צרכנות

חברת ‘הזרע’ משיקה זני ירקות חדשים שיימכרו ב’שופרסל’

שיתוף פעולה חדש המביא את עגבנייה "דורה" ומלפפון "ארומטו" התוצרים של חברת "הזרע" וחקלאי ארצנו אל רשת השיווק המובילה 'שופרסל' ◄ איציק עזרא, מנהל שוק ישראל ב"הזרע": ''אנו מברכים על כניסת הפיתוחים החדשים לרשת המזון המובילה 'שופרסל' ושמחים על הבחירה בזנים אותם פיתחנו. לרשת הבנה עמוקה בצרכי לקוחותיה בהגשת פורטפוליו של מוצרים באיכות גבוהה עם ערך אמיתי לצרכן הסופי כמו איכות, נוחות שימוש, טעם, וכדומה. אנו סמוכים ובטוחים שלקוחות הרשת ייהנו מירקות טריים, מובחרים וטעימים".
0
0
איציק עזרא, מנהל שוק ישראל חברת 'הזרע' ברקע: 'מארז עגבניות דורה'
איציק עזרא, מנהל שוק ישראל חברת ‘הזרע’ ברקע: ‘מארז עגבניות דורה’

חברת ‘הזרע’ הודיעה היום (חמישי, ה’ בניסן התשע”ח) כי היא משיקה זנים ירקות חדשים (עגבניה “דורה” ומלפפון “ארומטו”), שיימכרו בכל סניפי ‘שופרסל’ החל מהחודש ולקראת חג הפסח במחלקת הירקות והפירות במארז ממותג.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

‘עגבניית דורה’ מכילה ליקופן גבוה מהרגיל, מוצקה, בעלת קליפה חלקה המאפשרת קילוף מושלם באמצעות קולפן. הירק השני הוא ‘מלפפון ארומטו’ מזן יפני בגודל מיוחד, איכותי, נגיס וטעים במיוחד.

‘מארז עגבניות דורה’ בפיתוח חברת “הזרע” ומלפפון ארומטו בפיתוח חברת אחות של “הזרע” מיפן, וילמורין-מיקדו, בעלי מאפיינים שפותחו במשך זמן רב ושמים דגש על טעם ועמידות.

לדברי מנהל שוק ישראל ב”הזרע” מר איציק עזרא; ”אנו מברכים על כניסת הפיתוחים החדשים “דורה” ו”ארומטו” לרשת המזון המובילה שופרסל ושמחים על הבחירה בזנים אותם פיתחנו. לרשת הבנה עמוקה בצרכי לקוחותיה בהגשת פורטפוליו של מוצרים באיכות גבוהה עם ערך אמיתי לצרכן הסופי כמו; איכות, נוחות שימוש, טעם, וכדומה.

אנו סמוכים ובטוחים שלקוחות סניפי רשת שופרסל, ייהנו מירקות טריים, מובחרים וטעימים. “הזרע” שוקדת כל העת על פיתוחי זנים חדשים שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור קהל הלקוחות שלנו ואנו שמחים לראות את התגובות”.

 בהכנת תבשילים עם עגבניית דורה, כמעט ואין צורך להוסיף סוכר.

סמנכלית ”Goodnews-pr” | “גודניוז” משרד יחסי ציבור ויעוץ תקשורתי הגב’ נטלי מור-אלמליח, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מארז עגבניית דורה, עגבניית תמר (רומא), חלקה מאוד ומוצקה, בעלת אחידות פרי מצוינת, צבע אחיד אדום עז, מכילה ליקופן גבוה מהרגיל.

דורה היא העגבנייה הראשונה שמאפשרת קילוף באופן מושלם בעזרת קולפן (אודות לקליפה חלקה). היתרון הרב בקילוף העגבנייה בעזרת קולפן משדרג את רמת נוחות השימוש במטבח.

‘עגבניית דורה’ מתאימה לרטבים מבושלים ולמרקים בשל הקילוף המהיר וחוסכת את שלב חליטת העגבנייה במים להסרת הקליפה.

מדד הבריקס, שבודק את כמות הסוכר בירקות ופירות, מראה ש”דורה” היא מהמתוקות בעגבניות הגדולות. המתיקות לא רק מוסיפה טעם, אלא גם משנה את אופן הבישול. בהכנת תבשילים עם עגבניית דורה, כמעט ואין צורך להוסיף סוכר.

כמו כן, ניתן למצוא בסניפי רשת שופרסל את מארז “מלפפון ארומטו”, מלפפון יפני, בגודל מיוחד, איכותי, נגיס וטעים. ל”ארומטו” מרקם חלק, צבע פנימי ירוק, פרי מוצק, נחתך מצוין, מתאים מאוד לסלט וגם לאכילה טרי. “שדרת” המלפפון הפנימית הינה מוצקה וכמעט ללא נוזל ומכאן הקראנצ’יות האופיינית למלפפון זה.

 חברת ”הזרע”

”הזרע” נמנית על החברות המובילות בענף החקלאות בייצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות ו-גידולי שדה. באמצעות מחקר ופיתוח מתקדמים, מספקת החברה למגדלים וצרכנים ברחבי העולם, פתרונות ייחודיים וחדשניים ופותחת בפניהם אפשרויות חדשות של צמיחה ושגשוג.

בהתאם לדרישות הצרכנים, חברת “הזרע” מפתחת מוצרים בעלי טעם ומראה משופרים, שהינם בריאים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים.

עם זאת, חברת ”הזרע” קשובה לצרכי המגדלים ועוסקת בפיתוח זנים הצורכים פחות מים, מניבים יבול רב יותר, עמידים בפני מחלות וידידותיים יותר לסביבה. זרעי מכלוא – אלה ביססו את מעמדה של “הזרע” כמותג עולמי מוביל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן