אסטרולוגיה

הילארי קלינטון – ילידת 26.10.1947, בת מזל עקרב

קלינטון, מייצגת את כל מה שאנו יודעים להגיד על בת מזל עקרב; חזקה, שומרת סוד, בעלת עוצמה וממוקדת מטרה. היא בעלת אישיות חזקה מאוד, אמביציה ללא גבול ועם אידאליים משלה המכוונים את דרכי התנהגותה.
0
0
הילארי קלינטון – ילידת 26.10.1947, בת מזל עקרב
הילארי קלינטון – ילידת 26.10.1947, בת מזל עקרב

הילרי דיאן רודהם קלינטון (Hillary Diane Rodham Clinton); הפוליטיקאית האמריקאית ומועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית בבחירות לנשיאות 2016, נראית בעיני המועמדת היותר טבעית להיות הנשיאה הבאה של ארה”ב ולכן, כדאי שנלמד על תכונותיה האישיות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הילרי, הייתה לאישה הראשונה המועמדת לנשיאות מטעם אחת המפלגות הגדולות, הודיעה על התמודדותה בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ב-2016 וביולי 2016, לאחר שזכתה בפריימריז, הייתה לאישה הראשונה המועמדת המשמעותית לנשיאות מטעם אחת המפלגות הגדולות.

הילרי, נולדה ב-26 באוקטובר 1947, על פי האסטרולוגיה, מספר המזל שלה הוא; 2, המלמד על היכולת שלה להשתנות בהתאם לתנאים בשטח. על פי המפה שלה היא בשנה נומרולוגית מספר 9 ונכנסת לשנה 1 שהיא שנה של התחלות חדשות לאחר שנים של סגירת מעגלים של החיים הקודמים שלה.

קלינטון, מייצגת את כל מה שאנו יודעים להגיד על בת מזל עקרב; חזקה, שומרת סוד, בעלת עוצמה וממוקדת מטרה. היא בעלת אישיות חזקה מאוד, אמביציה ללא גבול ועם אידאליים משלה המכוונים את דרכי התנהגותה.

לתפקיד אותו ממלאת הילרי, כיום, רגע לפני ההכרעה בבחירות לנשיאות 2016 של ארה”ב, ידוע, כי נאלצה להתפשר ואולם אין כמו הגב הילרי קלינטון שיודעת לשמור את דעותיה לעצמה ולחשוב ולתכנן לזמן הארוך מה שנוח ומתאים לה, כדי לשמור זאת לזמן הנכון.

היא נחשבת יצירתית מאוד, בעלת מחשבה מעמיקה והיתרון שלה הוא שהיא יכולה לגרום לאחרים לשנות את דעותיהם מבלי להבין שהיא זו אשר בדרך מניפולטיבית מיוחדת גרמה לכך. הילארי, יודעת לנווט את מעשיה בחכמה רבה תוך שימוש בזיכרונה הפנומנלי המשרת אותה בצורה מצוינת במגוון תפקידיה הרבים.

במקרה ויהיו כאלו שלא יסכימו עם דעותיה היא תזכור להם זאת לטווח הארוך כדוגמת ה”פנקס פתוח והיד רושמת“. ביחסים בין אישיים בדרך כלל לא תהיה מוכנה להודות בטעויות, ובדרך כלל תהיה נוטה להאשים את הצד שכנגד כדי לנסות לגרום לו רגשי אשם, ובדרך זו להשיג את מטרתה.

כאשר הדבר לא יצלח לה, היא תרגיש קושי רגשי אותו למדה להסתיר בדרך מצוינת. חשוב לה להיות בקדמת הבמה, כך שדרך הפעולה שלה תמיד תהיה כזו שתבליט אותה בצורה מכובדת, כשמטרה נוספת וסמויה שלה היא להשאיר את חותמה בספרי ההיסטוריה, כ… נשיאה.

לסיכום, הבטחותיה של הילרי קלינטון, לעזור לחלש ולדאוג לזולת הינן נכונות כיוון שהקריירה היא בנשמתה ולכן הייתה מוכנה לסבול כל מחדל מצד בעלה, על מנת להשאיר לעצמה מקום להתקדם למקום שהכי חשוב לה בקדמת הבמה ולא להסתפק מאחורי הקלעים בתפקיד אשתו של הנשיא לשעבר ביל קלינטון.

היא תעבוד קשה מאוד על מנת להוכיח את עצמה וכולם יצאו נשכרים מכך.

בברכה, צילה שיר אל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן