חדשות כאן ישראל

איכות השלטון לשר כץ, השעה עצמך עד בירור החשדות נגדך

אנו בתנועה לאיכות השלטון, סבורים, כי בעת הזאת מן הראוי, כי יכריז השר חיים כץ, על נטילת חופשה עד לבירור החשדות ולהחלטת הפרקליטות בנוגע להגשת כתב אישום בעניינך. אנו סבורים, כי נטילת אחריות אישית בעת הזו, תוך שמירה על כבודה של משטרת ישראל וחוקריה ושיתוף פעולה מלא עם אנשי הפרקליטות תהווה קריאת כיוון ברורה לציבור הישראלי, כי שר בכיר בישראל, נבחר ציבור, בוחר לחרוג מה"בון טון" המצער של העת האחרונה.
0
0
שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ
שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ

התנועה למען איכות השלטון בישראל (ע”ר) יצאה היום (שני, כ’ שבט, תשע”ח) בקריאה אל שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד מר חיים כץ להשעות עצמו עד לתום בירור החשדות נגדו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אתמול אחר הצהריים, פורסמה בכלי התקשורת השונים הודעתה לתקשורת של משטרת ישראל, לפיה נמצאה תשתית ראייתית מוצקה להעמדתך לדין בגין עבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וסחיטה באיומים, זאת לצד שורה של בכירים נוספים בוועד העובדים בתעשייה האווירית – בהם יושב ראש הוועד הנוכחי, חברי וועד וחבר דירקטוריון החברה – הנחשדים אף הם בעבירות מתחום טוהר המידות, לרבות עבירות של קבלת ומתן שוחד.

עוד צוין בהודעה, כי השר כץ, שכידוע שימש יושב ראש ארגון העובדים של התעשייה האווירית, עד למינויו לשר בשנת 2015, פעל בשיתוף בכירים נוספים ב‘וועד העובדים בתעשייה האווירית’  בקרב עובדי החברה לתועלתו האישית – ותוך פגיעה חמורה באינטרס הציבורי.

על פי החשדות שפורסמו על השר כץ, מיוחסות עבירות חמורות של ניצול משאבים ציבוריים לתועלתו האישית – בסכומי עתק של מאות אלפי שקלים – וזאת חרף היותו נבחר ציבור ועל אף הוראות מפורשות של היועץ המשפטי לממשלה מהן, לכאורה, התעלם.

 השר חיים כץ, הכרז על נטילת חופשה עד לבירור החשדות ולהחלטת הפרקליטות בנוגע להגשת כתב אישום.

פרסומים אלו מהווים, לצערנו הרב, אך פיסה נוספת בתצרף היוצר תמונה קודרת ההולכת ומצטיירת אל נגד עינינו בשנים האחרונות, ובעת האחרונה ביתר שאת, שעה שמתרגשת על מדינת ישראל סערה של ממש בתחום טוהר המידות של נבחרי הציבור.

רות מרגולין לב-ארי, דוברת התנועה לאיכות השלטון בישראל, מסרה ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ מסרה, כי; “דומה, כי לא חולף יום בו לא מובלים אחר כבוד לחדר החקירות חברי כנסת, ראשי ערים, חברי מועצה, שרים ואף ראש ממשלה.

ומה שדמה לפני כמה שנים לשיא שלילי עת נחקר ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט, מתגלה כגבעה קטנה, מהמורה, בדרך להר, אותו אנו מטפסים כיום; “בהיותך נבחר ציבור, רב שנים ורב פעלים, ודאי ברורה לך היטב החשיבות הרבה שבהגנה על מערכות אכיפת החוק ולצדן הגנה על אמון הציבור ברשויות האכיפה בפרט ובמערכת השלטונית הכוללת ככלל”.

אין התנועה לאיכות השלטון, מקלה ראש, כמובן, בחזקת החפות אשר עומדת לכל אזרח במדינת ישראל עד אשר הורשע בבית המשפט ואין מתעלמים מן העובדה שעניינו מוטל כעת לפתחה של הפרקליטות אשר תדון בממצאים ובראיות שהועברו ותקבל החלטה האם להעמידו בפני כתב אישום.

אולם אנו סבורים, כי בעת הזאת מן הראוי, כי יכריז השר חיים כץ, על נטילת חופשה עד לבירור החשדות ולהחלטת הפרקליטות בנוגע להגשת כתב אישום בעניינך.

אנו סבורים, כי נטילת אחריות אישית בעת הזו, תוך שמירה על כבודה של משטרת ישראל וחוקריה ושיתוף פעולה מלא עם אנשי הפרקליטות תהווה קריאת כיוון ברורה לציבור הישראלי, כי שר בכיר בישראל, נבחר ציבור, בוחר לחרוג מה”בון טון” המצער של העת האחרונה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן