פוליטי מדיני

בנט נתן שיעור כואב למתחריו על כיסא המנהיג בבית היהודי

בנט: "הבחירה היא לא בי, הבחירה היא בדרך" וכל הנוכחים הבינו, מיד, כי לדרך הזו של הבית היהודי, צריך מנהיג והוא (בנט, כמובן) זה שיעשה ויוביל את כל הדרך להנהגת מדינת ישראל; "אני מודה לבוחרי 'הבית היהודי' על הזכות שניתנה לי להוביל את המפלגה לבחירות הבאות ועל כך שבחרו להמשיך את המהפכה... היום הנחנו את אבן הפינה בדרך להנהגת המדינה, זוהי משימה כבדה... כל מי שמאמין בערכים שלנו, הבית הזה, שלו. יש בבית שלנו חדר לכל אחד".
0
0
נפתלי בנט, הרביץ שיעור חינוכי כואב למתחריו על הכיסא בבית היהודי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
נפתלי בנט, הרביץ שיעור חינוכי כואב למתחריו על הכיסא בבית היהודי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

יושב ראש מפלגת הבית היהודי, שר החינוך וחבר הכנסת מר נפתלי בנט, הביס אמש (חמישי, א’ באייר התשע”ז) ברוב מוחץ, חד ברור וכצפוי של 80.3% (12,600 קולות מתוך 30,734) בבחירות על ראשות המפלגה והעניק תוך כדי כך, שיעור חינוכי למתחריו הפוליטיים שחשקו ב’כיסא המנהיגות’ בבית היהודי.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר‘.

למען ההגינות, נדווח גם על “הסגנים של בר כוכבא” במילא מי יזכור אותם, האחד שסיים במקום השני אלוף משנה במילואים, בעל תואר ראשון במדע המדינה לימודי המזרח התיכון, ותואר שני בדיפלומטיה וביטחון לאומי, העונה לשם; מר יונתן ברנסקי עם  (1,916 קולות) שהם 12.2%. 

כב’ הרב המשפטן והכלכלן העונה לשם; מר יצחק זאגא, סיים במקום השלישי, עם (1,074 קולות) שהם כ-7% מכלל המצביעים שהגיעו להצביע ב-68 קלפיות ברחבי מדינת ישראל. עוד שיעור, שיעור ההצבעה למדנו, עמד על  50.67% מחברי הבית היהודי.

אומרים, כי קלפי 5, עשתה טוב לאיש הנבחר נפתלי בנט. בראשית היום הוא שיחק אותה אדיש אחר כך כ”קורבן” בגין האחוז ההצבעה הנמוך, העלול לסכן את מעמדו.

מעמדו? כן, בכאילו. אך בתוך תוכו הוא חש בנוח כדג השוחה במים אבל לא בדיוק דג אלא ‘כריש פוליטי’ שרצה את הביס הכי גדול שהוא יכול היה לנגוס במלתעותיו… את ה-80 אחוזים. הוא עבר אותן חד, כשר (!) וחלק וסתם הרבה פיות בבית ובמסדרונות הפוליטיים. מקרי?

█ בנט, מעתה “כריש פוליטי…”

ממש לא! האמת היא שהוא האחרון שמאמין במקריות. מי שמכיר וגם אדם כמוני שכלל מכיר אותו ולא נפגש איתו מעולם, אך עוקב בשקיקה אחרי מהלכיו, יודע, כי גם את הקרב הזה הוא הכין היטב.

לא, “לא ישתו לו” יותר את הקולות… לא, בנט, לא איפשר לשום “רוח פרצים” או “וירוס” לא מוכר לחולל אצלו אי יציבות שתחדור או תערער לו את הבית… היהודי.

בנט, כמי שימש בעברו ‏קצין (מיל) בסיירת מטכ״ל; יזם ומנכ״ל חברת אבטחת תוכנה ״סאיוטה״; יושב ראש תנועת הבית היהודי; שר הכלכלה; שר החינוך; חבר קבינט מדיני-בטחוני‏, למד דבר או שניים גם בפוליטיקה ואלה ששכחו, ככל הנראה, הם יריביו מבית יהודי ומבית חילוני שיודעים גם עתה, הרבה יותר טוב, כי אחרי ניצחון שכזה הוא יטעה הרבה פחות ולכן, עוד ישוב ובגדול יותר… ראו הוזהרתם.

█ שר החינוך בנט, עלה כיתה בהצטיינות: “הבחירה היא לא בי, הבחירה היא בדרך…”

את ערב הבחירות הפנימיות “הפריימריז” סיכם מר בנט ש”עלה כיתה בהצטיינות” ושלא טרח להסתיר את שביעות רוצנו מן התוצאות, כשהצהיר; “הבחירה היא לא בי, הבחירה היא בדרך” וכל הנוכחים הבינו, מיד, כי לדרך הזו של הבית היהודי, צריך מנהיג והוא (בנט, כמובן) זה שיעשה את ההבדל ויוביל את כל הדרך להנהגת מדינת ישראל;

“אני מודה לבוחרי ‘הבית היהודי’ על הזכות שניתנה לי להוביל את המפלגה לבחירות הבאות, ועל כך שבחרו להמשיך את המהפכה… היום הנחנו את אבן הפינה בדרך להנהגת המדינה, זוהי משימה כבדה… כל מי שמאמין בערכים שלנו, הבית הזה, שלו. יש בבית שלנו חדר לכל אחד”.

יושב סיעת האיחוד הלאומי, שר החקלאות חבר הכנסת מר אורי אריאל, מודע היטב לגודל הנצחון של בנט, הזדרז לברך אותו והודיע;”עכשיו הזמן לשבת יחד עד ש”יצא עשן לבן” ולסכם על אחדות וריצה משותפת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי גם בבחירות הבאות. הציבור שלנו דורש אחדות“.

שר החקלאות, לא טועה. מי שכן, יכול לטעות ולהטעות, יהיה זה שידחוף את בנט להרחיק את סיעת האיחוד הלאומי, למרות כמות החדרים הבלתי נגמרת שיש בבית היהודי על פי בנט, אף אחד לא צריך לוותר על האחים האמיתיים הללו גם לנשק בעת צרה ומיודענו מר בנט כקצין שיהיה מוכשר ככל שיהיה מוכשר, יודע שלא יוכל לנצח ב”מלחמה” בלי חיילים ובוודאי טובים ונאמנים, כמו אורי אריאל וחבריו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן