דת | יהדות חדרה

חדרה: מקוואות חינם בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים

ההחלטה לאפשר מקוואות חינם בעיר חדרה בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים, אומצה על ידי יושב ראש המועצה הדתית מר מאיר לוגסי ובגיבוי מלא של יושב ראש תנועת ש"ס המשנה לראש העיר והממונה על המועצה הדתית חדרה ר' בועז ביטון, במטרה להקל על תושבים רבים, בהוצאה הכספית.
0
0
חדרה מציעה כניסה אל 'מקוואות הגברים' חינם בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
חדרה מציעה כניסה אל ‘מקוואות הגברים’ חינם בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

כבר שנה שנייה ברציפות ש ציגי תנועת ש”ס, יושב ראש המועצה הדתית בחדרה מר מאיר לוגסי, יחד עם גזבר המועצה משה אלמליח, הנהיגו עם כניסתם לתפקיד לפני כשנה, יוזמה ברוכה שעוררה הדים רבים ברחבי העיר, כניסה אל ‘מקוואות הגברים’ בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים שתהיה ב’חינם’. גם השנה, תונהג יוזמה זו, והטבילה במקוואו הטהרה תהיה ללא כל תשלום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ההחלטה נתקבלה על ידי ראשי המועצה הדתית ובגיבוי מלא של יושב ראש תנועת ש”ס המשנה לראש העיר חדרה והממונה על המועצה הדתית חדרה ר’ בועז ביטון, במטרה להקל על תושבים רבים, ובהם משפחות ברוכות-ילדים, בהוצאה הכספית לרגל חגי תשרי.

כזכור, בערב יום-הכיפורים, מגיע אל מקוואות מספר גדול של תושבים מרחבי העיר ושכונותיה מן המקובל ודמי הכניסה למשפחות גדולות, עלול להגיע לסכומים כספיים גדולים. אין ספק, כי הכניסה חינם, תקל משמעותית בעומס הכלכלי של המשפחות.

ההחלטה על הכניסה חינם, שנתקבלה בתיאום עם המרא דאתרא הגאון רבי שמעון ביטון שְלִיטָ”א, שיחיה לאורך ימים טובים אמן, הרב הראשי של העיר חדרה, הוחלה על כל מקוואות הגברים העירוניים בכל רחבי העיר; מקווה הגברים ברחוב לבוצקין 9 חדרה ובמקווה הגברים ברחוב האמוראים 9 בשכונת גבעת אולגה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן