חדשות בריאות טבריה לב וכלי דם

אין יותר שלם מטלאי בלב שהציל חיי גננת מהעיר טבריה

הפציינטית-הגננת הגב' אורה דאדו, הובהלה מיד לחדר ניתוח של המרכז הרפואי פדה-פוריה ונותחה על ידי דוקטור קכל ודוקטור סרגי אמונץ . דוקטור קכל; "חיברנו אותה למכונת לב ריאה ולאחר שרוקנו את הלב מ'דם' הצלחנו להגיע לאזור הקרע, עשינו הטרייה של שולי הקרע, תפרנו סביב הקרע טלאי שעשוי מ...קרום הלב".
0
0
אורה דאדו הגננת מטבריה עם דוקטור ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה ב'מרכז הרפואי פדה-פוריה' לאחר הניתוח שהציל את חייה | צילום: מיה צבן
אורה דאדו הגננת מטבריה עם דוקטור ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה ב’מרכז הרפואי פדה-פוריה’ לאחר הניתוח שהציל את חייה | צילום: מיה צבן

הודות לניתוח מורכב מאד באישה שהובהלה אל חדר ניתוח משהתברר כשהיא סובלת ממקרה נדיר של קרע בדופן הלב, במהלכו תפר מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה ב’מרכז הרפואי פדה-פוריה’ דוקטור ארז קכל, סביב הקרע טלאי העשוי מקרום הלב ניצלו חייה הודות לניתוח מורכב מאד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

הגב’ אורה דאדו, הובהלה לחדר ניתוח לאחר שהתברר, כי היא סובלת ממקרה נדיר של קרע בדופן הלב. חייה ניצלו הודות לניתוח מורכב מאד במהלכו דוקטור ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי פדה-פוריה בעיר טבריה, תפר סביב הקרע טלאי העשוי מ… קרום הלב.

בסוף חודש יוני שנה זו, הגברת אורה דאדו (56) במקצועה גננת מן העיר טבריה, הגיעה בבוקר ליום שגרתי של פעילות בגן הילדים, היא מספרת שמעבר לכך, אינה זוכרת  פרטים לגבי אותו יום. רק מספר ימים אחרי, סיפרו לה שהתמוטטה בגן הילדים והובהלה למרכז הרפואי פדה- פוריה.

דוקטור ארז קכל, מנהל היחידה לניתוחי לב וחזה ב’מערך הקרדיו ווסקולארי‘ של המרכז הרפואי פדה-פוריה, מסביר, “הגב’ דאדו, הגיעה אלינו במצב של שוק קרדיוגני – עם לחץ דם מאד נמוך. תפקוד הלב היה 20% (אחוז)! עשינו מיד צנתור ו-אקו לב והתברר, שכתוצאה מחסימה של אחד העורקים הראשיים בלב, נוצר קרע בדופן האחורית של הלב. זה מצב נדיר, שבו הסיכון למוות מאד גבוה“.

 “החיים ניתנו לי במתנה. זה היה ממש נס! אני חייבת את המתנה הזו לדוקטור ארז קכל מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה ב’מרכז הרפואי פדה-פוריה’.

הפציינטית הגננת דאדו, הובהלה מיד לחדר ניתוח ונותחה על ידי דוקטור קכל, ודוקטור סרגי אמונץ . דוקטור קכל, מסביר; “חיברנו אותה למכונת לב ריאה ולאחר שרוקנו את הלב מ’דם‘ הצלחנו להגיע לאזור הקרע, עשינו הטרייה של שולי הקרע, תפרנו סביב הקרע טלאי שעשוי מ…קרום הלב“.

דוקטור ארז קכל, ציין, כי מדובר בניתוח ארוך ומורכב מאד שנמשך כחמש שעות.

חודשיים מאז הניתוח, עם חיוך מספרת הגב’ אורה דאדו; “עברתי תקופה של התאוששות ולאחר מכן שיקום בבית לבנשטיין, היום אני שמחה להגיד שאני מרגישה טוב.

אני מרגישה שעברתי משהו מאד גדול והחיים ניתנו לי במתנה. זה היה ממש נס! אני חייבת את המתנה הזו לדוקטור ארז קכל מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה ב‘מרכז הרפואי פדה-פוריה’.

אני יודעת שאם לא היה כאן בבית החולים פוריה – ניתוחי לב, לא הייתי שורדת. אין לי מלים להגיד כמה אני מודה ומעריכה את כל מה שעשו בשבילי כאן ביחידת ניתוחי לב וחזה“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן