חדשות כאן ישראל

התנועה הליברלית החדשה: אי הפללת צרכני קנאביס, אמיצה

בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה; זה הזמן להגיד פעם נוספת – צרכני קנאביס הם לא עבריינים וצריכה מבוקרת ואחראית של קנאביס, אינה יותר מסוכנת מצריכה מבוקרת של וויסקי ואלכוהול. התנועה הליברלית החדשה מברכת על החלטת השר ארדן ותמשיך לפעול לקידום חירויות הפרט בתחום זה ובתחומים רבים נוספים".
0
0
בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה: אי הפללת צרכני קנאביס, החלטה אמיצה | צילום: איל מרילוס
בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה: אי הפללת צרכני קנאביס, החלטה אמיצה | צילום: איל מרילוס 

התנועה הליברלית החדשה, הודיעה היום (חמישי, כ”ח בטבת התשע”ז) בתגובה למדיניות של אי הפללה לצרכני קנאביס, כי מדובר בהחלטה חשובה המקדמת את חופש הבחירה לאזרחים.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה, משמש כדובר התנועה ומנהל תקשורת שיווקית עבור חברות תוכנה וטכנולוגיה. בעבר שימש בתפקיד עמית מחקר ודובר במכון ירושלים לחקר שווקים. כמו”כ היה חבר בצוות המערכת של המהדורה העברית של “ביזנסוויק” וכתב טור קבוע במוסף הכלכלי של מקור ראשון. הוא הוציא לאור ועורך מאז שנת 1987 את כתב העת “אנכי” המוקדש לפילוסופיה של איין ראנד, כן ייסד ושותף לכתיבת “הבלוג הירוק” העוסק בנושאי סביבה.

ארד, הוסיף, כי החלטת השר לביטחון פנים חבר הכנסת גלעד ארדן, על החלת מדיניות אי-הפללה לצרכני קנאביס, היא מעל הכל, המשמעות החשובה ביותר של ההחלטה היא הפסקת הרדיפה האובססיבית של צרכני קאנביס, שלא רק שלא הועילה אלא גם פגעה ב‘זכויות הפרט’ וגם בזבזה מיליוני שקלים מהקופה הציבורית.

ארד, לא הסתיר את שביעות רצונו, שיבח ואמר עוד; “ההחלטה על שינוי המדיניות, היא החלטה אמיצה וחשובה המקדמת את חופש הבחירה של אזרחי ישראל ומאפשרת להם לבחור את בחירותיהם מבלי לחשוש מאיום הפללה מנותק מהמציאות.

זה הזמן להגיד פעם נוספת – צרכני קנאביס הם לא עבריינים וצריכה מבוקרת ואחראית של קנאביס, אינה יותר מסוכנת מצריכה מבוקרת של וויסקי ואלכוהול.

התנועה הליברלית החדשה מברכת על החלטת השר ארדן ותמשיך לפעול לקידום חירויות הפרט בתחום זה ובתחומים רבים נוספים”. סיכם מאושר מר בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן