חדשות חקלאות ישראל מינויים במשק

אילנה דרור תכהן בתפקיד כלכלנית התאחדות ישראל

הגב' דרור, מחליפה את הגב' רחל בורושק שעבדה ככלכלנית ההתאחדות כ- 39 שנה ויצאה לפנסיה ◄מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור; "אני מברך את אילנה לרגל כניסתה לתפקיד וסמוך ובטוח שתעשה חיל" ◄ מזכל התאחדות חקלאי ישראל מר אבשלום (אבו) וילן; "מדובר באשת מקצוע רצינית המבינה הן את העולם הכלכלי והן את העולם החקלאי לעומק ואני סמוך ובטוח שתעשה עבודה מצוינת".
0
0
אילנה דרור, כלכלנית התאחדות ישראל
אילנה דרור, כלכלנית התאחדות ישראל

כלכלנית בכירה הגב’ אילנה דרור, נבחרה לכהן בתפקיד כלכלנית התאחדות ישראל. הגב’ דרור, מחליפה את הגב’ רחל בורושק שעבדה ככלכלנית ההתאחדות במשך כ- 39 שנה ויצאה לפנסיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עם כניסתה לתפקיד אמרה הגב’ דרור; “החקלאות מצויה בתקופה מאתגרת ואני רואה בתפקידי שליחות לייצג הן כלכלית והן מקצועית את החקלאים ואת החקלאות כולה.

אני מודה לראשי התאחדות חקלאי ישראל שבחרו בי ומאחלת למחליפתי, הגב’ רחל בורושק, פרישה מהנה”.

גב’ דרור, נשואה עם 5 ילדים תושבת גבעת זאב שבמערב ירושלים, היא בעלת תואר שני בכלכלה חקלאית ומנהל מהפקולטה לחקלאות ברחובות.

דרור, עבדה 23 שנה בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשורה של תפקידים בכירים, ביניהם כ-5 שנים כראש גף החקלאות.

█ מאיר צור; “אני מברך את אילנה (דרור) לרגל כניסתה לתפקידו. מדובר באשת מקצוע רצינית המבינה הן את העולם הכלכלי והן את העולם החקלאי לעומק”

דוברת התאחדות חקלאי ישראל הגב’ דפנה כהן נוריאל, מסרה לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי ראשי התאחדות חקלאי ישראל, בירכו את הגב’ אילנה דרור לרגל מינויה והודו לרחל בורושק על תרומתה לטובת החקלאים והחקלאות הישראלית.

רחל בורושק כלכלנית שפרשה
רחל בורושק

מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור; “אני מברך את אילנה לרגל כניסתה לתפקיד וסמוך ובטוח שתעשה חיל“.

צור, הודה לגב’ בורושק ואמר; “רחל היא אשת מקצוע ראשונה במעלה. הניסיון המקצועי שלה זאת לצד הצורך לשמור על החקלאות ועל ענפיה הינם נכס צאן וברזל לחקלאים, להתאחדות חקלאי ישראל ולחקלאות כולה”.

מזכל התאחדות חקלאי ישראל מר אבשלום (אבו) וילן; “אני מודה לרחל (בורושק) על שנים רבות של פעילות ועשייה.

הניסיון המצטבר, המקצועיות, ההיכרות עם כלל ענפי החקלאות וההסכמים אליהם הגיעה ברבות השנים, ראויים להערכה.

אני מברך את אילנה (דרור) לרגל כניסתה לתפקידו. מדובר באשת מקצוע רצינית המבינה הן את העולם הכלכלי והן את העולם החקלאי לעומק ואני סמוך ובטוח שתעשה עבודה מצוינת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן