פלילים

האינסטלטור אושרי אבוטבול הורשע במרמה ועושק קשישים

האינסטלטור אושרי אבוטבול מ"פרשיית עוקץ האינסטלטורים", פעל בדרכים מתוחכמות על מנת לקבל כספים והמחאות במרמה מלקוחות העסק, רבים מהם קשישים תוך ניצול גילם, חוסר הבנתם וחולשתם. אבוטבול נהג למסור ללקוח מידע שגוי אודות התקלה בביתו ודרך הטיפול בה' כאשר הוא עצמו חסר כל ידע וניסיון בתחום. במרבית המקרים, מתברר, אבוטבול, כלל לא תיקן את התקלה. בנוסף, אבוטבול גנב מבתים של לקוחות, רבים מהם קשישים, תכשיטים יקרי ערך, כרטיסי אשראי, מזומן וצ'קים וכן זייף צ'קים בחתימתם.
0
0
אינסטלטור הדמייה
אינסטלטור הדמייה

אושרי אבוטבול האינסטלטור שהתפרסם ב”פרשיית עוקץ האינסטלטורים” הורשע היום (יום חמישי, י”א באייר התשע”ח) על ידי כב’ השופטת פרדלסקי מבית משפט השלום בעיר תל אביב על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של מרמה ועושק קשישים בנסיבות מחמירות, התפרצות לבתי קשישים תוך התחזות לעובד ציבור בין היתר לעובד תאגידי מים, חברת חשמל ועובד עיריה, גניבה, זיוף ושימוש במסמך מזויף וכן עבירות על חוק מס ערך מוסף.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל פורטלכאן ישראל  | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר

אבוטבול עבד כקבלן משנה של אריאל ברוכים ורן לחיאני, אשר ניהלו עסק בתחום האינסטלציה המושתת על מרמה מתוחכמת תוך ניצול חולשתם של לקוחות העסק, רבים מהם קשישים.

עולה, כי אבוטבול, פעל עם השניים בצוותא לגבות כספים וצ’קים מלקוחות העסק במרמה. בנוסף, אבוטבול פרץ מספר רב של פעמים אל בתי קשישים, תוך יצירת מצגים כוזבים לגבי זהותו כעובד ציבור והתחזה לעובד תאגידי מים, חברת חשמל ועובד עירייה, במטרה לגנוב מהם פריטים יקרי ערך ולקבל מהם במרמה כספים וצ’קים בסכומים של אלפי שקלים.

השלושה, הואשמו כחלק מפעילותם ב”עוקץ האינסטלטורים” אשר נחשף בתכנית הטלוויזיה “יצאת צדיק” תחת השם; “כנופיית המגנטים“.

דוברת מחוז מרכז של אגף דוברות, הסברה ותקשורת של משרד המשפטים עורכת דין רוני ליבנהמסרה ל‘פורטלכאן ישראל | כאן נעים  אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’; בשנים; 2017-2015, פעל אבוטבול כקבלן משנה של לחיאני וברוכים ונשלח לבתי לקוחות.

אושרי אבוטבול, פעל בדרכים מתוחכמות על מנת לקבל כספים והמחאות במרמה מלקוחות העסק, רבים מהם קשישים תוך ניצול גילם, חוסר הבנתם וחולשתם.

אבוטבול נהג למסור ללקוח מידע שגוי אודות התקלה בביתו ודרך הטיפול בה, כאשר הוא עצמו חסר כל ידע וניסיון בתחום.

במרבית המקרים, מתברר, אבוטבול, כלל לא תיקן את התקלה. בנוסף, אבוטבול גנב מבתים של לקוחות, רבים מהם קשישים, תכשיטים יקרי ערך, כרטיסי אשראי, מזומן וצ’קים וכן זייף צ’קים בחתימתם.

במסגרת הסדר הטיעון, הוסכם, כי עונשו של אושרי אבוטבול, יעמוד על 70 חודשי מאסר, לצד פיצוי לנפגעי העבירה לפי שיקול דעתו של בית המשפט.

בתיק מטפלים עורכי הדין אורנה גלבשטיין, רינת ברנדל ו-אילן רוטביין מ-פרקליטות מיסוי וכלכלה.

הכרעת דין אושרי אבוטבול 25.4.18.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן