חדרה חינוך

ג’ני קורץ חוברת אל אוהד מרחב המועמד לראשות העיר חדרה

אשת החינוך קורץ, חוברת גם לרשימת "רוב העיר" בעיר חדרה בראשות עורך דין אוהד מרחב ותשתלב ברשימת התנועה למועצת העיר חדרה. קורץ, תושבת שכונת בית אליעזר, בעלת קריירה ארוכת שנים כמורה וכמחנכת, בה הובילה שינויים פדגוגים בשיטות ובדרכי הוראה. היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה בחינוך ותואר ראשון בחינוך מיוחד, לצד שורה ארוכה של קורסים והכשרות חינוכיות במגוון תחומים.
0
0
ג'ני קורץ, אשת החינוך
ג’ני קורץ, אשת החינוך

 ג’ני קורץ, אשת החינוך החדרתית הידועה, הודיעה, כי היא מצטרפת אל המועמד לראשות העיר חדרה עורך דין אוהד מרחב ולרשימתו העצמאית “רוב העיר” בבחירות לרשויות המקומיות בישראל שיתקיימו ב-30 באוקטובר 2018 (כ”א בחשוון, ה’תשע”ט).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אין ספק, כי מדובר בחיזוק משמעותי למועמד אוהד מרחב, כאשר אשת החינוך הגב’ ג’ני קורץ, הודיעה על תמיכתה בעורך דין אוהד מרחב לראשות העיר ועל הצטרפותה ל”רשימת רוב העיר” למועצה.

קורץ, תושבת שכונת בית אליעזר בעיר חדרה, היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה בחינוך ותואר ראשון בחינוך מיוחד, לצד שורה ארוכה של קורסים והכשרות חינוכיות במגוון תחומים.

הגב’ ג’ני מנחה ומאמנת, מובילה קבוצות ‘קהילה אישה 10’ מרחב לנשים להתפתחות ועשייה שמעוררת השראה והשפעה שרוצות ומנהיגות את החיים במגוון נושאים ומערכות היחסים.

אוהד מרחב, מועמד לראשות העיר חדרה
אוהד מרחב, מועמד לראשות העיר חדרה

לג’ני קריירה ארוכת שנים כמורה וכמחנכת, בה הובילה שינויים פדגוגים בשיטות ובדרכי הוראה. בחיפוש דרכי לימוד חדשניות, בהנחיית קבוצות ויחידים וכמאבחנת ומומחית להוראה מתקנת בחשבון ושפה. כמורה מחנכת ומדריכה למתמטיקה בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד.

 אוהד מרחב, המועמד לראשות עיריית חדרה; “ניתן בהחלט לראות שעבור הגב’ ג’ני קורץ, חינוך היא משימת חיים”.

לרגל  שישים שנה להיווסדו של בית הספר “צפרירים“. הוציאה הגב’ ג’ני, לאור ספר שמתעד את קורות בית הספר מראשיתו. הספר הוענק ל‘מוזיאון החאן‘ ולספריה העירונית בחדרה.

מר אוהד מרחב  (38), המועמד לראשות העיר חדרה לא הסתיר את שביעות רצונו מחבירתה של אשת החינוך הגב’ ג’ני קורץ, אל רשימתו העצמאית “רוב העיר” בבחירות לרשות המקומית ואמר בשיחה עם כתב כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי גם בשירותה הצבאי עסקה הגב’ קורץ בחינוך, כמורה חיילת ב‘פרויקט נערי רפול’. כך שניתן בהחלט לראות שעבורה חינוך היא משימת חיים.

מרחב, הוסיף ומסר, כי הוא מוביל של התחדשות ורעננות בניהול העיר; “הגיע הזמן לשינוי מהותי בהתנהלות העירונית בחדרה. רשימת “רוב העיר“, רוצה שהנהגת העיר תשמש דוגמה חיובית לכל תושב, תושבת, ילד וילדה.

המועמד לראשות העיר חדרה, עורך דין, מרחב, מפנה אצבע מאשימה ומסכם; “ההנהגה הנוכחית; גנדלמן ושותפיו – שכחו זאת – לכן, הדבר הפשוט הוא להחליפם. לכן, אני קורא לכל החדרתיים בעיר ובשכונות, הצטרפו ל”רשימת רוב העיר” ולמהפכה הצעירה”.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן