הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ שבועי מה-27 בספטמבר עד ה-4 באוקטובר

מה צופנים לכם הכוכבים השבוע; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן ישראל | כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע; בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת למזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להמשיך ולנסות לתאם ציפיות עם אנשים שדעתם חשובה לכם. גמר חתימה טובה.
0
0
הורוסקופ שבועי מה-27 בספטמבר עד ה-4 באוקטובר 2017| עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הורוסקופ שבועי מה-27 בספטמבר עד ה-4 באוקטובר 2017| עיבוד צילום: שולי סונגו ©


חודש אלול מיועד לתשובה, תיקון, והליכה לקראת שלמות לקראת יום הכיפורים בואו לקרוא את
 התחזית אסטרולוגית שבועית מוגשת לקוראי אתר אתר ‘כאן ישראל | כאן נעים‘ על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל ומביאה לכם גולשי אתר ‘כאן ישראל | כאן נעים‘ את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: ה-27 בספטמבר עד ה-04 באוקטובר 2017 בואו לקרוא ולדעת מה צופנים לכם הכוכבים בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת למזל שלכם ,כך שזה הזמן הנכון עבורכם להמשיך ולנסות לתאם ציפיות עם אנשים שדעתם חשובה לכם.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

אתם נמצאים  בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק ולתאם ציפיות עם אנשים קרובים.

נראה שאתם בדיוק בזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנכונים כדי לדעת מה טוב לכם. ייתכן ועד עכשיו דאגתם יותר לעצמכם, הנסיבות בשטח יראו לכם שמומלץ לכם לשתף גם את האחרים הנמצאים במעגל הראשון בתכניותיכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם ילדים תחביבים ורומנים ולכן נראה שחשוב לכם מאוד לחדש קשרים עם אנשים שיקרים לכם,

כיוון שלאחרונה התחלתם להרגיש די בודדים. עובדה זו גרמה לכך שחשבונות הנפש שאתם עושים עכשיו מראים לכם שאתם נמצאים בדיוק בשלב שבו חשוב שתהיו רק עם אנשים שמתאימים לכם אנרגטית.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

נושאי המשפחה מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שנראה שאתם נמצאים במקום בו יש לכם יכולת ליצור לעצמכם את יחסי הקרבה שתמיד שאפתם אליהם.

זה גם הזמן לשנות ולהיעזר בבני המשפחה במידה והם יכולים לעזור לכם בתחום האישי והמקצועי . אתם נדרשים להוכיח את עצמכם בשלב הזה ואכן אתם מוכנים להשקיע עבור כך את מלוא מרצכם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

הכוכב סטורן עדיין נמצא אצלכם בבית העבודה וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשנס את כל הכוחות הנמצאים אצלכם על מנת לבדוק ולטפל בתחום הכלכלי.

עליכם לוודא שאינכם עושים החלטות שגויות ושאתם מממשים את ההזדמנויות להם אתם מחכים מצד אחד, אך מצד שני מאחר ועדיין אינכם בטוחים – היעזרו בייעוץ מקצועי.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מארס נמצא בבית הכספים שלכם ונותן לכם בתקופה הזו את מלוא המרץ והאנרגיה לה אתם נדרשים לאחר שתקופה ארוכה מאוד

ובעיקר לפני יום הולדתכם הרגשתם חולשה ולא הייתה לכם האנרגיה הדרושה להתחלות חדשות שאתם נדרשים לה עכשיו. ייתכן ותסבלו מכאבי ראש כתוצאה ממתחים, אך זה גם הזמן להירגע ולשחרר אנרגיה עודפת.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

הכוכב מארס המביא אתו צורך להבין ולקבל תשובות מעמיקות נמצא אצלכם במזל ולכן זה הזמן לנסות ולהבין לפני הכול את המניעים הפנימיים שלכם כיוון שהם אלה שמנהלים אתכם בחיי היום יום.

ככל שתהיו יותר שלמים עם עצמכם תרגישו טוב ולא יהיה לכם הצורך ללכת ולקבל אישורים מאנשים אחרים שאתם בסדר ומתנהלים נכון.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב יופיטר במזל שלכם . וונוס שהוא  גם הכוכב השליט שלכם נמצא בבית תת המודע  ולכן חשוב שתסתירו את הרגשות האמיתיים שלכם ולא תשתפו בהם את האחרים.

זהו העיתוי הנכון ליהנות מהיכולות האישיות החדשות שעומדות בפניכם. הרשו לעצמכם לצאת מהשגרה ואפילו לפעול בצורה ספונטנית.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בחודש הבא אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ובהחלט ייתכן שאתם מתחילים לחוש בתסמונת טרום יום ההולדת ואפילו בנפילה אנרגטית כלשהי.

אולם, למזלכם הכוכב וונוס נמצא עכשיו בבית החברה שלכם וייתן לכם חודש שלם של פינוקים וצורך ליהנות כפי שכבר מזמן לא הרגשתם בכך וכל זאת לאחר תקופה ארוכה ומתישה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

נראה שמסיבות השמורות עמכם לא תרצו לשתף את האחרים בכל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם.

ואולי מוטב כך – אינכם זקוקים לאישורים של האחרים בכל הנוגע לחייכם האישיים ובוודאי לא המקצועיים, זה הזמן שלכם ללמוד לסמוך רק על עצמכם ופחות לשתף אחרים בתכניותיכם. מבחינה חברתית אתם מקובלים יותר מהרגיל.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

בתקופה הזו יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בצורה מקצועית יוצאת מהרגיל. זה גם הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולארגן לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים בכל הקשור לקריירה שלכם ולפיתוחה.

למרות שמבחינה חברתית עדיין אתם מרגישים בדידות פעמים רבות, הרי שבכל מקרה זה הזמן הנכון עבורכם להפעיל את הקשרים החברתיים שלכם למען המטרה.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים עכשיו בפתחה של התחלה חדשה שבה חשוב מאוד שתייצגו את עצמכם באמונה מלאה ושלמה כיוון שזהו כרטיס הביקור שלכם.

ייתכן ואנשים מרגיזים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס אתם למריבה, אך עדיין אתם יודעים ששווה לכם לשתוק כדי לנהל את הדברים בצורה חכמה על מנת לחשב כמה מהלכים קדימה.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

מבחינה כלכלית אתם עוברים עכשיו שינויים מאוד משמעותיים כיוון שכוכב אורנוס נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לחוסר יציבות.

עובדה זו יכולה להיות כתוצאה מכך שנכנסתם לחובות ולסגנון חיים שהוא במידה מסוימת מעבר ליכולות שלכם ורק עכשיו לאט לאט אתם מבינים את זה ומבינים שעליכם להתנהל בהתאם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן