פלילים

אליה קדוש ניסתה לנשוך שוטר וסטרה לנהג מונית

הפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום מתוקן בעניינה של הנאשמת "הדוגמנית" אליה קדוש מהתוספת הלא מחמיאה של שני אישומים נוספים נראה שדרכה לתת דוגמא עוד ארוכה מאד; "קדוש, סירבה לשאת בתשלום הנסיעה כמוסכם ועזבה המונית. תקפה את נהג המונית כשלפתע סטרה בחוזקה על לחיו ◄ ב'בית חולים אברבנאל' שוטר שניסה להרחיק את הנאשמת אליה קדוש מפתח דלת החדר, תקפה אותו באופן שהכתה בידיה בפניו ופלג גופו העליון, ניסתה לנשוך אותו בחלקי גופו ובעטה בחזהו מספר פעמים...".
0
0

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עושה את עבודתה נאמנה ובחרציות ובצדק “גם אם צריך להתאמץ”. הפעם הגישה היום (ראשון, ב’ בחשוון תשע”ח) אל בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, כתב אישום מתוקן לזה שהוגש ב- 8.10.17, בעניינה של הנאשמת אליה קדוש. על פי כתב האישום המתוקן, התווספו לנאשמת 2 אישומים נוספים; אישומים 3 ו- 4- לפיהם קדוש, נאשמת גם בהפרת הוראה חוקית, תקיפה, איומים ותקיפת שוטר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

על פי האישום השלישי, ב- 4.10.17 הורה בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, על שחרורה של הנאשמת בתנאים מגבילים, שכללו, בין היתר, מעצר בית מלא בבית משפחתה ביפו.

אליה קדוש, דוגמנית | צילום: יוטיוב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אליה קדוש, דוגמנית | צילום: יוטיוב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עולה, כי בתאריך ה-11.10.17, הפרה הנאשמת אליה קדוש את מעצר הבית לאחר ששהתה בבית חברתה בעיר יהוד. באותו המועד, בשעה 18:30 בערך, יצאה הנאשמת מכתובת מעצר הבית, ללא פיקוח, ונסעה באמצעות מונית אל בית החולים וולפסון בעיר חולון.

מכתב האישום השלישי, עולה, כי עם תחילת הנסיעה, הבהיר נהג המונית לנאשמת קדוש, כי עלות הנסיעה הינה בסך 110 ₪ והנאשמת התחייבת לשאת בעלות זו.

אולם עם הגעת המונית אל פתח בית החולים, סירבה הנאשמת קדוש לשאת בתשלום הנסיעה כמוסכם ועזבה את המונית.

בתגובה, יצא נהג המונית בעקבות הנאשמת על מנת לגבות ממנה את עלות הנסיעה. בשלב זה ולאחר דין ודברים בין הנאשמת לנהג המונית, אשר כלל גידופים הדדיים, תקפה הנאשמת אליה קדוש את נהג המונית כשלפתע סטרה בחוזקה על לחיו והכל תוך שאיימה עליו באומרה לו; “כדאי לך לזוז מפה, כי אני כולי עצבים, אני אשבור לך את הפנים….אם תיגע בי אני מפוצצת אותך, יושבת עליך שבעה…” או במילים בעלות משמעות דומה.

… אז תקפה הנאשמת את השוטר, בכך ששפכה עליו תכולתו של בקבוק קולה…

מכתב האישום הרביעי, מתברר, כי ב-14.10.17 בשעה 22:15 בערך, הוצב שוטר ב‘בית חולים אברבנאל’ זאת כדי להשגיח על הנאשמת אליה קדוש והכל במסגרת תפקידו.

בסמוך לכך, קראה הנאשמת קדוש אל מטופלת אחרת להגיע אל חדרה ובהמשך מנעה הנאשמת הנאשמת קדוש מן המטופלת לצאת מחדרה, באופן שנשענה על משקוף הדלת וחסמה בגופה את המעבר והכל בניגוד להוראות השוטר.

לאור זאת, ניסה השוטר להרחיק את הנאשמת אליה קדוש מפתח דלת החדר ואז החלה הנאשמת קדוש לתקוף אותו באופן שהכתה בידיה בפניו ופלג גופו העליון, ניסתה לנשוך אותו בחלקי גופו ובעטה בחזהו מספר פעמים.

בשלב זה, הגיעה למקום שוטרת נוספת. השניים, הצליחו להשתלט על הנאשמת קדוש ולאזוק אחת מידיה. אז תקפה הנאשמת את השוטר, בכך ששפכה עליו תכולתו של בקבוק קולה אשר היה בסמוך אליהם.

◄ אל כתב אישום מתוקן בעניינה של הנאשמת אליה קדוש שהוגש היום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) לבית המשפט המחוזי בעיר תל אביב והבקשה לעיון חוזר בעניינה שהוגשה ביום 16.10.17.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן