הריון | לידה | תינוקות חדשות בריאות מינויים במגזר הציבורי

הלל יפה מח’ נשים ויולדות מצרפת את דר’ שגיא חיימוביץ

מחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי הלל יפה מתרגשת - הוא חזר לארץ אחרי 30 שנה בספרד, חמוש בידע נרחב ומעמיק בשימוש בטכנולוגיית לייזר לשם ביצוע כירורגיה של תחום הפוריות, היסטרוסקופיות מורכבות במיוחד ללא הרדמה ועוד. קבלו את המינוי החדש של מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה; ד"ר שגיא חיימוביץ, הראשון בעולם שעשה שימוש בטכנולוגיה זאת, וכיום הוא היחיד בארץ שמבצע היסטרוסקופיות מורכבות ביותר, כגון הסרת שרירנים ברחם, באמצעות לייזר וללא הרדמה כלל.
0
0
דר' שגיא חיימוביץ', מח' נשים ויולדות, מרכז הרפואי הלל יפה
דר’ שגיא חיימוביץ’, מח’ נשים ויולדות, מרכז הרפואי הלל יפה

בחודשים החולפים הצטרף לצוות מחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי הלל יפה דוקטור שגיא חיימוביץ, גינקולוג בכיר בעל מיומנות ייחודית מסוגה בתחום הכירורגיה של הפוריות ובניתוחים מורכבים מסוג היסטרוסקופיה, בשימוש בלייזר וללא הרדמה. ד”ר חיימוביץ, הינו בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת ברצלונה בספרד, התמחה בגינקולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי Vall d-Hebron בספרד ובעל Ph.D בגינקולוגיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מסיום התמחותו שימש גינקולוג דר’ חיימוביץ, כרופא בכיר בבתי חולים בספרד, ביניהם, בתפקידו האחרון משנת 2006, כיהן כמנהל היחידה להיסטרוסקופיה בבית החולים האוניברסיטאי Del – Mar בעיר ברצלונה, ספרד.

תחום התמחותו הייחודי הינו שימוש בטכנולוגיית לייזר לשם ביצוע הליך ניתוחי של היסטרוסקופיה בלייזר (הליך רפואי, בו מוחדר סיב אופטי אל תוך הרחם. האפשר התבוננות על הרחם מבפנים, הן למטרות אבחון והן למטרות טיפול).

דר’ חיימוביץ הוא הראשון בעולם שעשה שימוש בטכנולוגיה זאת, וכיום הוא היחיד בארץ שמבצע היסטרוסקופיות מורכבות ביותר, כגון; הסרת שרירנים ברחם, באמצעות לייזר וללא הרדמה כלל. בשנת 2017 שימש דר’ חיימוביץ כיושב ראש הכינוס העולמי להיסטרוסקופיות והוא מתעתד לעשות זאת שוב בשנת 2019.

לציין כי מטעמי געגוע לחיים בארץ, החליט דר’ חיימוביץ לחזור ארצה עם משפחתו לפני כחצי שנה, לאחר שהות של 30 שנה בספרד. כאמור, במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, משמש דר’ חיימוביץ כמנהל השירות ל-אשפוז יום גינקולוגי והשירות להיסטרוסקופיה.

היסטרוסקופיה היא שיטת טיפול שכיחה כיום, ואבחון וטיפול יעיל במהלכה עשוי להוות את ההבדל בקרב ‘נשים הסובלות מבעיות פוריות’“, מסביר דר’ חיימוביץ; “מדובר בבעיות של מומים מולדים, כגון; מחיצה תוך רחמית, רחם בצורת T או ממצאים חריגים ברחם אשר עשויים לגרום להפלות חוזרות או חוסר יכולת להרות, או במצבים של שרירנים בגדלים משתנים, פוליפים חריגים ועוד.

 היתרון בטיפול בלייזר הוא שמדובר בהליך קצר, נעשה ללא הרדמה ובעצם האישה מגיעה לאשפוז יום קצר

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב’ דפנה נבו, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; היתרון בטיפול בלייזר הוא שמדובר בהליך קצר, נעשה ללא הרדמה ובעצם האישה מגיעה לאשפוז יום קצר או אפילו לביקור במרפאה ובאותו היום, הבעיה שלהן כבר נפתרת.

ישנם בתי חולים בארץ שעושים היסטרוסקופיה אבחנתית ניתוחית ללא הרדמה, אבל אנחנו מטפלים בבעיות תוך רחמיות ברמת סיבוך גבוה לדוגמא; הסרת מחיצות ושרירנים“.

יצוין, כי דר’ חיימוביץ ביסס את השיטה של השימוש בלייזר כבר בשנת 2007 בספרד, ומאז הפך לאוטוריטה בין לאומית בעניין. הוא כתב ספרי הדרכה ולימוד בנושא וכיום, עם מעברו למרכז הרפואי הלל יפה, כבר היום הפך בית החולים למוקד להדרכה מהארץ ומהעולם.

הלל יפה” הוא גם בית החולים היחיד בארץ  שמבצעים בו Fellowship מחוץ לארץ לשם לימוד וההדרכה של השיטה לביצוע היסטרוקופיות מורכבות ללא הרדמה ובלייזר, ולכן מתכנן דר’ חיימוביץ פתיחה של מרכז הכשרה בתחום בעתיד.

פרופ’ מוטי חלק, מנהל מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה, מציין, כי הוא שמח וגאה על המינוי החדש של דר’ שגיא חיימוביץ, אשר מאפשר הרחבת סל השירותים הניתנים על ידי המערך הגינקולוגי בבית החולים “הלל יפה” בצורה איכותית במיוחד.

הפניה לביצוע היסטרוסקופיה בבית החולים הלל יפה היא על ידי פניה למוקד זימון תורים 04-6304252 לפני ההגעה, יש להצטייד בהפניה מהרופא המטפל, בדיקות דם רלוונטיות ובדיקות אולטראסאונד מתאימות וכן בטופס התחייבות מהמבטח הרפואי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן