חדרה

חדרה אימצה יוזמת שר הפנים תִּתֵּן הנחה בארנונה למילואימניקים

המשנה לראש העיר חדרה ויושב ראש ועדת ההנחות בארנונה מר בועז ביטון; "זוהי הדרך שלנו להוקיר את משרתי המילואים ולהקל עליהם את יוקר המחיה" ◄ היוזמה של שר הפנים הרב אריה דרעי, להעניק 5 אחוזי הנחה בארנונה לתושבים משרתי מילואים שתכנס לתוקף החל מתחילת שנת 2019 מועצת העיר חדרה אישרה את ההנחה בישיבתה האחרונה.
0
0
בועז ביטון, המשנה לראש העיר חדרה
בועז ביטון, המשנה לראש העיר חדרה

מועצת העיר חדרה, אישרה בישיבתה האחרונה, את היוזמה של שר הפנים הרב אריה (מכלוף) דרעי להעניק 5 אחוזי הנחה בארנונה לחיילי מילואים תושבי העיר חדרה, אשר תכנס לתוקף מתחילת שנת 2019.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מתן ההנחה, מתאפשר בעקבות תיקון שהוכנס בחודש מרץ 2018 ל’חוק ההסדרים במשק המדינה’ על ידי שר הפנים ויושב ראש תנועת ש”ס הרב אריה דרעי.

על  פי הצעת החוק; “מועצה רשאית לקבוע הנחה בשיעור של עד 5% (אחוזים), מסכום הארנונה הכללית שהוטלה באותה שנת כספים על מחזיק בנכס שהוא חייל מילואים פעיל, חייל מילואים כהגדרתו בחוק שירות המילואים התשס”ח2008, המחזיק בתעודת משרת מילואים פעילים פעיל תקפה שנתן לו צבא הגנה לישראל או באישור תקף שנתן לו צבא הגנה לישראל על כך שהוא משרת מילואים פעיל“.

האישור של שר הפנים, מקנה לכל רשות מקומית את הזכות לקבוע את גובה ההנחה, אם בכלל, שבכוונת הרשות להעניק.

מאז חתימת שר הפנים, על התקנות נערכה עיריית חדרה מבחינה מנהלית ותקציבית למתן הנחה בגובה המקסימלי של עד 5% (אחוזים).

█ בועז ביטון; “זוהי הדרך שלנו להוקיר את משרתי המילואים ולהקל עליהם את יוקר המחיה”.

בישיבת המועצה של עיריית חדרה, האחרונה, כאמור, של הקדנציה היוצאת, שהתקיימה בשבוע שעבר, הובא הנושא לאישור מועצת העיר חדרה בישיבה שלא מן המניין, על מנת שניתן יהיה לכלול את ההנחה לחיילי מילואים כבר ב-צו הארנונה הקרוב שיכנס לתוקף החל מתחילת שנת 2019.

לדברי המשנה לראש העיר חדרה ויושב ראש ועדת ההנחות בארנונה מר בועז ביטון; “זוהי הדרך שלנו להוקיר את משרתי המילואים ולהקל עליהם את יוקר המחיה.

משרתי המילואים, תורמים לביטחון המדינה וראוי, כי נסייע להם ונעניק להם הנחה בתשלומי הארנונה״. סיכם  מר ביטון.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן