חדשות ספורט ישראל צרכנות

הרשות להגנת הצרכן מזהירה מעוקץ כרטיסי המונדיאל

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עורך דין מיכאל אטלן; "הרשות פועלת על מנת להגן על הצרכנים. במקרה זה, קיבלנו מידע מרשות בינלאומית ופעלנו מיד על מנת למנוע מחובבי כדורגל, ליפול במלכודות רכישת הכרטיסים, המצויות ברשת האינטרנט, אני מקווה, כי חובבי הכדורגל, ישמעו לאזהרתנו ויפעלו בהתאם" ◄העברות בלתי מורשות של כרטיסים עשויות להוות גם הפרה של 'החוק הפדרלי הרוסי 108-FZ'. יובהר, שהמקורות היחידים לרכישה רשמית הם; www.fifa.com/tickets והחל מ-18 באפריל 2018, יופעלו מרכזי מכירות רשמיים של FIFA ברוסיה.
0
0
עורך דין מיכאל אטלן, הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
עורך דין מיכאל אטלן, הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, מעניקה לאוהדי ספורט הכדורגל המעוניינים לצפות במשחקי מונדיאל 2018 שייפתחו ב-14 ביוני טיפ חשוב שיחסוך מכם עגמת נפש ונזק כספי בכיס. רוצים לרכוש כרטיסים ל’מונדיאל 2018′ עשו זאת רק באתר הרשמי של הפדרציה הבינלאומית לכדורגל  – FIFA.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ההזהרה מפני מ‘עוקץ כרטיסי המונדיאל’ באה בעקבות פניית ארגון הגג הבינלאומי של רשויות הגנת הצרכן ICPEN) International Consumer Protection and Enforcement Network) בשיתוף עם ‘הפדרציה הבינלאומית לכדורגל – FIFA’ אשר פנה אל ‘רשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן בישראל’ על מנת שזו תזהיר את חובבי הכדורגל, כי קיימים סיכונים רבים ברכישת כרטיסים לטורניר המונדיאל – ‘2018 FIFA World Cup Russia’ באתרים שונים ולא באמצעות ה‘אתר הרשמי של FIFA‘.

על פי אזהרת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, סיכונים אלה, כוללים; תשלום גבוה מן הערך הנקוב עבור כרטיסים, כרטיסים שנרכשו ממקור לא מורשה, עלולים להיות מזויפים ו/או לא תקפים, קבלת כרטיסים למיקום שונה ממה שנרכש ונפילה כקרבן לאי אספקת כרטיסים או מרמה.

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עורך דין מיכאל אטלן, הבהיר וציין, כי; “הרשות פועלת על מנת להגן על הצרכנים. במקרה זה, קיבלנו מידע מרשות בינלאומית ופעלנו מיד על מנת למנוע מחובבי כדורגל, ליפול במלכודות רכישת הכרטיסים, המצויות ברשת האינטרנט, אני מקווה, כי חובבי הכדורגל, ישמעו לאזהרתנו ויפעלו בהתאם”.

 FIFA, הצהירה שכל כרטיס שנקנה מכל מקור שאינו רשמי – יבוטל אוטומטית ללא מתן הודעה ולא תינתן למחזיק הכרטיס כל גישה לאצטדיון

דובר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עורך דין דודו אבן חן, מסר לפורטל כאן ישראלכאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, מסר, כי; יובהר, שהמקורות היחידים לרכישה רשמית הם; www.fifa.com/tickets והחל מ-18 באפריל 2018, יופעלו מרכזי מכירות רשמיים של FIFA ברוסיה.

עבור חבילות אירוח הכוללות כרטיסים, המקור היחיד הוא; MATCH HOSPITALITY וסוכני המכירות הרשמיים המתאימים שלו; www.hospitality.fifa.com.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, מודיעה, כי: FIFA, הצהירה שכל כרטיס שנקנה מכל מקור שאינו רשמי – יבוטל אוטומטית ללא מתן הודעה ולא תינתן למחזיק הכרטיס כל גישה לאצטדיון. (לדוגמה; רכישה מספסרים, מתווכים בלתי מורשים כגון מתווכי כרטיסים, מכרזי אינטרנט, סוכני כרטיסים באינטרנט, פלטפורמות החלפת כרטיסים באינטרנט או פלטפורמות החלפת כרטיסים לא רשמיות אחרות).

כמו כן, העברות בלתי מורשות של כרטיסים עשויות להוות גם הפרה של ‘החוק הפדרלי הרוסי 108-FZ‘.

על פי FIFA, מחזיקי כרטיסים אינם רשאים למכור, להציע למכירה, להציע במכירה פומבית, למכור מחדש, לתרום, לשמש כסוכן כרטיסים מסחרי עבור צד אחר או להעביר כרטיס בכל דרך אחרת. FIFA והרשויות המקומיות, יבצעו בדיקות כניסה קפדניות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן