הטור האישי של פרוספר אזרן חדשות

גם מלחמה ללא נשק היא מלחמה גבול ישראל – עזה

רק ישראל יכולה להציל את המצב. אז "אז מה הפתרון"...אתם שואלים? להילחם! להילחם בטרור ללא פשרות! להילחם בטרור ללא הסברים! להילחם בטרור עם כל האמצעים! להילחם בטרור ללא הגבלות ומגבלות! לא לתת לטרור להיגלות לעין השמש מבלי שיהיו לו הרוגים! ◄מדינת ישראל תנהג כמו מדינה ריבונית עם תקציב העתק לביטחון שהיא גובה מאתנו. מדינת ישראל לא תבקש רשות להתקיים ותעשה הכול להתקיים לנצח גם על חשבון כל אינטרס של כל זולתה.
0
0
פעילי החמאס תושבי עזה מתפרעים מול חיילי צהל בגבול
פעילי החמאס תושבי עזה מתפרעים מול חיילי צהל בגבול

ראשית היה אחרת. בראשית ישראל לא הכירה בטרור ומלחמה בו. בראשית קיבלו כל גורמי הביטחון הוראות מהדרג המדיני להילחם בטרור בכל האמצעים ובעדיפות לאומית. בראשית הטרוריסטים נגד ישראל והיהודים הסתתרו והסתכלו כל הזמן מעבר לכתף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בראשית, היו פעולות תגמול כדפוס קבוע כנגד כל פעולת טרור סמוך ככל האפשר להתהוותה. בראשית, כל פעולת טרור או התנגשות מזוינת של טרוריסטים עם כוחות הביטחון שלנו הסתיימו בהרג של הטרוריסטים.

בראשית, לא שקלנו כל רגע :”מה יגיד העולם”? על כל מחשבה שחשבנו, אמרנו או הדלפנו. אז אז מה קרה? איך הגענו למצב שיש לנו בהווה שבו; ישראל בוחרת את הטרוריסטים שישלטו באזרחים.

כך בלבנון וכך בעזה וכך ביהודה ושומרון תוך צידוק התוצאה ש”יכולים לבוא גרועים יותר”! ישראל, אינה מכריזה עליהם כ‘טרוריסטים’ אך מבקשת מכל העולם להכיר בהם כבטרור.

ישראל מתייחסת אליהם כשלטון הגון לכל דבר ועניין תוך שהיא מציידת את חלקם בנשק ותחמושת ומתירה להם בכך להפוך את ואוכלוסיה המקומית לבני ערובה. ישראל, מתירה להם להתבצר בגלויי על גבולה ולעשות בגלויי כל ההכנות הנדרשות בגבולותיהם של הטרוריסטים להתכונן להשמדתה על פי הצהרתם ואף מספקת להם אמצעים לכך.

גם לטרוריסטים מבית/מתוכנו, להם טקטיקה “דמוקרטית” מזויפת – מרשה מדינת ישראל לעבור על כל החוקים של בגידה, הסתה, מרד, שיתוף פעולה עם האויב, פגישות בלתי חוקיות והפגנות פראיות והחזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים.

גם כאן בתוכנו מנוצלת הדמוקרטיה להטלת אנרכיה ולקעקוע כל אדני החיים שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית – כל זאת גם בכסף של שונאי ישראל. ובינתיים…

ישראל, מכילה ומכילה ומכילה ומכילה ומתדרדרת מתחת למפלס ההתאבדות, עד שלא תוכל לעשות זאת יותר, כי היא תהיה בסכנה קיומית. ללמדך; רק ישראל אשמה במצבה.

 מוציאים לפועל צו “הרוג” על מפקדיהם ומנהיגיהם בכל מקום שיתגלו לעין השמש.

רק ישראל יכולה להציל את המצב. אז “אז מה הפתרון”…אתם שואלים? להילחם! להילחם בטרור ללא פשרות! להילחם בטרור ללא הסברים! להילחם בטרור עם כל האמצעים! להילחם בטרור ללא הגבלות ומגבלות! לא לתת לטרור להיגלות לעין השמש מבלי שיהיו לו הרוגים!

איך זה מתחיל? מכך שמרסקים באלימות רבה את כל סממני הטרור הגלויים; משמידים את כל התצפיות הגלויות של הטרוריסטים על גבולות ישראל בכל החזיתות ומוחקים להם את כל סימני השלטון. מוציאים לפועל צו “הרוג” על מפקדיהם ומנהיגיהם בכל מקום שיתגלו לעין השמש.

פוגעים בכל תהלוכה או אסיפה או מצעד שלהם אנושות תוך ניסיון להרוג את כל הטרוריסטים שמשתתפים בהן. משמידים כל מתקני האימונים ומשרדי הטרור בכל מקום שיתגלו. כל טרוריסט שמחזיק נשק נגד המדינה או אנשי הביטחון שלה דינו מוות.

על כל פעולה שלהם נגד ישראל או יהודים בארץ או בחוץ לארץ, תבוא מיד פעולת תגמול חמורה ולא מידתית שתרתיע בעתיד כל מי שיעז לעשותה. מדינת ישראל, תפעל נגד מדינות שיאפשרו לטרור לפעול מגבולותיו ותעניש אותם  על כך.

מדינת ישראל תנהג כמו מדינה ריבונית עם תקציב העתק לביטחון שהיא גובה מאתנו. מדינת ישראל לא תבקש רשות להתקיים ותעשה הכול להתקיים לנצח גם על חשבון כל אינטרס של כל זולתה.

ולכל הצדקנים ו”חסידי זכויות האדם” שילמדו לאהוב קודם את עמם לפני שהם מחלקים אהבה לקמים עלינו להשמידנו. גם מלחמה נגדנו ללא נשק היא מלחמה.

גם אם יצעדו כל יום המונים לגדר בהובלת החמאס – דינם כ’משיגי גבול’ על כל המשתמע מכך. גם מלחמההומאנית” זו דינה מלחמה.

0
0



אודות הכותב

פרוספר אזרן

הכותב פרוספר אזרן (ראש העיר קריית שמונה (1997-1984) הוא נולד ב- 10/5/1949 במרוקו. עלה לארץ ב-1955 ומאז מתגורר בקריית שמונה. נשוי, אב לשלושה. איש ציבור, פוליטיקאי ובעיקר כיום יזם.

בשנים 1974-1967 שירת במשמר הגבול כקצין בדרגת פקד. בשנים 1975-1974 שימש מפקד המשמר האזרחי בקריית שמונה. בשנים 1981-1975 שימש מנהל אגף איכלוס, קליטה ופיתוח בעיריית קריית שמונה. במקביל, שימש במילואים מפקד החבל הקדמי בדרגת רס"ן.

ב-1984 נבחר לכהן כראש העיר קריית שמונה, קדנציה שלישית ברציפות בתפקיד זה. ב-1989 נבחר לתפקיד יו"ר פורום ערי פיתוח.
ב-1994 נבחר ליו"ר איגוד ערים לכבאות בגליל ובגולן.

אזרן, זכה לתארי אזרח כבוד מהערים ניו אורלינס, מיאמי ביץ' וסן חוזה שבארה"ב. כמו כן, זכה לתעודת מניית כבוד מחברת רסקו ולתואר כבוד של 'התנועה חוקה לישראל'.

בנובמבר 1997 התפטר מכהונת ראש העיר קריית שמונה ובמקביל התפטר מתפקידיו הציבוריים האחרים. מאז הוא עוסק ב-ייעוץ לחברות בנושאי אירגון ומינהל.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן