אסטרולוגיה הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ שבועי מה-24 עד ה-31 בינואר 2018

רואים לכם בכוכבים השבוע; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן ישראל | כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות לשבוע שבין התאריכים: ה-20 עד ה-27 בדצמבר 2017 . ילידי השבוע; בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית הכספים שלכם ובהחלט ייתכן שדברים רבים ממשיכים לצאת מאיזון בגלל העובדה שאתם עדיין נוהגים בחוסר אחריות עד כדי הגעה להפסדים.  
0
0
הורוסקופ שבועי מה-24 עד ה-31 בינואר 2018
הורוסקופ שבועי מה-24 עד ה-31 בינואר 2018

שבט הוא החודש החמישי לחודשי השנה, והחודש האחד עשר בשנה ומזלו הוא דלי. יכולתו של מזל דלי להמיר מצבים ולהתעלות מעל כל הגבולות. עיקר פעולתו של הדלי לשאוב מים, לדלות למשוך ולהביא ממקום אחד למקום אחר. בחודש שבט מתאפשר לנו להביא לחיים שלנו שפע וברכה מהעולמות העליונים. בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השבועית מוגשת לקוראי אתר ‘כאן ישראלכאן נעים‘ על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל המביאה לכם גולשי אתר ‘כאן ישראלכאן נעים‘ את התחזית הכללית לכל בני המזלות.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

הקבלה מלמדת אותנו, כי בכל אחד מחודשי השנה שולט תדר רוחני המיוצג על ידי אחד מצירופי שם ה’ (יהו”ה). על פי ספר הזוהר, כל צירוף שכזה הוא גם ראשי או סופי תיבות של פסוק מסוים בתנ”ך, הצירוף של חודש שבט הוא היו”ה והוא מוצפן בתורה בספר ויקרא בראשי תיבות הפסוק “המר ימירנו והיה הוא”, מכאן אנו למדים על הכוחות הטמונים בחודש שבט ועיקר מהותם הוא היכולת להמיר, לבצע טרנספורמציה והמביאה לידי שינוי.

מזל דלי שהוא השני במזלות החורף מביא אתו כוחות חזקים מאוד של משיכה, שאיבה ורצון לקבל. מה שמצביע על התכונות העיקריות של בני מזל דלי אמביציה האדירה והתמקדותם בהשגת יעדים ומכאן נולדת גם עקשנותם והתמקדותם עד כדי כך שאי אפשר להסיח דעתם.

מעלתו עיקרית של מזל דלי להמיר מצבים ולהתעלות מעל כל הגבולות. לבני מזל דלי אין סובלנות לכל מה שמחבר אנשים לאדמה, הרגלים, מסורת ומחויבות  הם חייבים לפרוץ את הגבולות ולשעוט אל החופש

מזל החודש – דלי

 מזל דלי והתאמתו ליתר המזלות

טיפ לילידי השבוע:  בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית הכספים שלכם ובהחלט ייתכן שדברים רבים ממשיכים לצאת מאיזון בגלל העובדה שאתם עדיין נוהגים בחוסר אחריות עד כדי הגעה  להפסדים.

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

מזל טלה
מזל טלה

בחודש הקרוב ייכנס הכוכב מארס לבקר במזל שלכם למשך כל החודש וייתכן לכם כוח ועוצמה לעמוד באתגרים רבים.

מבחינה פיזית תרגישו חזקים יותר ונראה שתוכלו להביא לידי ביצוע תחומי עניין רבים שנזנחו עד היום. מאחר וכוכב זה הוא גם השליט של המזל שלכם.

חשוב מאוד שלמרות כל הכוח והעוצמה שתחושו תצליחו להגיע לידי איזון ביניכם ובין הקרובים לכם שנעזרים על ידכם.

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

מזל שור
מזל שור

זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי הקשור לתת המודע שלכם .

מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית האני הפנימי ולכן נראה שתרצו להיות קצת יותר בתוך עצמכם ומכונסים בפינה שלכם.

יהיו לכם הרבה אנרגיות אך לא תמיד תרגישו שיש לכם יכולת וכוח להחצין אותם החוצה וייתכן שלעיתים תרגישו שאתם עומדים בפני התקף זעם או התפרצות על דברים קטנים ביותר. חשוב במיוחד לשמור על עצמכם

 מזל תאומים (Gemini)  מ 21 במאי עד 21 ביוני

מזל תאומים
מזל תאומים

היזהרו מלהיות רכושניים כלפי אנשים הקרובים אליכם בכל הנוגע לחברויות האישיות והרגשיות.

מאחר והנושא החברתי חזק מאוד בתקופה זו והקרובים אליכם לא בהכרח חושבים כמוכם, הרי שבשלב הזה אתם עלולים להיקלע למתחים וריבים.

מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות רחוקים כאלה שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

מזל סרטן
מזל סרטן

הכוכב פלוטו המביא אתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים כל כך משמעותיים שאפילו חשיבה עליהם מפחידה אתכם במקצת.

בגלל הנסיבות אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תהיו יותר בכבישים כיוון שתאלצו להיות בהרבה נסיעות שהעבודה דורשת מכם.

נסו ליהנות מכך במידת האפשר.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת.

הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם.

ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים – נראה שהחיים  מלמדים אתכם שקשה לעשות זאת ולעתים גם לא כדאי

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות כל כך קרובים לאנשים עד אשר אתם יכולים לקרוא את רגשותיהם.

האינטואיציה שלכם גבוהה מאוד. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב ליקרים לכם , מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם.

נושאי עבודה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם יכולים לקבל עזרה מאחרים על מנת שתוכלו לעמוד בתכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב נפטון המביא אתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית.

התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומטיות. רק השבוע מומלץ קצת להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים.

התעסקות בנושאים רוחניים יכולה להיות לכם מועילה מאוד ותיתן את התשובות לגבי שאלות עמוקות שלכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בשבוע הקרוב נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. נסו לנצל זאת לטובתכם בתחום המקצועי.

אתם בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. אתם חזקים וכריזמטיים מאוד ולכן אתם גם יודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה.

אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד כך שמומלץ  לבלות אתם כמה שיותר זמן איכות ולהעניק להם מהאנרגיה הטובה שלכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש,

אתם חייבים לבצע אותם כיוון שאתם מחויבים לתחומי עניין רבים. ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחקו את האנרגיה שלכם.

מומלץ להימצא רק בחברת אנשים תומכים ומבינים ולהתרחק מאנרגיות שליליות.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על מנת לעבור תקופה זו.

יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן וחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו.

הרשו לעצמכם ליהנות ממעברו של כוכב השפע בבית הקריירה שלכם, ולצאת קצת מהשגרה על מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על רקע יחסים אישיים עם הקרובים לכם.

הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה נמצא בבית תת המודע שלכם, כך שיש לכם הזדמנות להקשיב לאני הפנימי שלכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם.

ייתכן ותאלצו לשמור את תכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון ובזמן הנכון.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם מרגישים עכשיו שהכוכב סטורן הגורם לכם להרגיש שעכשיו הכל הרבה יותר קשה עבורכם יושב בבית הקריירה וגורם לכך שאתם יודעים שאתם צריכים לעשות שינוי אך עדיין לא מצאתם את הכוחות הנדרשים לכך.

העובדה שזקוקים לכם גורמת לכם להבין שהנתינה שלכם היא ההתנהלות הנכונה וגם אם קשה לכם לעתים, זוהי הדרך הנכונה להמשיך בתכניותיכם העתידיות ולשתף בכך גם את האחרים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן