אינטרנט חדשות חדשות

חברת Gong.io ב- 100 חברות התוכנה הטובות בעולם

ברשימת 100 חברות התוכנה הטובות בעולם, שכללה 3 חברות תוכנה כחול-לבן, בלטו גם WIX ו- Samanage לצד Gong.io - כך קובע אתר ביקורות התוכנה העולמי G2 Crowd ◄מייסד ומנכל Gong.io, מר עמית בן-דב; "אנו גאים ומוקירים תודה על כך שהמוצר של 'Gong.io' זכה להכרה עולמית כאחד מפתרונות התוכנה המובילים בעולם ובפרט על המעמד להיות אחת משלוש חברות ישראליות בלבד ברשימה היוקרתית והמכובדת...".
0
0

גאווה ישראלית; חברת ‘Gong.io’ הישראלית שפיתחה תוכנה ייחודית להקלטה, תמלול וניתוח שיחות מכירה המסייעת בהשבחת תהליכי המכירה בארגונים, נכנסה לרשימת 100 חברות התוכנה הטובות בעולם לשנת 2018 – כך קבע, אתר ביקורות התוכנה העולמי המוביל ‘G2 Crowd’.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל פורטלכאן ישראל  | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר

יצוין, כי ברשימה של 100 חברות התוכנה הטובות בעולם לשנת 2018, נכללו 3 חברות תוכנה כחול-לבן, בלטו גם WIX ו- Samanage לצד Gong.io.

עמית בן-דב, מייסד ומנכל Gong.io | עיבוד: שולי סונגו ©
עמית בן-דב, מייסד ומנכל Gong.io | עיבוד: שולי סונגו ©

חברת Gong.io הישראלית פיתחה תוכנה ייחודית להקלטה, תמלול וניתוח שיחות מכירה המסייעת בהשבחת תהליכי המכירה בארגונים, נכנסה לרשימת 100 חברות התוכנה הטובות בעולם לשנת 2018 של חברת G2 Crowd העולמית, המפעילה אתר מוביל לביקורות משתמשים על מוצרי תוכנה.

מייסד ומנכל Gong.io, מר עמית בן-דב, מגיב בשביעות רצון לא מוסתרת; “אנו גאים ומוקירים תודה על כך שהמוצר של ‘Gong.io’ זכה להכרה עולמית כאחד מפתרונות התוכנה המובילים בעולם ובפרט על המעמד להיות אחת משלוש חברות ישראליות בלבד ברשימה היוקרתית והמכובדת…”.

בן-דב, מוסיף, כי; שנת 2017, היתה השנה הראשונה שלנו במכירות, עם צמיחה עצומה של הקבוצה וגידול להיקף של מאות לקוחות ואלפי משתמשים מרוצים. שנת 2018, צפויה להיות מדהימה לא פחות”.

אתר ביקורות התוכנה העולמי המוביל ‘G2 Crowd’ מבסס את רשימתו היוקרתית על דירוג של מאות עד אלפי ביקורות של משתמשים אמיתיים לכל חברה שעל בסיסו נקבע הציון המשוקלל של החברה ובהתאם לכך מקומה בדירוג הכללי.

אל ראש הרשימה הגיעה הפלטפורמה למסרים ארגוניים Slack ושמות מוכרים נוספים, ביניהם; גוגל, מיקרוסופט, לינקדאין, אדובי ועוד. חברת Gong.io הישראלית גייסה 26 מיליון דולר מהמשקיע המיליארדר ויזם ההייטק סדרתי ואנג’ל ישראלי מר שלמה קרמר ומהקרנות Norwest NextWorld ו-Wing.

המוצר פורץ הדרך של Gong, מאפשר להקליט, לתמלל ולנתח שיחות מכירה, תוך פענוח הסאבטקסט והרגשות שעולים בשיחה, לטובת השבחת תהליך המכירה בארגון.

חברת Gong.io, החלה לשווק את מוצריה לפני קצת יותר משנה וכבר הגיעה למאות לקוחות ואל אלפי משתמשים מרוצים, כפי שמשתקף מהדירוג שפורסם בשבוע שעבר.

אל הרשימה המלאה של 100 חברות התוכנה הטובות בעולם לשנת 2018 – לחץ כאן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן