חדשות כאן ישראל כאן קרית שמונה צל"ש מעורבות בקהילה

חבר כנסת דר’ מרגלית גייס 3 מיליון $ לעיר קרית שמונה

בשולי ועידת איפאק גייס חבר כנסת דר' אראל מרגלית תרומה חסרת תקדים ליוזמה שמקדם להקמת מרכז הייטק ראשון מסוגו בקריית שמונה: "רובע הפוד-טק" ◄ חבר כנסת דר' מרגלית; "נעשה בקריית שמונה את אותה מהפכה שעשינו בבאר שבע, אני מאמין שהמדינה תצטרף גם לזה".
0
0
חבר הכנסת  דר' אראל מרגלית עם המנהל הכללי של Jnff מר ראסל רובינסון | צילום: זאבי תקשורת.
חבר הכנסת דר’ אראל מרגלית עם המנהל הכללי של Jnff מר ראסל רובינסון | צילום: זאבי תקשורת.

חבר הכנסת  דר’ אראל מרגלית כן, מיודענו מסיעת ‘המחנה הציוני’ בכנסת, הבין שלמרות שהוא חזק בדיבורים ואפילו חזק בצעקות… הוא הרבה יותר מוערך, ראוי ומוכשר והוא כזה מהרבה חברי כנסת ואנשי ציבור שרק יודעים לדבר. חבר הכנסת דר’ מרגלית, מסתבר לא רק מדבר הוא גם עושה ועושה נפלאות מהארץ ומחוצה לה למען הארץ, הפעם למען העיר הצפונית קרית שמונה, זאת נודע היום (שני, כ”ט באדר התשע”ז) כשבמסגרת השתתפותו ב’ועידת איפא”ק’ (AIPAC) השנתית, גייס מרגלית לא פחות מ-3 מיליון דולר ל’הקמת רובע הפוד-טק בעיר קריית שמונה’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המדובר במרכז הייטק ראשו מסוגו שיוקם בעיר קרית שמונה של 3000 מטרים רבועים שישמש מוקד לחברות סטרטאפ, חללי עבודה ליזמים, חממה טכנולוגית ו-מרכז חדשנות לנוער. הסכום להקמת הקומפלקס המובטח והמרשים גויס, כאמור, במסגרת השתתפותו של חבר כנסת דר’ אראל מרגלית בועידת איפאק השנתית.

הדמיית המבנה להקמת מרכז הייטק ראשון מסוגו בקריית שמונה | צילום: זאבי תקשורת.
הדמיית המבנה להקמת מרכז הייטק ראשון מסוגו בקריית שמונה | צילום: זאבי תקשורת.

התורמים, מבכירי הקהילה היהודית בארצות הברית, נפגשו עם חבר כנסת דר’ מרגלית שהציג בפניהם את הפרויקט, השתכנעו מהפרזנטציה שהעלה בפניהם והחליטו להעביר תרומה חסרת תקדים (3 מיליון דולר!) ליוזמה במטרה לקדם עוד השנה את הקמת המבנה בעיר הצפונית ביותר בישראל.

חבר הכנסת דר’ מרגלית: “אנחנו הופכים חזון למציאות…”

מרגלית, המשמש גם כיושב ראש שדולת הצפון, מקדם מזה שנתיים את תוכנית להקמת 7 אזורי צמיחה חדשים בארץ ישראל, זאת אחרי ההצלחה שלו כיזם עת הקים את חממת הניו מדיה בעיר ירושלים ו‘חממת הסייבר’ בעיר באר שבע.

על היוזמה להקי בקריית שמונה, יחד עם ראש עיריית קרית שמונה הרב ניסים מלכה וראש מועצה אזורית גליל עליון מר גיורא זלץ, אמר חבר הכנסת מרגלית; “כמו שהפכנו את העיר באר שבע למוקד עולמי בתחום הסייבר, כך נעשה גם בקרית שמונה בתחום ‘הפוד-טק’ ונייצר אלפי מוקמות עבודה איכותיים לצעירים בצפון ובדרום הארץ.

המבנה הקיים כיום בו עתיד לקום מרכז הייטק ראשון מסוגו בקריית שמונה
המבנה הקיים כיום בו עתיד לקום מרכז הייטק ראשון מסוגו בקריית שמונה | צילום: זאבי תקשורת.

חבר הכנסת מרגלית, גילה והוסיף, כי; מספר חברות מזון רב לאומיות, כבר מביעות עניין בהקמת מרכזי חדשנות בגליל העליון. אין לי ספק שאותה מהפכה שעשינו בירושלים ובבאר שבע תתרחש גם בגליל וזה יקרה רק אם נדע לייצר כאן מנוע צמיחה כלכלי ובינלאומי, אנחנו הופכים חזון למציאות“.

‘ציון לשבח (צל”ש) מעורבות בקהילה’ של אתר – פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל ערי וישובי ישראל. 

על ביקורו המוצלח של חבר כנסת דוקטור אראל מרגלית בארצות הברית שבסיומו הודיע על התרומה שהשיג להקמת מרכז ההייטק בקריית שמונה, מוענק לו ‘ציון לשבח (צל”ש) מעורבות בקהילה’ של אתר – פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל ערי וישובי ישראל, המאמצים את התורמים למען הקהילה. הללויה דוקטור אראל מרגלית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן