בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה חדשות משה נעים

חדרה הזמן עמד מלכת ורק דבר אחד צריך ללכת החשוד גנדלמן

הפקיד הבכיר של עיריית חדרה או החשוד המיידי, גם הוא רוצה מהיום את תשומת לבכם, בקצרה שתצביעו עבורו להמשך כהונתו לפחות לעוד 5 שנים בתפקיד "הראש של העיר", כדי להשלים את המלאכה… אם אתם מתלבטים לגבי ההצבעה בגנדלמן, לא אני האיש להחליט או להמליץ עבורכם. קטונתי. אך הינה לכם תשדיר שירות חינם, שהועלה, אמנם, מלפני 5 שנים בדיוק - עכשיו תבינו שבעיר חדרה, כבר זמן רב, הזמן עמד מלכת ורק דבר אחד צריך ללכת... החשוד המיידי הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, צביקה גנדלמן.
0
0
צבי גנדלמן עם חדוה יחזקאלי
צבי גנדלמן עם חדוה יחזקאלי

חברת מועצת העיר חדרה הגב’ חדוה יחזקאלי, שרוצה מאד מאד להמשיך להיות עוד חמש שנים חברת מועצת העיר, עם משכורת נאה ועם עמיתה לדרך בניהול עיריית חדרה ובעיקר סגנית ראש עיריית חדרה, להלן; הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, החשוד המיידי, צבי גנדלמן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

היום (שלישי, י”ב באב התשע”ח) מסתיים ‘עונש ההרחקה’ של עמיתה הפקיד הבכיר של עיריית חדרה,  ממקום עבודתו עיריית חדרה.

האיש החשוד המיידי, עונה לשם; צבי גנדלמן, החשוד לפי שעה בעבירות הבאות; שוחד בחירות, מרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות.

האשמות החמורות הללו, לכאורה, כנראה שלא בדיוק יעניינו את הגב’ יחזקאלי והיא הבוקר הזה תתנשק ותתחבק איתו בלשכתו בבניין עיריית חדרה, כאילו היה הוא גיבור השב הביתה ממלחמתו בדרקונים יורקי אש ואשר גם היה יכול להם למרות השריטות שעיטרו את ידיו ופניו…

הפקיד הבכיר של עיריית חדרה או החשוד המיידי, גם הוא רוצה מהיום את תשומת לבכם, בקצרה שתצביעו עבורו להמשך כהונתו לפחות לעוד 5 שנים בתפקיד “הראש של העיר“, כדי להשלים את המלאכה…

אם אתם מתלבטים לגבי ההצבעה בגנדלמן, לא אני האיש להחליט או להמליץ עבורכם, למרות שזהו טור אישי. קטונתי.

אך הינה לכם תשדיר שירות חינם, שהועלה, אמנם, מלפני 5 שנים בדיוק, כעיתונאי וותיק, אומר לכם מדובר במסמך נדיר כמו ב”טרגדיה יוונית” בהמשך, תבינו למה הוא נחשב שכזה ואם אתם מתעצלים מדובר ב-דֶּזָ’ה-ווּ, המסמך-סרטון, הזה, אומר הכל.

השאלה האם הגב’ יחזקאלי, תוכל להגיד היום הכל לחשוד המיידי, עונה לשם; צבי גנדלמן, ממש כמו לפני 5 שנים. מסופקני.

טוב לא בדיוק, כי כל מה שהיא הגיבורה של הדרמה הזו, הגב’ יחזקאלי, אמרה בסרטון; “המשטרה פושטת על משרדי עיריית חדרה” על ראש העיר לשעבר מר חיים אביטן, בנו היקר שי אביטן וחברו רמי חסון וגו’…

אם הגב’ חדוה יחזקאלי, תעשה מעשה פשוט והוא החלפת שם החשוד אביטן (אגב, לא ראיתי התנצלותך, הוא אביטן, כבר מזמן, לא חשוד) ב-חשוד המיידי הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, מר ‘צביקה גנדלמן’ עם חבריו הקבלנים ובעלי העסקים ובעיקר האינטרסנטים.

אחר כך, תעשה, אשכרה; “העתקהדבק” ובעיקר תגיד לצבי גנדלמן את בדיוק אותם מילים (תשמעו בסרטון) שאמרה בעבר למר אביטן; “אני אשמח אם תוכח חפותו… אבל כל זמן שלא תוכח חפותו שיואיל בטובו לקום, להתפטר ולחזור רק אחרי שיוכיח את חפותו ויהיה נקי מכל רבב…”. סוף ציטוט מפי הגב’ יחזקאלי, הצבועה.

– עכשיו תבינו שבעיר חדרה, כבר זמן רב, הזמן עמד מלכת ורק דבר אחד צריך ללכת… החשוד המיידי בפלילים הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, שמו גנדלמןצביקה גנדלמן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן