הרשות הפלסטינית ספורט ישראל

בהלול: להשתמש בכדורגל כדי לקרב בין ישראל לפלסטנים

זוהיר בהלול; "ספורט וכדורגל תמיד היוו כלי לגישור בין עמים וקירוב לבבות, יש להימנע ככל שניתן מהכנסת סוגיות פוליטיות לעולמות הללו. כאמור, חבר הכנסת בהלול, מציע; "אני מעמיד את עצמי לטובת הנושא וכולי תקווה כי מר רג'וב, יענה לקריאתי ויחדו נביא לצמצום העוינות ולא להגברתה ולמציאת מתווה מקובל על שני הצדדים".
0
0
חבר הכנסת חבר הכנסת בהלול בהלול ויושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית, מר ג'יבריל רג'וב | עיבוד צילום: שולי סונגו©
חבר הכנסת חבר הכנסת בהלול בהלול ויושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית, מר ג’יבריל רג’וב | עיבוד צילום: שולי סונגו©

זוהיר בהלול (زهير بهلول;) חבר הכנסת מטעם סיעת המחנה הציוני ומפלגת העבודה ומי שמוכר יותר בשל עברו המפואר כעיתונאי ושדרן ספורט, הודיע, היום (שלישי,י”ג באייר התשע”ז) כי הוא מציע עצמו כמתווך בסיכסוך בין התאחדות לכדורגל של מדינת ישראל ולבין התאחדות הכדורגל הפלסטינית, לקראת ההצבעה העתידית ב’ארגון פיפ”א’ בנושא המחלוקת סביב 6 קבוצות הכדורגל בהתנחלויות (מעבר לקו הירוק), עליהן תוך חצי שנה לפי ההצעה הפלסטינית, ייאסר להמשיך לשחק תחת הגוף האחראי של ההתאחדות לכדורגל בישראל, אחרת מדינת ישראל, תושעה מפיפ”א.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מדובר בקבוצות המועדונים; אליצור עירוני יהודה, הפועל אורנית, הפועל בקעת הירדן, בית”ר עירוני אריאל, בית”ר גבעת זאב ו-בית”ר מעלה אדומים. בכל מקרה היום דווח כי

דוברת ויועצת לחבר הכנסת זוהיר בהלול הגברת מעיין עוז, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; בהלול, קרא היום אל הפוליטיקאי והמנהיג פלסטיני, מבכיר בארגון הפת”ח וראש הביטחון המסכל בגדה לשעבר וכיום יושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית, מר ג’יבריל רג’וב (جبريل رجوب) המכונה גם אבו ראמי והציע כאמור, את עצמו כמתווך לקידום פתרון מוסכם למשבר בין ישראל לרשות

█ זוהיר בהלול: “ספורט וכדורגל תמיד היוו כלי לגישור בין עמים וקירוב לבבות…”

חבר הכנסת בהלול; “יש להשתמש בקולות שנאבקים לסיום הסכסוך להשתמש בכדורגל כזירה לקירוב בין פלסטינים וישראלים, צמצום השנאה והקיטוב על מנת להוכיח, כי ניתן לקיים פה מציאות אחרת. 

זאת ועוד; “ספורט וכדורגל תמיד היוו כלי לגישור בין עמים וקירוב לבבות, יש להימנע ככל שניתן מהכנסת סוגיות פוליטיות לעולמות הללו”.

לדברי חבר הכנסת והפוליטיקאי ערבי-ישראלי, מר בהלול; “ספורט וכדורגל תמיד היוו כלי לגישור בין עמים וקירוב לבבות, יש להימנע ככל שניתן מהכנסת סוגיות פוליטיות לעולמות הללו”.

כאמור, חבר הכנסת בהלול,מוסיף ומציע; “אני מעמיד את עצמי לטובת הנושא וכולי תקווה, כי מר רג’וב, יענה לקריאתי ויחדו נביא לצמצום העוינות ולא להגברתה ולמציאת מתווה מקובל על שני הצדדים”.

לדברי אנשי המשלחת הישראלית שהגיעו היום לקונגרס השנתי של פיפ”א שייפתח מחרתיים באחת ממדינות ערב, הם התקבלו בסבר פנים יפות לא הורגשה כל מתיחות כשמוקדם יותר נקבע, כי ראשי המשלחת יפגשו את יושב ראש הוועדה לבחינת היחסים בין ישראל לפלסטינים, שנתן, כזכור, מספר המלצות, שכולן היו נגד ישראל.

הפנייה של זוהיר בהלול בשפה ערבית

הפנייה של זוהיר בהלול בשפה עברית

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן