חדרה ספורט ישראל

חדרה לא תוכל לשחק בליגת העל בכדורגל בעונה הקרובה

החלטת 'רשם העמותות' נמסרה בעקבות פגישה שנערכה לבקשת נציגי העמותה הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ, לאחר שהתקבל 'דוח תוצאות בדיקה' בעניינה, במסגרתו עלו ליקויים חמורים בהתנהלותה. לאחר שנשקלו טענות העמותה החדרתית, הן בעל פה, והן בכתב, הוחלט, שלא יוענק לה אישור ניהול תקין לשנת 2018, וינקטו כלפיה הליכי פירוק, כפי שהוחלט ב-דוח תוצאות הבדיקה; "טענות העמותה בדבר מניעת הליכי פירוק לאור הפגיעה שתיגרם לפעילותה, אינן יכולות להתקבל. האחריות לעניין זה, מונחת על כתפיהם של חברי ועד עמותה, והם אלו אשר הובילה אותה למצב זה שבו לא ניתן לאפשר את המשך התנהלותה שלא תחת פיקוח בית המשפט" - לשון ההחלטה.
0
0
מימין: אלי דגני, גבי אוחנה, יואב קובי
מימין: אלי דגני, גבי אוחנה, יואב קובי

קבוצת הכדורגל הפועל חדרה, לא תקבל אישור ניהול תקין לשנת 2018, ואף ינקטו כלפיה הליכי פירוק לאחר שהומלץ על העברת תיק העמותה לטיפול מחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים – כך הודיע היום (שלישי, ו’ בתמוז התשע”ח) ‘רשם העמותות’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מהחלטת ‘רשם העמותות’ כפי שנשלחה לעמותת לימוד כדורגל בתי ספר מכבי חדרה (ע”ר), המפעילה את קבוצת הכדורגל הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ. עולה, כי ההחלטה נמסרה בעקבות פגישה שנערכה לבקשת נציגי העמותה החדרתית, לאחר שהתקבל ‘דוח תוצאות בדיקה’ בעניינה, במסגרתו עלו ליקויים חמורים בהתנהלותה כפי שפרסמנו באתרנו לאחרונה.

לאחר שנשקלו טענות העמותה החדרתית, הן בעל פה, והן בכתב, הוחלט ב‘רשם העמותות’ שלא יוענק לה אישור ניהול תקין לשנת 2018, וינקטו כלפיה הליכי פירוק, כפי שהוחלט ב-דוח תוצאות הבדיקה.

דוברת היחידות המקצועיות במשרד המשפטים הגב’ ליפז דה גרוט, מסרה, ל’פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naimאתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כירשם העמותות’ סבור, כי טענות העמותה החדרתית, לא הצליחו לסתור את הממצאים הקשים שעלו בדוח וכי חומרת הליקויים שעלו במסגרת הבדיקה, לא מאפשרים קבלת תוצאה אחרת.

“טענות העמותה החדרתית בדבר מניעת הליכי פירוק לאור הפגיעה שתיגרם לפעילותה, אינן יכולות להתקבל. האחריות לעניין זה, מונחת על כתפיהם של חברי ועד עמותה, והם אלו אשר הובילה אותה למצב זה שבו לא ניתן לאפשר את המשך התנהלותה שלא תחת פיקוח בית המשפט” – לשון ההחלטה.

פעולותיו של רשם העמותות לאכיפת הוראות החוק וכללי ניהול תקין מול עמותות שונות, נועדו בין היתר, להביא להתנהלות תחרותית הוגנת, ולכך שלא יינתן יתרון למי שמפר את הוראות החוק.

אל החלטה בעניין המשך טיפול בליקויים שנמצאו בהתנהלות העמותה הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ.

אל דוח רשם העמותות ותוצאות בדיקה עמותת מכבי חדרה שבאמצעותה פועלת הפועל חדרה

 פורסם סדר המשחקים של קבוצת הכדורגל הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ

בעוד ‘רשם העמותות’ מחליט את שהחליט, פרסמה קבוצת הכדורגל הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ את סדר המשחקים שלה בעונה הקרובה בליגת העל; דובר הפועל חדרה מר אסי קוטין, אמר, כי “הפועל חדרה, קיבלו בסיפוק רב את הגרלת המשחקים של העונה ההיסטורית של המועדון בליגת העל.

חדרה, תארח במחזור הפתיחה בעיר נתניה את משקה הביתי מול הפועל תל אביב, שאף היא עלתה יחד איתה מן הליגה הלאומית. במחזור השני, תפגוש חדרה באצטדיון טדי את בית”ר ירושלים.

יושב ראש הקבוצה, מר אורן גולן, שייצג את המועדון בהגרלה; “יש התרגשות גדולה. מן הסתם הציפייה במשחק ראשון מול הפועל תל אביב היא לקהל גדול, של שתי הקבוצות. יש לנו זיכרונות טובים מהמפגשים מול הפועל תל אביב בעונה שעברה, ואני קורא לקהל הגדול שלנו להתנפל על המנויים“.

היום תצא לדרך מכירת המנויים באתר האינטרנט של “לאן“. מחיר מנוי רגיל יעמוד על 700 שקלים, כאשר עד לתאריך 28/6 מי שירכוש מנוי, יקבל במתנה חולצת עלייה וצעיף של הקבוצה. מנוי כסף, יעלה 1500 שקלים. מנוי פלטינום, יעלה 4,000 שקלים.

מאמן הקבוצה ניסו אביטן, טס היום לרוסיה, שם יצפה בשלושה משחקים במונדיאל. המאמן אביטן, יראה את ברזיל מול קוסטה ריקה, ספרד נגד אירן ודנמרק מול צרפת. על ההגרלה אמר המאמן אביטן; “אנחנו מרוצים מכל הגרלה, בסופו של יום, צריך לפגוש את כל הקבוצות בליגה ולעשות את העבודה.

אנחנו מקבלים את ההגרלה באהבה ונשתדל לעשות הכי טוב שנוכל. חשוב מאוד שהאוהדים שלנו, יעזרו לנו ויחלו לרכוש מנויים, כי העונה ההיסטורית הזו של המועדון בליגת העל היא בעיקר שלהם ואנחנו חייבים את התמיכה שלהם ביציע“.

בחדרה, הבהירו היום, פעם נוספת בנוגע להודעת רשם העמותות, כי היועצים המשפטיים של המועדון לא מתרגשים ומכינים תגובה בהתאם. הצדדים, ככל הנראה ייפגשו בבית המשפט. בקבוצה, הדגישו, כי הם יפתחו את העונה בליגת העל עם תקציב מינימום, והם משוכנעים, כי בהמשך הם גם יקבלו ניהול תקין.

סדר המשחקים של קבוצת הכדורגל הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ בעונה הקרובה בליגת העל;

  • הפועל תל אביב – בית,
  • ביתר ירושלים – חוץ,
  • מכבי פתח תקוה – חוץ,
  • הפועל חיפה – בית,
  • סכנין – חוץ,
  • קרית שמונה – בית,
  • מכבי תל אביב – חוץ,
  • אשדוד – בית,
  • בני יהודה תל אביב – חוץ,
  • מכבי חיפה – בית,
  • באר שבע – חוץ,
  • רעננה – בית,
  • מכבי נתניה – חוץ.
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן