נדל"ן

חברת אנגל משאבים משנה שמה ל’גבאי מניבים ופיתוח’

שינוי שם החברה של 'גבאי מניבים ופיתוח בערבון מוגבל' הוא חלק מהתכנית האסטרטגית של החברה, מאז רכישת השליטה בה על ידי 'קבוצת גבאי' ◄ עורכת דין מיה גבאי טובול, יושבת ראש 'גבאי מניבים ופיתוח'; ״שינוי השם, מסמל את היציאה שלנו לדרך חדשה, עם מבנה הון משופר, והמשך התמקדות כאחת החברות המובילות ב-שוק הנדלן הישראלי – הן בייזום והן בתחום הנכסים המניבים״.
0
0
עורכת דין מיה גבאי טובול, ‘גבאי מניבים ופיתוח'
עורכת דין מיה גבאי טובול, ‘גבאי מניבים ופיתוח’

חברת אנגל משאבים, מודיעה היום (חמישי, כ”ז בניסן התשע”ח) כי בעלי המניות בחברה, אישרו את ההצעה לשינוי שמה. מהיום שמה הרשמי של החברה הוא; ‘גבאי מניבים ופיתוח בערבון מוגבל’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שינוי שם החברה של ‘גבאי מניבים ופיתוח בערבון מוגבל‘ הוא חלק מהתכנית האסטרטגית של החברה, מאז רכישת השליטה בה על ידי ‘קבוצת גבאי’.

חברת ‘גבאי מניבים ופיתוח בערבון מוגבל‘ התמקדה בשנתיים האחרונות בחיזוק מבנה ההון של החברה, ביצוע עסקאות בשוק הנדלן הישראלי ומכירת נכסים בחוץ לארץ שאינם בליבת הפעילות שלה.

לדברי עורכת דין מיה גבאי טובול, יושבת ראש ‘גבאי מניבים ופיתוח’; ״שינוי השם, מסמל את היציאה שלנו לדרך חדשה, עם מבנה הון משופר והמשך התמקדות כאחת החברות המובילות ב-שוק הנדלן הישראלי – הן בייזום והן בתחום הנכסים המניבים״.

גבאי מניבים ופיתוח, שבשליטת קבוצת גבאי, היא בעלת הון עצמי בהיקף של 191.6 מיליון שקלים (נכון לסוף 2017).

החברה מחזיקה בנכסים מניבים, ופועלת בתחום היזמות – בפרויקט פינוי בינוי בשכונת הדר יוסף בתל אביב, ומתכוונת להרחיב את פעילות הייזום בשנים הקרובות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן