ספורט אחר ספורט ישראל

אלה העולות לחצי גמר אליפות ישראל ב-קט רגל F5WC

The largest amateur 5-a-side football tournament

It’s Anyone’s Game. Come get involved with your team and be part of the world's largest amateur 5-a-side tournament. F5WC official video launch of the 2018 tournament. #F5WC #anyonesgame #roadtochina #5equals #5aside #Fiveaside #amateurtournament #footballfives #f5wc2018 #f5wcchampionship #shanghai2018 #5asidetournament #Skrill

‎Posted by F5WC on‎ יום שלישי 16 ינואר 2018
אלופת ישראל ב'קט רגל F5WC' שתוכתר בטורניר בעיר ראש העין, תטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בחודש ספטמבר השנה ב-סין. בהגרלה שנערכה בתום המשחק, שלף חבר מועצת העיר האחראי על רשות הספורט של עיריית ראש העין מר עומר רצון את כדורי ההגרלה, שקבעו את סדר המשחקים והמפגשים. כל משחקי ההכרעה, הכוללים את שלב חצאי הגמר והגמר, ישוחקו ב'ספורטק העירוני' של ראש העין, ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל שהוקדם ליום חמישי (ד' באייר התשע"ח), ה- 19.4.18.
0
0

משחקי שלב רבע הגמר ב’קט-רגל חמישיות’ הידוע בשמו הלועזי; F5WC, הסתיימו אתמול (יום שישי, כ”ח בניסן התשע”ח) ב’ספורטק העירוני’ של ראש העין, עם התוצאות הבאות שקבעו את המעפילות לחצי גמר אליפות ישראל בקט רגל F5WC;

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

  • נחלת יצחק 4 – ג’פניקה 2.
  • החרדים 4 – מושב מאור 1
  • סלע 4 – המלאכים של רובי 1
  • יוני 5 – מזרחי 3.

אלופת ישראל ב‘קט רגל F5WC’ שתוכתר בטורניר בראש העין, תטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בחודש ספטמבר השנה ב-סין. בהגרלה שנערכה בתום המשחק, שלף חבר מועצת העיר האחראי על רשות הספורט של עיריית ראש העין מר עומר רצון את כדורי ההגרלה, שקבעו את סדר המשחקים והמפגשים.

דודי מור, עומר רצון, אלכס קפלונוביץ'
דודי מור, עומר רצון, אלכס קפלונוביץ’

כל משחקי ההכרעה, הכוללים את שלב חצאי הגמר והגמר, ישוחקו ב‘ספורטק העירוני’ של ראש העין, ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל שהוקדם ליום חמישי (ד’ באייר התשע”ח), ה- 19.4.18.

 איזור צפון;

משחק ראשון בשעה 17:00;

  • יוני מול נחלת יצחק

משחק שני בשעה 17:30;

  • החרדים מול הסלע

בהפסקה בין משחקי חצאי הגמר, ייערך טקס הוקרה לגדולי השחקנים של ראש העין, שיזכו לקבלת מגן הוקרה מהנהלת העיר ראש העין. הילדים שיגיעו להפנינג עצמאות, ישתתפו בהפנינג שיכלול מתנפחים, טורניר מלך הפנדלים והפעלות.

כל אירוע הפנינג, ילווה במקצב מדליק של DJ, שיעשה כיף גדול במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל.

מחזיק תיק הספורט של עיריית ראש העין, העיר המקצוענית ביותר בישראל בנושא ספורט חובבים, מר עומר רצון, אמר; “היה זה תענוג גדול לצפות בקבוצות המשחקות, הרצינות והתחושה של אווירה מקצוענית, כיאה וכמכבד את הערכים בהם פועלת העיר ראש העין.

את המפעל מנהלת חברת אלוריה בראשותו של היזם הוותיק, מר דודי מור, החתום על הצלחת מפעל ליגת “בנק יהב” ב‘כדורגל חופים’ מזה למעלה מעשור שנים.

“זהו אירוע מיוחד של העיר לכבוד חגיגות ה -70 למדינת ישראל, אירוע שמשלב תרבות וספורט, שיש לי הכבוד והעונג להוביל יחד עם ראש עיריית ראש העין, תת אלוף במילואים מר שלום בן-משה“.

מר רצון מוסיף, כי; “אנחנו גאים על כך שמדינת ישראל היא הנקודה ה-41 בעולם בה משוחק משחק ה- ‘F5WC’ וכי אלופת ישראל בקט רגל F5WC אשר תוכתר מהטורניר שאירחנו כאן בעירנו ראש העין, תטוס לייצג את ישראל ב-אליפות העולם בחודש ספטמבר השנה בעיר שנחאי ב-סין“.

█  קט רגל F5WC

משחק הקט-רגל הבין לאומי (F5WC) נחת לראשונה בעיר ראש העין, כאמור, האלופה תצא לייצג את ישראל באליפות העולם בסין. מדובר בכדורגל שהינו הספורט המלהיב ביותר שקיים והוא גם מייצג בתוכו ערכים חשובים ביותר שכדאי להטמיע החל מגיל צעיר; ריגושים חיוביים, רצון להצליח ולהצטיין, מוסר עבודה, הרגלי חיים בריאים, עבודת צוות וכיוצא בזה.

הקט-רגל, או בשמו הלועזי 5a side, הוא הגרסה הפופולרית של המשחק, ומתאים לכל ישוב בארץ שבו מגרשים קשיחים (פרקט/אספלט/בטון/כורכר מהודק) או מיני פיץ’ (דשא סינטטי). זאת בניגוד לכדורגל אולמות (Futsal), אותו מפעילה ההתאחדות לכדורגל של מדינת ישראל, אשר דורש אולם במידות מיוחדות אשר די נדירות בארץ.

הקט-רגל מופעל בעולם בלעדית על ידי חברת F5wc, אשר מחזיקה זכיינים במעל ל-40 מדינות, עם מעל ל-350 טורנירים המנוהלים ברחבי העולם ובכמות כוללת של כחצי מיליון שחקנים רשומים, המשחקים את המשחק במדינות השונות.

אין ספק, כי זהו טורניר החובבים הגדול מסוגו בעולם! אך למרות שמדובר בטורניר חובבים, הכסף הגדול כבר נשפך לתוך הענף ולאחרונה, אף הודיע פראן סוריינו (Ferran Soriano), מנכל מנצ’סטר סיטי, על כניסתם לשוק האמריקאי והקנדי במסגרת F5WC, עקב הפוטנציאל העצום הקיים בענף הקט רגל.

משחק הקט-רגל הבין לאומי F5WC בעיר ראש העין
משחק הקט-רגל הבין לאומי F5WC בראש העין

בתוכנית השגרירים של הענף ניתן למצוא את השחקן הספרדי הבינ”ל מיצ’ל סאלגדו ועמיתו, מייקל אואן הבריטי. החידוש השנה למפעל האטרקטיבי בעולם הוא הצטרפותה של העיר ראש העין, כעיר המארחת הרשמית של מדינת ישראל!

מדי שנה נערכת אליפות עולם, המהווה את רגע השיא של הפעילות ואת טורניר הכדורגל החובבני הגדול בעולם. ניתן להתרשם ממנו באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק. כאמור, האליפות הקרובה תיערך בספטמבר 2018 בשנחאי, סין.

קצת על כללי המשחק;

בכל קבוצה משתתפים 4 שחקני שדה + שוער, בגילאי 16 ומעלה. הוא משוחק, כאמור, על מגרש קשיח או דשא סינטטי, עם שערי קט רגל סטנדרטיים. הקבוצה האלופה בכל מדינה, זוכה לנסוע לאליפות העולם כנציגה הרשמית של מדינתה.

השיטה;

העיר ראש העין, נבחרה לארח את טורניר המוקדמות שממנו תקבע אלופת ישראל. כל משחקי המוקדמות שוחקו בעיר, כאשר לשלב הגמר, יקבעו 16 הקבוצות שהעפילו לשלבים המתקדמים של הליגה.

יום משחקי הגמר, שייקבע מי היא אלופת ישראל, אשר תייצג אותנו במונדיאל הקט-רגל, תהיה במהלך יום העצמאות, במסגרת הפנינג אותו מארגן מחזיק תיק התרבות במועצה מר אלכס קפלנוביץ’, שיכלול הפנינג של מתנפחים DJ, ואירוע טברנה.

הקבוצה הזוכה בטורניר תוכרז כנבחרת ישראל ותצא לייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך למשך שבוע בספטמבר 2018, בשנחאי! הפרס כולל; טיסה הלוך-חזור של 7 השחקנים (5 שחקני שדה+2 מחליפים) לשנחאי, סין ואירוח במלון מפואר “הכל כלול” במרכז העיר, לכל תקופת האליפות. כולל הסעות והעברות.

הקבוצה הישראלית, מתוקף זכייתה בתואר אלופת ישראל, תשתתף כמובן באירוע קבלת פנים, טקס פתיחה, מסיבות, מפגש עם כוכבי ענק מהעולם המשמשים כ”שגרירי” המותג ואווירת קרנבל ספורט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן