינוך בעיר חדרה, עיר אשר מציבה את החינוך בראש סדר העדיפויות שלה.

אני גאה להצטרף לבית ספר ‘אילן רמון’ אשר שמו הולך לפניו ולהיות שותפה לעשייה הרבה, לצוות המקצועי ולקהילה הברוכה”.

ב”בית ספר מופת חופים” יחליף מר עידו הכט את המנהלת הגב’ איילת ארבל. מר הכט, יליד העיר חדרה ומתגורר בפרדס חנה.

הכט, נשוי+2. בעל תואר ראשון בחינוך דמוקרטי ותואר שני במנהל חינוכי שניהם מטעם סמינר הקיבוצים.

█ הגב’ חני קרשטינו; “לכל תלמיד יש לתת במה, נראות ואהבה…”

הכט, עבד 8 שנים בבית ספר לחינוך מיוחד של בית אקשטיין, מתוכן 4 שנים כמנהל השכבה הצעירה. ב-3 השנים האחרונות מורה ורכז שכבה בחטיבת הביניים “מופת חופים“.

מנהל חדש, מר אלי ארביב, גם לחטיבת הביניים ב”בית ספר חופים“. מר ארביב, מתגורר בישוב קדימה-צורן, הוא נשוי+3.

מר ארביב, הנו בעל תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בייעוץ ארגוני מטעם מכללת עמק יזרעאל.

מר ארביב, בוגר תוכנית חותם להסבת אקדמאים להוראה ובשש השנים האחרונות ממלא תפקידי חינוך, ריכז שכבה וחבר צוות ניהול בחטיבת ביניים גוונים בקדימה-צורן.

מעיד על עצמו כבעל תפיסה חינוכית התומכת בלומד פעיל, האחראי ללמידה ולמיצוי כישרונותיו ובגישת הבניית הלמידה, ומאמין גדול בכוחה של הקהילה ובבית הספר כחלק מהמרקם הקהילתי.

את “בית ספר המכיל“בית ספר חדש הנפתח השנה, תנהל הגב’ חני קרשטינו. בית הספר ‘המכיל’ הינו אחד מארבעה בתי ספר מכילים חלוציים בישראל, בהם לומדים ביחד תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים, בשאיפה לפתח בקרב כל לומד את היכולת לחלום ולהביא את עצמו לידי ביטוי.

קרשטינו, אשת חינוך ומנתחת התנהגות, בעלת ותק של 18 שנה במערכת החינוך בתפקידים שונים; מחנכת, מדריכה, מרצה במכללות להכשרת עובדי הוראה ובפסגות, מתוכם 9 שנים בניהול.

הגב’ קרשטינו, היא יזמית ומקימת פרויקטים ייחודיים במערכת החינוך, ביניהם מייסדת ומקימה “בית ספר – הרים” ל‘תלמידי ‘ASD ב-גבעת עדה, הקמת מרכז הכשרה לתעסוקה בשיתוף עם גופים שונים, ופרויקטים רבים נוספים.

בהתאם לרוח בית הספר גורסת הגב’ קרשטינו, כי, לכל תלמיד יש לתת במה, נראות ואהבה, כי רק כך ניתן לכבוש כל יעד ואתגר, לאפשר קידום אישי ולהגיע למצוינות אישית.

מנהלת אגף החינוך של עיריית חדרה, הגב’ סיגלית איציקוביץ, בירכה את המנהלים הנכנסים על תפקידם החדש ואיחלה להם הצלחה ושנת לימודים פורייה ורבת עשייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן